2012-06-08, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pttn
Det är ju det dom gör så bra, skapar disskusioner och teorier, sen när det väl kommer någon info blir det hypat som fan direkt. Dom är genier dom gör det inte för att jävlas direkt..

Bara att instämma. R* gör en galen, men de skapar onekligen en känsla att vilja veta mer.
2012-06-08, 16:50
Medlem
Juicy Js avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pttn
Det är ju det dom gör så bra, skapar disskusioner och teorier, sen när det väl kommer någon info blir det hypat som fan direkt. Dom är genier dom gör det inte för att jävlas direkt..

Citat:
Ursprungligen postat av lordy
Bara att instämma. R* gör en galen, men de skapar onekligen en känsla att vilja veta mer.

Precis vad jag menar. Tack, några som förstår i alla fall
2012-06-08, 19:00
Medlem
Van-Hedens avatar
http://getgtavbeta.com/

Kan man får betan eller? Driver de?
2012-06-08, 19:04
Medlem
Aurora16s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cretek
nej, men man kan alltid hoppas.

Citat:
Ursprungligen postat av Van-Heden
http://getgtavbeta.com/

Kan man får betan eller? Driver de?

Ja, några klåpare som försöker med konstiga metoder
2012-06-08, 19:13
Medlem
Van-Hedens avatar
Känner spontant att GTA V innan 2014 känns ytterst osannolikt...tyvärr. Något mer borde väl R* sagt annars?
2012-06-09, 18:56
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Van-Heden
Känner spontant att GTA V innan 2014 känns ytterst osannolikt...tyvärr. Något mer borde väl R* sagt annars?
Ingen chans att man då skulle visat trailer 2 år innan. Antigen släpps spelet i höst eller våren 2013.

Jag skulle satsa mina pengar på att det visas en trailer i augusti, en i december/januari och så släpps spelet någon gång under nästa vår.
Senast redigerad av CommonKnowledge 2012-06-09 kl. 19:00.
2012-06-10, 17:30
Bannlyst
Tänk om allt detta är ett enda stort skämt. Spelet finns inte, trailern vi fått se är något någon gjort på några dagar.
2012-06-10, 17:42
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskolnjikov
Tänk om allt detta är ett enda stort skämt. Spelet finns inte, trailern vi fått se är något någon gjort på några dagar.

Vad ägda vi skulle bli då xD
2012-06-11, 14:54
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskolnjikov

Hoppas det! Jag skulle iaf tycka det var roligt!
2012-06-11, 16:00
Medlem
Mr-Zods avatar
Misstänkte detta ett tag också, R* visade inget omslag till själva spelet, har varit tysta i ett halvår efter att ha släppt en stor trailer med bra grafik.
Dock tror jag som några sa tidigare att R* vill bygga upp en spänning så att om de släpper en eller två trailers till kommer allt att bli hypat igen, de måste ju inte släppa info det finns ingen lag som säger detta. Det här är R* största projekt genom tiderna enligt dem själva, vem vet kanske släppte R* trailern för tidigt medans max payne var under produktion och tycker att detta är för pinsamt att erkänna eller någonting åt det hållet.
Det är ju inte precis en konspiration av R* att dem t.ex gjorde trailern för att rikta bort alla rykten och info om mp3 i största hemlighet. Ha tålamod och följ R* vad som sägs där, en tråd som denna är ju inte precis korrekt, här flödar ju bara rykten, gissningar samt diskusioner.
Länk till den enda trovärdiga källan om detta spel:
http://www.rockstargames.com/
2012-06-11, 19:55
Bannlyst
En av sakerna jag HATADE i GTA 4 var att när man sköt ett skott så blev det panik DIREKT på sekunden man sköt.. i verkligheten så skulle nog många inte fatta vad som händer först i några sekunder innan paniken kommer.
2012-06-11, 19:59
Medlem
M-9s avatar
Ljuddämpad pistol som det fanns i SA vore grymt så man kan skjuta utan att någon märker.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in