Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Detta kanske redan har postats, sorry isåfall.
Men jag kollade runt lite på gta wiki, och enligt den så är det med allra största sannolikhet den medelålders snubben som är huvudkaraktären. Det var första gången jag lade märke till att han är med på ytterligare två ställen i trailern, en som bankrånare, och en bakom ratten på en bil. http://gta.wikia.com/Grand_Theft_Auto_V_Protagonist
Vet att det har diskuterats fram och tillbaka vem huvudkaraktären är, om det kommer att vara den kutande negern, den medelålders gubben, båda två, nån från de gamla spelen eller nån helt annan vi inte sett än. Men jag tror inte att gubben ifråga skulle vara med på såpass många ställen i trailern utan anledning, och dessutom vara med på screens (jetplanet bl.a).
Som sagt, detta kanske redan är konstaterat nånstans i tråden.
Men jag kollade runt lite på gta wiki, och enligt den så är det med allra största sannolikhet den medelålders snubben som är huvudkaraktären. Det var första gången jag lade märke till att han är med på ytterligare två ställen i trailern, en som bankrånare, och en bakom ratten på en bil. http://gta.wikia.com/Grand_Theft_Auto_V_Protagonist
Vet att det har diskuterats fram och tillbaka vem huvudkaraktären är, om det kommer att vara den kutande negern, den medelålders gubben, båda två, nån från de gamla spelen eller nån helt annan vi inte sett än. Men jag tror inte att gubben ifråga skulle vara med på såpass många ställen i trailern utan anledning, och dessutom vara med på screens (jetplanet bl.a).
Som sagt, detta kanske redan är konstaterat nånstans i tråden.
Jajamen, det har konstaterats säkert hundratals gånger fram å tillbaka
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymiteten
Luftskepp 

Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Undrar hur man kunde missa det när trailern först kom ut.
Häftigt hur som helst! 
Häftigt hur som helst! 
Hur har ni kunnat missa detta...?
Skulle vilja säga att det var en av de större sakerna som diskuterades efter att trailern släpptes haha, finns dock inga bevis på att man kommer kunna flyga dessa.
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
Gillade inte bilarna i GTA IV. Sitter och kollar på moddade bilar på youtbe. Fan vad coolt det skulle vara om R* skulle ha med riktiga bilar. Sitta och drifta i en risig 240 och sen hoppa in i en Bugatti typ. Lär ju aldrig hända men hoppas på mer varierade bilar och fler modeller i V.
Hoppas verkligen också på ett stort antal olika bilar, gärna fler olika modeller på lastbilar också tex en sån där med "platt" front och gärna två-tre versioner på limousiner