2012-08-22, 12:53
Medlem
skogsluders avatar
hade varit kul om man kunde bli tagen av polisen och hamna i fängelse, sen kan man fixa sig en vässad tandborste och hugga ner största negern.
Så finns det typ uppdrag då man måste in i fängelset och fixa något så får man bli tagen med flit.
Starta världens uppror så hela fängelset raserar.
2012-08-22, 13:02
Medlem
Jag trodde dom skulle ha något att visa på GamesCon men icke, så det enda nya info som kommit är att det ska komma 3st nya bilder på deras hemsida eller? Boring!

Man kan ju alltid hoppas att Rockstar kör en "Apple-lansering" och har en presskonferans och sen släpper dom spelet direkt efter på alla marketplaces. ^^

Orkar inte vänta till vinter eller nästa vår..
2012-08-22, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Haha är det din största önskan i Gta V?

Jag ber om ursäkt om jag framstår som en dryg jävel många gånger när jag citerar folk i den här tråden men kom igen, att bowla kan väl knappast ligga högst upp på din önskelista när ett nytt Gta kommer ut?

Bowla kan du ju gå och göra med dina riktiga kompisar istället

hahah ironi kan vara svårt att uppfatta ibland
2012-08-22, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogsluder
hade varit kul om man kunde bli tagen av polisen och hamna i fängelse, sen kan man fixa sig en vässad tandborste och hugga ner största negern.
Så finns det typ uppdrag då man måste in i fängelset och fixa något så får man bli tagen med flit.
Starta världens uppror så hela fängelset raserar.

THIS! så jävla mycket.

Att döda fångar i fyran var alltid ett stort nöje. Hoppas verkligen på ett fängelseuppdrag. En break-out vore inte fel.

Generellt hoppas jag på fler interaktiva byggnader.
2012-08-22, 13:12
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pedros93
hahah ironi kan vara svårt att uppfatta ibland

Jag är inte helt bakom flötet, det var det första jag tänkte på men man kan ju inte veta med folk på Flashback...

Citat:
Ursprungligen postat av latmaskerad
THIS! så jävla mycket.

Att döda fångar i fyran var alltid ett stort nöje. Hoppas verkligen på ett fängelseuppdrag. En break-out vore inte fel.

Generellt hoppas jag på fler interaktiva byggnader.

Hoppas också på ett eller flera uppdrag som utspelar sig i fängelset, alla fängelser i Gta:n har alltid bara stått och inte fyllt någon direkt funktion till spelaren vad jag minns vilket är rätt tråkigt.
Eller jo, i TLAD var det väl något uppdrag som utspelade sig i fängelset men det är allt vad jag vet.

Däremot vet jag inte om jag skulle vilja hamna i finkan varje gång man blir tagen av polisen, borde i så fall kunna skippas om man så önskar eftersom jag tror att det kan bli rätt enformigt i längden

Men håller med om fler öppna byggnader, en galleria hade inte vart fel
Senast redigerad av Reggaeman 2012-08-22 kl. 13:16.
2012-08-22, 13:24
Medlem
Citat:

Däremot vet jag inte om jag skulle vilja hamna i finkan varje gång man blir tagen av polisen, borde i så fall kunna skippas om man så önskar eftersom jag tror att det kan bli rätt enformigt i längden

Sant. Det bästa vore kanske om man fick i uppdrag att rädda någon maffiaboss från fängelset så att själva gripandet av ens karaktär sker i en cutscene och inte händer i vanliga fall. Eventuellt skulle man behöva bryta sig både in och ut, typ döda en fängelsevakt och sno dennes kläder. Då skulle man dessutom kunna bryta sig in lite närsomhelst och inte bara när det gäller ett uppdrag.

En galleria vore fett. Ser gärna att det finns lite mer random hus man kan ta sig in i också som inte är utmärkta och man måste hitta på eget bevåg.
2012-08-22, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Vilken funktion vill ni helst se i spelet? Jag vill att man ska kunna gå o bowla med sin kusin
Inside Track Betting

Hoppas att man kan spela på hästar igen för tusentals $ som man kunde göra i San andreas.
Senast redigerad av Sture12347 2012-08-22 kl. 13:35.
2012-08-22, 14:11
Medlem
skogsluders avatar
Citat:

Hoppas också på ett eller flera uppdrag som utspelar sig i fängelset, alla fängelser i Gta:n har alltid bara stått och inte fyllt någon direkt funktion till spelaren vad jag minns vilket är rätt tråkigt.
Eller jo, i TLAD var det väl något uppdrag som utspelade sig i fängelset men det är allt vad jag vet.

Man skulle åka in i fängelse varje gång men man skulle kunna skippa dagarna och komma ut direkt om man ville, det låter som en bra idé.
Som det sades tidigare så vore det kul om man kunde bryta sig in i fängelset när som helst.

Nu blev jag sugen på detta spel som fan.. får tröstspela IV sålänge.
2012-08-22, 14:19
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Hoppas verkligen att dom fixat så att man kan springa och skjuta samtidigt med pistol/uzi.
Störde mig något oerhört i IV. Speciellt när bängen var efter en och man var tvungen att stanna mitt bland en massa poliser för att skjuta.
2012-08-22, 14:38
Bannlyst
Screenshots:
http://www.rockstargames.com/V/

Vet inte om dessa är gamla eller hur det ligger till men jag har inte lagt märket till dom innan!
2012-08-22, 14:47
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheezwizard
Screenshots:
http://www.rockstargames.com/V/

Vet inte om dessa är gamla eller hur det ligger till men jag har inte lagt märket till dom innan!

Nya för dig, gamla för oss
Men dom tål att ses igen. Hoppas det kommer fler i veckan.
2012-08-22, 15:04
Medlem
Ny bild kom nyss! Parachutes are back!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in