2012-03-30, 22:08
Medlem
VVCs avatar
Sitter och dräglar över ryktena. Fan vad roligt det vore med ski resort och rock-climbing!
2012-03-30, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av champagneshower
Då ber jag om ursäkt. Har missat det isåfall.. Såg det idag iaf haha! Men det låter bra ändå

Det är FAKE , FAKE , FAKE , FAKE och CONFIRMED FAKE sedan månader tillbaka.
2012-03-31, 19:46
Medlem
BreehcNicdolls avatar
Jag tycker att indelningen i eror är idiotisk. Jag skulle jättegärna se gamla karaktärer från framför allt den tredje eran i detta nya spel, men Rockstar verkar inte vilja blanda erorna.

Jag har inget emot en ny protagonist, men jag skulle vilja se gamla karaktärer som biroller, exempelvis Claude Speed. Jag tycker inte heller att spelen måste komma i kronologisk ordning, utan jag vill gärna att ett spel utspelar sig innan något av de tidigare.
2012-03-31, 20:53
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreehcNicdoll
Jag tycker att indelningen i eror är idiotisk. Jag skulle jättegärna se gamla karaktärer från framför allt den tredje eran i detta nya spel, men Rockstar verkar inte vilja blanda erorna.

Jag har inget emot en ny protagonist, men jag skulle vilja se gamla karaktärer som biroller, exempelvis Claude Speed. Jag tycker inte heller att spelen måste komma i kronologisk ordning, utan jag vill gärna att ett spel utspelar sig innan något av de tidigare.

Hur tänker du nu?
2012-03-31, 21:37
Medlem
Citat:

III-eran hoppade ju hej vilt mellan olika årtal så om IV-erans spel utspelar sig samma år som spelet kommer ut så är det väl ingen stor sak? Ombyte förnöjer.
2012-03-31, 23:17
Medlem
BreehcNicdolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyElement
III-eran hoppade ju hej vilt mellan olika årtal så om IV-erans spel utspelar sig samma år som spelet kommer ut så är det väl ingen stor sak?

Det är just det jag tyckte var så fascinerande med den tredje eran. Jag skulle gärna se ett spel som utspelar sig innan 80-talet (innan Vice City [stories]), eller rentav innan 60-talet (London: 1961). Annars kan det vara ett spel som ytterligare binder ihop serien, liksom San Andreas gjorde.

Citat:
Ombyte förnöjer.

Det där talar snarare emot din tes, än för den.
Senast redigerad av BreehcNicdoll 2012-03-31 kl. 23:37.
2012-04-01, 11:53
Medlem
Mr-Zods avatar
Citat:
Det är just det jag tyckte var så fascinerande med den tredje eran. Jag skulle gärna se ett spel som utspelar sig innan 80-talet (innan Vice City [stories]), eller rentav innan 60-talet (London: 1961). Annars kan det vara ett spel som ytterligare binder ihop serien, liksom San Andreas gjorde.

Har du provat L.A Noire? Riktigt kul spel också faktiskt
Tycker att det låter som en spännande ide att nån gammal gta protagonist återkommer som en bi roll i ett eller ett par uppdrag, kanske blir arbetsgivaren, tror dock inte att det kommer att ske i det nya. Tror att det kommer att vara så att man börjar som en rik person och mer jobbar självständigt/ med hjälp av gäng för att bl.a ta leta upp personer som kanske har kommit dit som är typ rivaler/ gängbossar och man ska ha som mål att bli nåt liknande. Typ störst i den undre världen, pengar kommer man förmodligen att ha gott om hela tiden, med tanke på vad han berättar i trailern

Finns dock rykten om att den mörkhyade personen som flyr från polisen i trailern skulle kunna vara cj. I san andreas var ju en tidigare gta protagonist med i en cutscene på landsbyggden när man tävlat där man ser honom och catalina när dem berättar att dem ska till vice city eller liberty city
2012-04-01, 13:11
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Zod
Tycker att det låter som en spännande ide att nån gammal gta protagonist återkommer som en bi roll i ett eller ett par uppdrag, kanske blir arbetsgivaren, tror dock inte att det kommer att ske i det nya. Tror att det kommer att vara så att man börjar som en rik person och mer jobbar självständigt/ med hjälp av gäng för att bl.a ta leta upp personer som kanske har kommit dit som är typ rivaler/ gängbossar och man ska ha som mål att bli nåt liknande. Typ störst i den undre världen, pengar kommer man förmodligen att ha gott om hela tiden, med tanke på vad han berättar i trailern

Finns dock rykten om att den mörkhyade personen som flyr från polisen i trailern skulle kunna vara cj. I san andreas var ju en tidigare gta protagonist med i en cutscene på landsbyggden när man tävlat där man ser honom och catalina när dem berättar att dem ska till vice city eller liberty city

Fast det spelet ligger ju helt i en klass för sig själv, prova istället Mafia 2, underbart spel
2012-04-01, 14:44
Medlem
BreehcNicdolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Zod

Jag tyckte att karaktärerna under den tredje eran var bättre. GTA IV är väl ett bra spel, men jag tycker att han Niko eller vad han nu hette var intetsägande.

Citat:

Jag ser gärna Carl Johnson igen, dock inte som protagonist. GTA III:s protagonist Claude Speed dök upp i två uppdrag i San Andreas. Catalina var dessutom antagonist i GTA III. Men Rockstar verkar vilja få det till att varje era är ett nytt universum, och att inga karaktärer går över erans gränser, men det tycker jag är idiotiskt.
2012-04-01, 14:48
Medlem
BreehcNicdolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille

Hur tänker du nu?

Dagens GTA-spel utspelar sig det år de kommer ut. Jag skulle vilja spela prequels. San Andreas är exempelvis en prequel till GTA III, så ingen kan påstå att prequels är dåliga.
2012-04-01, 15:52
Medlem
Mr-Zods avatar
Ok förstår hur du menar, har bara spelat san andreas innan IV:an kom ut så vet kanske inte lika mkt om gta som ni andra gör. Tycker att Niko var en bra karaktär, men förstår hur du menar, jag tyckte bl.a att hans random kommentararer inte var lika bra som t. ex cjs. Exempel, niko skjuter någon som dör och säger stay down and dont move a muscle, medans cj typ sa are you hurt i hope you are mother fucker.
Annars gillar jag gta mkt. Har/kan ngn checka om videon jag postade med niko som var död i en cutscene i san andreas? Har inte kvar spelet så kan inte kolla upp det själv.
Bilden som jag postade på sista 2 scenerna från gta V trailern som sas skulle finnas på nöjesfältet i IV:an har jag kollat upp. Bilden finns där i tbogt, det sägs att den ska finnas i vanliga IV också och inte bara tbogt, har inte kollat det ännu men den finns vilket kan betyda att R* skulle kunna ha gömt fler ledtrådar/ eastereggs i trailern eller spelet.Edit, På kommentarer på youtube där det finns en video om nöjesfältes väggen står det att det egentligen är en hyllning till san andreas, tro vad ni vill här är en video som visar den:
http://www.youtube.com/watch?v=u8HW9BRFP_0
2012-04-01, 15:57
Medlem
Skyishs avatar
När tror ni dom släpper ett realeasedatum? Jag vet att det inte blir i år men hoppas på Q1 2013..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in