2012-08-16, 01:13
Medlem
NorthSNKRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamaicaman
Tänkte bara dela med mig av denna sjukt enorma karta som jag såg på Gtaforums... (glöm inte zooma in så ni kan se i detaljer)

http://i.imgur.com/afFwX.jpg

Heregud... att börja drömma om en karta av den kalibern gör det ju bara värre nästan
2012-08-16, 01:29
Medlem
creteks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Det viktigaste för mig är att man inte får wanted-level bara för att skjuta ett skott eller liknande. I IV så hade man ju snuten på sig direkt. Spelade ingen roll om man sköt nån i en gränd, polisen var där direkt och dom visste alltid att man var skyldig. Man borde kunna smälta in i folkmängden och försvinna typ. Sen måste ett vittne larma polisen, de ska inte ploppa upp och jaga en somtusan bara sådär. Säg typ att man kan ändra sitt utseende för att undvika polisen. Eller typ nån rånarluva ungefär som i rdr.

Alltså, polisen måste vara mer realistisk!

om det ska vara så, så får det bli svårare att komma undan när dom väl vet vem du är.
2012-08-16, 03:04
Medlem
EdBlakes avatar
Att ha polisjakter som i Chinatown Wars där man blir av med polisen genom att förstöra deras bilar vore riktigt roligt. Det skapar en mer offensiv spelstil som är roligare än att bara åka så fort som möjligt för att komma undan vilket börjar kännas lite gammalt.
2012-08-16, 03:05
Medlem
Är kartan fake? jizz
2012-08-16, 03:08
Medlem
kan nån skriva vad det står sitter på ps3 suddigt hitler korset o area 69 ballt
2012-08-16, 03:14
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamaicaman
Tänkte bara dela med mig av denna sjukt enorma karta som jag såg på Gtaforums... (glöm inte zooma in så ni kan se i detaljer)

http://i.imgur.com/afFwX.jpg

Jääävlar vad nice det hade varit med den kartan! Lite mer grönt och den är perfekt

Undrar hur länge till vi får vänta för mer info... Rockstar ge oss nåt nytt för faaaaan!
2012-08-16, 03:17
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EdBlake
Att ha polisjakter som i Chinatown Wars där man blir av med polisen genom att förstöra deras bilar vore riktigt roligt. Det skapar en mer offensiv spelstil som är roligare än att bara åka så fort som möjligt för att komma undan vilket börjar kännas lite gammalt.

Så du menar att om du har två polisbilar efter dig och sen förstör dom så skulle du bli av med polisen?

Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Är kartan fake? jizz

Ja, det är fanart

Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
kan nån skriva vad det står sitter på ps3 suddigt hitler korset o area 69 ballt

Då det inte går att zooma in i detalj så kan man endast läsa det som står med stor text men vad exakt är det du vill att vi ska skriva, allt?

Skaffa dig en dator och kolla själv för jag tvekar på att någon kommer skriva ner det åt dig
Senast redigerad av Reggaeman 2012-08-16 kl. 03:21.
2012-08-16, 03:37
Medlem
[quote=Reggaeman]Så du menar att om du har två polisbilar efter dig och sen förstör dom så skulle du bli av med polisen?

Ja, det är fanart

Då det inte går att zooma in i detalj så kan man endast läsa det som står med stor text men vad exakt är det du vill att vi ska skriva, allt?

Skaffa dig en dator och kolla själv för jag tvekar på att någon kommer skriva ner det åt dig[/QHar en dator men inte tillgång till nu
2012-08-16, 04:50
Medlem
Dimaks avatar
Är denna sann då? http://i.imgur.com/afFwX.jpg sern i inte nazze korset? haah första grejen jag såg. Vice City är ju med.
2012-08-16, 05:51
Medlem
BlackTiger1337s avatar
Kan vara sant: http://www.youtube.com/watch?v=oG_-jZwyd2U

"We won't see the game this year".
Fast det är ju bara en YouTubeare...so, who knows? :P
2012-08-16, 09:02
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Den mappen är nog tyvärr för stor för att Xbox och Ps skall kunna dra det tyvärr.
2012-08-16, 09:11
Medlem
sneakydudes avatar
Angående fan-art kartan: Kommer säkert få en massa facepalms nu, men det finns säkert de som inte vet att man kan zooma ganska ordentligt om man håller ner ctrl och drar scrollhjulet uppåt/framåt, blir ju jävligt litet att försöka se annars. Men en karta i den storleken lär vi nog inte få se på ett bra tag. Nån som vet (i mb/gb) hur stort gta iv är?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in