Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Hur gammal skulle CJ vara?
Vad jag vet så finns det inget födelseår på CJ så det är ganska svårt att veta men uppskatta hans ålder och plussa på 20 år (1992-2012) så borde du får fram ditt svar
Citat:
Ursprungligen postat av Donny_Pepp
Karaktären som presenteras i trailern är såpass lik Tommy att det inte kan vara en slump. Givetvis kan R* spela oss ett spratt. Hela tråden än så länge bygger på spekulationer och det är det jag också gör, spekulerar utifrån det material vi fått.
På vilket sätt motsäger San Andreas-miljön Tommys närvarande? Har han något slags besöksförbud jag inte känner till?
Jojo att han är lik är det många som säger, dock kan jag inte riktigt hålla med om det eftersom det är sån stor skillnad rent grafikmässigt mellan Tommy Vercetti och gubben i Gta V att iallafall jag tycker att det är svårt att se några direkta likheter, det kan lika gärna vara vilken brunhårig gubbe som helst men det är bara min åsikt.
Sen tänkte jag bara att eftersom Vice City och San Andreas är två helt olika världar samt att Gta V iallafall ger intrycket om att det är en nysatsning av San Andreas så känns det skumt att blanda in Vice City och dess karaktärer men som sagt, det är bara min åsikt.
Jag känner iallafall att jag hellre vill ha en helt ny karaktär och sedan möjligtvis träffa gamla karaktärer under uppdrag, känns rätt trist att behöva spela en karaktär man redan har spelat innan, jag vill ha nytt och fräsht!