2012-04-10, 04:08
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjjjacke
Har du läst tråden eller? R* har ju gått ut med att det kommer vara stort "landsbygder" och att kartan är enorm. Bara för att Los santos står i focus betyder det inte att det kommer se ut exakt som på GTA;SA.

Stora landsbygder har ingenting med stora ytor att göra. Vad jag menar med stora ytor som i t.ex San Andreas var ju hela öken ytorna. Eftersom det var ganska ojämn terräng runt Los Santos i San Andreas så lär det vara nåt liknande i GTA V med höga kullar. Iom att det inte kommer att finnas samma nödvändighet att flyga långa sträckor mellan 3 städer så kommer det knappast finnas en flygskola.
2012-04-10, 04:08
Medlem
Legendarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cschrille
Releasedatum!?
http://www.pcgamer.com/2012/04/09/grand-theft-auto-v-release-date-listed-as-october-2012-in-employee-resume/

Så oktober 2012 släpps det? Med tanke på att dom tog bort det direkt så lär det ju stämma?
Den första oktober 2012 är även 10-årsdagen för Vice City.

Nu blev jag genast lite gladare

Edit: Länk till Joystiq där även bevis finns.

Edit 2:
Även där står det att det släpps i Oktober, så jag tror att det stämmer.

Holy shitfuck vad mitt humör gick upp nu Detta ser ju faktiskt lovande ut, går ju inte att neka!
2012-04-10, 11:28
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cschrille
Releasedatum!?
http://www.pcgamer.com/2012/04/09/grand-theft-auto-v-release-date-listed-as-october-2012-in-employee-resume/

Så oktober 2012 släpps det? Med tanke på att dom tog bort det direkt så lär det ju stämma?
Den första oktober 2012 är även 10-årsdagen för Vice City.

Nu blev jag genast lite gladare

Edit: Länk till Joystiq där även bevis finns.

Edit 2:
Även där står det att det släpps i Oktober, så jag tror att det stämmer.

Happy
2012-04-10, 13:40
Medlem
Har rockstar uttalat sig något om den dåliga optimeringen på Gta IV. Folk med långt över rekomenderat haft problem med hack/freeze/lagg m.m. För att inte tala om live där nästintill alla laggar om man inte sitter på en nasa dator.

Kommer de förändra något så inte gta V råkar ut för samma sak?
2012-04-10, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av i8thewholething
Har rockstar uttalat sig något om den dåliga optimeringen på Gta IV. Folk med långt över rekomenderat haft problem med hack/freeze/lagg m.m. För att inte tala om live där nästintill alla laggar om man inte sitter på en nasa dator.

Kommer de förändra något så inte gta V råkar ut för samma sak?

Uppdatera bara GTA IV på PC så funkar de utan lagg!
2012-04-10, 22:44
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av voltio
Uppdatera bara GTA IV på PC så funkar de utan lagg!

Jag kan inte uppdatera spelet, spelar ingen roll hur mycket jag installerar om spelet. Det är sjukt tråkigt att det är så :/
2012-04-10, 23:57
Medlem
therifs avatar
Mycket möjligt att det är tråkigt, men det få ni ta i en annan tråd.

Angående det här med CV:et så verkar äntligen ett rykte någorlunda trovärdigt. Skönt att veta att spelet fortfarande kan komma att släppas i år, så man inte behöver vänta ett helt år innan man får uppleva GTA V.
2012-04-11, 00:01
Medlem
Sikogs avatar
Jag förväntade mig en senare release, om det nu skulle bli Oktober så måste jag fixa bättre dator snart.

Måste ju maxa GTA V när det kommer ut
2012-04-11, 00:22
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sikog
Jag förväntade mig en senare release, om det nu skulle bli Oktober så måste jag fixa bättre dator snart.

Måste ju maxa GTA V när det kommer ut

Tveksamt att det kommer ut på PC direkt så du behöver nog inte stressa
2012-04-11, 01:21
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Tveksamt att det kommer ut på PC direkt så du behöver nog inte stressa
R* har sagt för läääänge sedan att det kommer släppas samtidigt till alla plattformar.
2012-04-11, 01:50
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
R* har sagt för läääänge sedan att det kommer släppas samtidigt till alla plattformar.

Hade jag ingen aning om då det känns som att PC oftast prioriteras i tredje hand när det kommer till Gta-spelen, my bad
2012-04-11, 01:58
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Hade jag ingen aning om då det känns som att PC oftast prioriteras i tredje hand när det kommer till Gta-spelen, my bad
Lätt att ta det för givet, men läs på lite innan du svarar på en så pass viktig fråga nästa gång Det är ändå GTA vi pratar om här.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in