2012-07-06, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kodans
Med renderat menar du att dom har gjort filmen i snyggare grafik än vad spelet kommer att vara?

Jo om det är som dom säger så lär dom väl inte spara på krutet på 5´an, fast det får ju inte bli för bra, för gta 6 måste ju också få lov att komma

Ja precis, att dom har finpolerat grafiken för att det ska se snyggare ut, men om dom har gjort det vet jag inte.
2012-07-06, 20:21
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sittkissare
Men vafan är det här för jävla fanboygnäll? Du har ingen aning om min ålder. Jag antar att du blev helt rosenrasande så fort rockstar gjorde GTA 3 och gick över till nuvarande view? Bara för att du är uppvuxen med GTA 3 och spelen efter det betyder inte att alla här inne är fjuniga 90-talister och tror att nuvarande view är original. De har utvecklats alltså vore det inte så jävla konstigt om de fortsatte utvecklas. Det var en simpel jävla fråga om någon hade hört någonting och direkt kommer massa grinande skitungar som något jävla försvar som äckliga fanboys. Det är som att ni tror att 3rd person view är det som rockstar games började med. Bara för att inte ni fick spela tidigare rockstarspel för mamma och pappa innan 3an betyder inte att alla ser GTA 3 som något original som aldrig någonsin kommer att utvecklas vidare.
Köper inte ditt resonemang om att utvecklas.. Så alla spel som är 3rd person ska utvecklas till 1st person? I ett spel som GTA ska det vara 3rd person.. kommer ändå komma mods ganska snabbt som låter folk som dig leka att dom är i nån krigssimulator.
2012-07-06, 20:24
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dip
Allt är proven fake sedan typ 2 månader tillbaka, förutom att Ned Luke kommer spela Albert Da Silva.
Källa?
2012-07-06, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMace
hittade en video som baseras på denna listan: Listan

GTA V - Big News

Ser extremt bra ut Gillar de nya funktionerna om dessa nu stämmer dvs...

Det sägs vara en "läkt" lista av en person som jobbar inom "Playstation magazine" i England, och har sett en gameplay av GTA V från Skottland..

Citat:
3: There is much more climbable elements in the world such as ladders, overhand climbing, etc.

Fuck outta here snälla.
2012-07-06, 22:36
Medlem
dbaw84s avatar
Vill inte att karaktären ska vara den vita gubben från trailern, det borde väl vara dags för en hispanic kan man tycka.

Allt som står på den där listan verkar ju stämma ganska bra med trailern, hoppas man kan ha en egen hund som man kan träna till dogfights och bussa på aina.
2012-07-06, 23:10
Medlem
sneakydudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dbaw84
Vill inte att karaktären ska vara den vita gubben från trailern, det borde väl vara dags för en hispanic kan man tycka.

Allt som står på den där listan verkar ju stämma ganska bra med trailern, hoppas man kan ha en egen hund som man kan träna till dogfights och bussa på aina.

Du har inte spelat TBOGT märker jag
2012-07-07, 00:34
Medlem
dbaw84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Du har inte spelat TBOGT märker jag

Nej, jag var tvungen att kolla upp vad det var.

Jag hoppas iallafall på getto och inte någon misslyckad immigrant som Nico, det ska vara crackheads gängkrig och pitbullhundar.
Senast redigerad av dbaw84 2012-07-07 kl. 01:06.
2012-07-07, 07:51
Medlem
Jamaicamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dbaw84

Håller med dig. Man vill ju kunna glida runt i Compton med en lowrider och NWA pumpandes på högsta volym, precis som gamla goda tiden i SA.

Hoppas även att Grove Street, Ballas, Vagos etc från SA kommer finnas med.
2012-07-08, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jamaicaman
Håller med dig. Man vill ju kunna glida runt i Compton med en lowrider och NWA pumpandes på högsta volym, precis som gamla goda tiden i SA.

Hoppas även att Grove Street, Ballas, Vagos etc från SA kommer finnas med.

Visst skulle det vara kul att spela gangsta igen, men det känns knappast som att Rockstar skulle göra samma spel igen. Åtminstone inte så här nära inpå. Om man får spela gangsta på Grove street igen så är det i så fall i ett DLC.
2012-07-08, 14:54
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Hur är det med Rockstar och gamescom?
2012-07-08, 18:24
Medlem
Juicy Js avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chronomaster
Har inte hängt med i svängarna riktigt då Rockstar som vanligt inte avslöjar något, men det verkar som att spelet kommer till 360 och PS3 i första hand? Jag tycker det är lite synd, hade gärna sett spelet komma i samband med nya konsoller. Denna generation lär väl inte kunna skapa mycket snyggare grafik i ett sandboxspel. San Andreas HD?

Jo det går fortfarande att kräma ur en del ur dagens konsoller så oroa dig inte för något SA HD....

Citat:
Ursprungligen postat av Kodans
Jo om det är som dom säger så lär dom väl inte spara på krutet på 5´an, fast det får ju inte bli för bra, för gta 6 måste ju också få lov att komma

Om det ens blir något GTA 6 så kommer det på PS4. Alltså en helt ny generation av Gta.
Så det får gärna bli för bra.
2012-07-08, 18:24
Medlem
Juicy Js avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvadratNegerBoll
Hur är det med Rockstar och gamescom?

15 augusti miffo...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto