Ok förstår hur du menar, har bara spelat san andreas innan IV:an kom ut så vet kanske inte lika mkt om gta som ni andra gör. Tycker att Niko var en bra karaktär, men förstår hur du menar, jag tyckte bl.a att hans random kommentararer inte var lika bra som t. ex cjs. Exempel, niko skjuter någon som dör och säger stay down and dont move a muscle, medans cj typ sa are you hurt i hope you are mother fucker.
Annars gillar jag gta mkt. Har/kan ngn checka om videon jag postade med niko som var död i en cutscene i san andreas? Har inte kvar spelet så kan inte kolla upp det själv.
Bilden som jag postade på sista 2 scenerna från gta V trailern som sas skulle finnas på nöjesfältet i IV:an har jag kollat upp. Bilden finns där i tbogt, det sägs att den ska finnas i vanliga IV också och inte bara tbogt, har inte kollat det ännu men den finns vilket kan betyda att R* skulle kunna ha gömt fler ledtrådar/ eastereggs i trailern eller spelet.Edit, På kommentarer på youtube där det finns en video om nöjesfältes väggen står det att det egentligen är en hyllning till san andreas, tro vad ni vill här är en video som visar den:
http://www.youtube.com/watch?v=u8HW9BRFP_0