2012-05-02, 14:47
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVC
Jadå det skall allt gå! Tror nog inte Gta 5 kommer kräva monster specs!

Det är av vad jag har sett från första trailern samma motor. Så klarar du IV på high bör du nog klara V utan problem. Det vill säga, om dom fixar portningen bättre denna gång.
2012-05-02, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVC
Jadå det skall allt gå! Tror nog inte Gta 5 kommer kräva monster specs!
Nej det tror jag inte heller det är ju ungefär samma grafikmonster som på 4an
2012-05-02, 19:17
Bannlyst
Älskar GTA-spelen!

Hört att i GTA V så kan man skjuta ner byggnader med rocket launcher! Och att man kan gå in i exakt alla hus i spelet!

Vet inte om det stämmer, men hoppas.

Hoppas också på en ny trailer snart med lite gameplay. Spelet har ju riktigt bra grafik!

Det GTA V borde ändra mest är helt klart poliserna i spelet. Dem ska inte komma så fort. Och jag tycker inte att polishelikoptern ska komma vid 3 stjärnor, utan 5.

En intressant fråga: Hur tror ni GTA-spelen ser ut om 10 till 20 år? Skriv på!
2012-05-02, 19:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gadden91
Älskar GTA-spelen!

Hört att i GTA V så kan man skjuta ner byggnader med rocket launcher! Och att man kan gå in i exakt alla hus i spelet!

Hoppas också på en ny trailer snart med lite gameplay. Spelet har ju riktigt bra grafik!

Det GTA V borde ändra mest är helt klart poliserna i spelet. Dem ska inte komma så fort. Och jag tycker inte att polishelikoptern ska komma vid 3 stjärnor, utan 5.

Får man fråga var du fått denna informationen ifrån?

Om 10 år har 3D tagit sig in på spelmarknaden. Man kommer kunna göra i princip allt. Dom kommer äntligen ha lämnat Los Santos och Liberty City.
Om 20 år kommer du kunna kontrollera gubben genom en dräkt du sitter i.
2012-05-02, 22:18
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Älskar GTA-spelen!

Haha jag blir så trött på alla som säger att dom vill kunna gå in i alla byggnader i ett gta-spel, fattar ni inte hur sjukt stort spelet kommer att vara då, det kommer inte att gå
2012-05-03, 01:05
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Haha jag blir så trött på alla som säger att dom vill kunna gå in i alla byggnader i ett gta-spel, fattar ni inte hur sjukt stort spelet kommer att vara då, det kommer inte att gå

Det skulle kunna gå, men jag har ingen lust att få ett spel som är 60GB stort. Det är 1600 för en ny SSD isåfall.
2012-05-03, 11:20
Medlem
Citat:
Älskar GTA-spelen!

Du har en förkärlek till hus?
2012-05-03, 12:52
Medlem
VVCs avatar
Citat:
Älskar GTA-spelen!

Skulle aldrig gå Men det hade varit för jobbigt nästan att ha känslan av att gå förbi ett hus som man vet man kan gå in i fast inte orkar. Jag hoppas och tror att detta spelet kommer erbjuda massor av saker även nonsence saker att göra! Men när max payn är släppt så är vi lovat mera info om Gta V!
2012-05-03, 19:00
Medlem
Bara jag som ska leka mördare om man kan gå in helt vanliga hus och mörda en hel familj haha ?
2012-05-03, 20:11
Medlem
mytologis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZAIKE
Bara jag som ska leka mördare om man kan gå in helt vanliga hus och mörda en hel familj haha ?

Nej, du är inte ensam.
2012-05-03, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mytologi
Nej, du är inte ensam.
Eller hur man kan göra saker i GTA som man inte får göra i IRL som att mörda alla på gatorna osv.
2012-05-03, 23:38
Medlem
VVCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZAIKE
Bara jag som skall gå in på ett dagis?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in