2012-08-16, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KvadratNegerBoll
Den mappen är nog tyvärr för stor för att Xbox och Ps skall kunna dra det tyvärr.
Kanske inte samma sak men Just Case 2 map är riktigt stor
2012-08-16, 11:05
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Kanske inte samma sak men Just Case 2 map är riktigt stor
Ahjo men den är stor och död vilket jag tror Rockstar inte vill ha denna gången
2012-08-16, 11:39
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Är denna sann då? http://i.imgur.com/afFwX.jpg sern i inte nazze korset? haah första grejen jag såg. Vice City är ju med.

Den där kartan är är länkad en sida bak i tråden och det är den som alla pratar om på den här sidan om du inte redan har märkt det...

Citat:
Ursprungligen postat av KvadratNegerBoll
Den mappen är nog tyvärr för stor för att Xbox och Ps skall kunna dra det tyvärr.

Men nu är det ju inte någon officiell karta så det spelar ingen roll

Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Angående fan-art kartan: Kommer säkert få en massa facepalms nu, men det finns säkert de som inte vet att man kan zooma ganska ordentligt om man håller ner ctrl och drar scrollhjulet uppåt/framåt, blir ju jävligt litet att försöka se annars. Men en karta i den storleken lär vi nog inte få se på ett bra tag. Nån som vet (i mb/gb) hur stort gta iv är?

Klart man kan göra så men det förbättrar ju inte upplösningen på bilden direkt, även om du zoomar via Ctrl så ser man ju ändå inte allt som står i den lilla skriften
2012-08-16, 12:38
Medlem
EdBlakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Så du menar att om du har två polisbilar efter dig och sen förstör dom så skulle du bli av med polisen?
Jag förstår att förändring kan vara läskigt för många.
2012-08-16, 13:20
Medlem
Rippless avatar
Citat:
Angående fan-art kartan: Kommer säkert få en massa facepalms nu, men det finns säkert de som inte vet att man kan zooma ganska ordentligt om man håller ner ctrl och drar scrollhjulet uppåt/framåt, blir ju jävligt litet att försöka se annars. Men en karta i den storleken lär vi nog inte få se på ett bra tag. Nån som vet (i mb/gb) hur stort gta iv är?

Tror det ligger på 13-14 GB.
2012-08-16, 20:11
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EdBlake
Jag förstår att förändring kan vara läskigt för många.

Men det är ju ett otroligt tråkigt sätt att bli av med polisen och ÄVEN om det bara är ett spel så är det ju sjukt overkligt
2012-08-16, 20:31
Medlem
Citat:
Min GTA IV mapp ligger på 15.4 GB och EFLC ligger på 16.2 GB.
2012-08-16, 20:39
Medlem
EdBlakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Men det är ju ett otroligt tråkigt sätt att bli av med polisen och ÄVEN om det bara är ett spel så är det ju sjukt overkligt
Det tyckte uppenbarligen inte R*.
2012-08-16, 21:10
Medlem
DickeFixs avatar
Här är samma fantastiska karta av Andover1 på GTA Forums i ännu bättre upplösning. Jag har tagit flera bilder och klistrat ihop dem:

http://picturepush.com/public/8990034

Klicka på bilden för att se den i full skala
2012-08-16, 21:16
Medlem
Niders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DickeFix
Här är samma fantastiska karta av Andover1 på GTA Forums i ännu bättre upplösning. Jag har tagit flera bilder och klistrat ihop dem:

http://picturepush.com/public/8990034

Klicka på bilden för att se den i full skala

Fy fan vad groteskt, snubben som gjorde kartan måste ha mycket fritid alltså.
2012-08-16, 21:24
Medlem
Jamaicamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EdBlake
Att ha polisjakter som i Chinatown Wars där man blir av med polisen genom att förstöra deras bilar vore riktigt roligt. Det skapar en mer offensiv spelstil som är roligare än att bara åka så fort som möjligt för att komma undan vilket börjar kännas lite gammalt.
Låter inte särskilt logiskt att poliserna ska minska bara för att man förstör deras bilar, snarare tvärtom så borde ju det bara leda till ännu större pådrag.
Senast redigerad av Jamaicaman 2012-08-16 kl. 21:26.
2012-08-16, 21:46
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamaicaman
Låter inte särskilt logiskt att poliserna ska minska bara för att man förstör deras bilar, snarare tvärtom så borde ju det bara leda till ännu större pådrag.

Precis min tanke, både otroligt tråkigt sätt att bli av med polisen och sjukt overkligt även om det bara handlar om ett spel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in