2012-08-31, 18:36
Medlem
Kodanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingECantona
fyfan vad detta kommer bli GRYMT!!!

har dock några enkla frågor som jag inte hittade svar på.

1. Finns det något releasdatum?
2. Har någon trailer kommit ut ännu?
3. Florerar det några läckta screenshots?

tack på förhand!

1. Ja
2.nej
3. Nej
2012-08-31, 18:43
Medlem
nullfocuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Eftersom jag själv knappt spelat San Andreas eller Vice City och därmed missat hela härligheten med att äga lyxiga villor, bilskrotar och alla möjliga sorters fastigheter är jag väldigt sugen på det nu. Eftersom staden sägs bli väldigt stor nu behövs det ändå fler ställen att spara sitt game på.
Dock finns det en funktion i San Andreas jag inte alls är sugen på. Att vara tvungen att äta, träna, hålla koll på kaloribalansen och hålla igång sina driver skills för att nämna lite. Jag lockades aldrig av tanken och gör det inte nu heller (kan bero på att när jag och en polare spelade en gång bestämde han sig för att styrketräna gubben i typ en timme vilket inte är så kul att kolla på).

Sen en annan grej. Jag förväntar mig verkligen att spelet innehåller djur. Jag ser absolut ingen anledning till varför det inte skulle göra det.

haha! skön polare
kan hålla med om att hela grejen med träning, mat och skills är lite jobbig, men att ha inslag av det är aldrig fel. en utav de sämre sakerna i GTA 4 är att man har så lite koll på vad gubben ska ha för egenskaper. även om Niko är en förutbestämd karaktär vore det betydligt roligare om man i alla fall kunde få bestämma om han skulle vara fet eller stark
2012-08-31, 18:47
Medlem
wemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kodans
1. Ja
2.nej
3. Nej

1. Jasså? När är datumet som gäller då? (Rätt svar ska såklart vara NEJ.)
2. Jaha vad är då detta :TRAILER(Rätt svar ska såklart vara JA.)
3. Nej, inga läckta screens. Dock har Rockstar släppt sina egna screens. Du finner dessa i länken ovanför. (Där hade du faktiskt rätt.)

Summa: 1av3. Helt okej för att vara du antar jag.
2012-08-31, 18:51
Medlem
Bert-Ljungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wema
1. Jasså? När är datumet som gäller då? (Rätt svar ska såklart vara NEJ.)
2. Jaha vad är då detta :TRAILER(Rätt svar ska såklart vara JA.)
3. Nej, inga läckta screens. Dock har Rockstar släppt sina egna screens. Du finner dessa i länken ovanför. (Där hade du faktiskt rätt.)

Summa: 1av3. Helt okej för att vara du antar jag.
Han driver fattar du väl
2012-08-31, 19:33
Medlem
wemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bert-Ljung
Han driver fattar du väl

OT:
Helt säker kan man aldrig vara. Jag gav ett seriöst svar dock.
Men du kanske tyckte det var ashäftigt och megaballt att han svarade sådär tokigt. Liksom, vilka dårar det finns här på Flashback

Jag skall icke beröra denna tråd mer, den kryllar av P12 och idioti.
2012-08-31, 19:34
Medlem
Cristons avatar
Ser väldigt lovande ut. Tänker nog köpa det om det antingen till datorn eller PS3. Grafiken är jävligt bra gjord måste jag säga. https://www.youtube.com/watch?v=QkkoHAzjnUs
2012-08-31, 19:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Criston
Ser väldigt lovande ut. Tänker nog köpa det om det antingen till datorn eller PS3. Grafiken är jävligt bra gjord måste jag säga. https://www.youtube.com/watch?v=QkkoHAzjnUs

Jäklar. Vart hittade du trailer? har letat som en galning efter gameplay på detta spel!
Jo, den är ganska bra gjord faktiskt. Dom har nog många som arbetar på grafik-avdelningen. För, vafan, vem skulle köpa det om inte grafiken var till ditt o mitt tycke lixom?
Spelet kommer till både ps3, xbox360 samt pc.
2012-08-31, 19:37
Medlem
Schnauzers avatar
Faktum är väl att den största fanbasen är småungar. Vilket är lite synd men fansen verkar vara trogna ändå. Fast de flesta spelen är ju faktiskt jävligt välgjorda så de förtjänar mer än bara små skitungar.
2012-08-31, 19:50
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Faktum är väl att den största fanbasen är småungar. Vilket är lite synd men fansen verkar vara trogna ändå. Fast de flesta spelen är ju faktiskt jävligt välgjorda så de förtjänar mer än bara små skitungar.

Källa? Jag tror inte att GTA skulle vara den största spelserien nånsin när dom alltid gjort spel för vuxna om det bara vore småbarn som köpte dom.
2012-08-31, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Criston

Vill du ha det extra snyggt och högupplöst så köp det till PC.
Min dator är mega så jag hoppas kunna maxa allt med den utan problem.
Jag kommer nog ta ledigt från jobbet 1 vecka när det här kommer, ska bli grymt skoj att spela det och även att få se mer filmklipp och bilder.
2012-08-31, 19:58
Medlem
Jag hoppas för allt i världen att de inte skyndar ut spelet. Ser hellre att de tar tid på sig och gör det till ett riktigt kvalitetsspel värt namnet. Att det blir lika bra som vice city förväntar sig jag mig knappast. Försiktigt hoppfull är jag ändå. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
2012-08-31, 20:08
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Källa? Jag tror inte att GTA skulle vara den största spelserien nånsin när dom alltid gjort spel för vuxna om det bara vore småbarn som köpte dom.

Vadå källa? Finns det någon källa på att det mest är p14 som spelar COD MW3 också?

Tyvärr får du ingen källa då det är min uppfattning. Jag sa inte att det var BARA småungar som spelade det men väldigt många. Läser man kommentarer och liknande så förstärks det intrycket ytterligare.

Förresten så är GTA-serien bland de största men inte den största.

Edit: Jag var väl typ 12 när jag spelade trean, tvåan kom ju långt innan så då var jag ännu yngre.
Senast redigerad av Schnauzer 2012-08-31 kl. 20:11.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in