2012-08-03, 13:21
Medlem
sigurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Ingen mer än jag som tror att det kan bli ett av premiärspelen till nästa generations konsoler och därmed inte släpps förrän antingen PS4 eller XBOX 720 släpps?

Det känns orimilgt att det kommer först ut info om ett spel i form av en trailer och två screenshots (vi har väl mer att vänta på snart också) som senare skall visa sig vara till en ny generations tvspelsmaskiner.

Som det dessutom inte finns nån info ALLS till....
2012-08-03, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Ingen mer än jag som tror att det kan bli ett av premiärspelen till nästa generations konsoler och därmed inte släpps förrän antingen PS4 eller XBOX 720 släpps?

Har dom verkligen släppt utveckligs kit till next gen-konsollerna? Och av grafiken att dömma så verkar det ytterst orimligt att ett av premiärspelen till PS4 eller 720 skulle använda sig av en grafik som en ps3 eller 360 skulle klara av.
2012-08-03, 18:22
Medlem
Är väl i och för sig möjligt att det släpps till nästa generation också. Om vi tänker oss att nästa Xbox och Playstation släpps under nästa år för att inte lämna så stort försprång till Nintendos Wii U så är det väl rimligt att spelet portas och släpps till nästa generation med. Men jag tror inte att Rockstar har utvecklat spelet för något annat än PC/PS3/360, verkligen inte.
2012-08-03, 19:58
Medlem
BleAivanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snadbreg
Är väl i och för sig möjligt att det släpps till nästa generation också. Om vi tänker oss att nästa Xbox och Playstation släpps under nästa år för att inte lämna så stort försprång till Nintendos Wii U så är det väl rimligt att spelet portas och släpps till nästa generation med. Men jag tror inte att Rockstar har utvecklat spelet för något annat än PC/PS3/360, verkligen inte.

Lär inte kommen nån XB720 de närmsta åren så det lär snarare blir GTA VI eller VII
som kommer som nysläpp på 720'n.
2012-08-03, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BleAivano
Lär inte kommen nån XB720 de närmsta åren så det lär snarare blir GTA VI eller VII

Haha, fem år till? I helvete, det vore alldeles för fantastiskt korkat av dem.
2012-08-03, 20:59
Medlem
Naxiors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BleAivano

Då artikeln är 2 år gammal så är den rätt utdaterad. http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20120618/rykte-dokument-om-xbox720-lackt om de är dokument som har läktsn och dom stämmer så kan vi förhoppningsvis se de redan nästa år.
2012-08-03, 22:30
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=9Tz6SGMSMZg

Han tror GTA V kommer ut i oktober - december
Jag tror att GTA V kommer ut någonstans mellan Februari 2013 - 2014 (enligt videons fakta) :P

Kolla på videon, var ganska underhållande faktiskt!
2012-08-03, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rethen
http://www.youtube.com/watch?v=9Tz6SGMSMZg

Han tror GTA V kommer ut i oktober - december
Jag tror att GTA V kommer ut någonstans mellan Februari 2013 - 2014 (enligt videons fakta) :P

Kolla på videon, var ganska underhållande faktiskt!

Ganska intressant. Såvida inte ett nytt RDR dyker upp från ingenstans så skulle jag sätta mina pengar på att det dyker upp till julen efter vad Take 2's analytiker tror om intäkterna.

Hoppas hoppas
2012-08-04, 10:19
Medlem
Har någon tagit upp detta tidigare? Kan det finnas någon substans i det?

"Update - August 2, 2012 - Grand Theft Auto 5
The conference call at Take Two Interactive today had potential to include information on Grand Theft Auto 5. However Take Two Interactive did not include Grand Theft Auto V in the release schedule. The schedule shows all releases up to March 2013. "We haven't talked about a release date," explained Take Two CEO Strauss Zelnick. "We're blessed to be working with Rockstar," professed the CEO. Rockstar did not have anything to say about Grand Theft Auto V."

Källa: http://www.ps4playstation4.com/ps4-release-date-countdown-begins#ps4-news-august-02-2012
2012-08-04, 12:39
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Organon
Har någon tagit upp detta tidigare? Kan det finnas någon substans i det?

"Update - August 2, 2012 - Grand Theft Auto 5
The conference call at Take Two Interactive today had potential to include information on Grand Theft Auto 5. However Take Two Interactive did not include Grand Theft Auto V in the release schedule. The schedule shows all releases up to March 2013. "We haven't talked about a release date," explained Take Two CEO Strauss Zelnick. "We're blessed to be working with Rockstar," professed the CEO. Rockstar did not have anything to say about Grand Theft Auto V."

Källa: http://www.ps4playstation4.com/ps4-release-date-countdown-begins#ps4-news-august-02-2012

Ja, det har tagits upp och ingen info överhuvudtaget togs upp ang Gta V om jag förstod det rätt
2012-08-04, 13:52
Avslutad
När tror ni vi får se trailer 2?
2012-08-04, 14:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av enknutensak
När tror ni vi får se trailer 2?

När den är klar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto