2012-06-07, 16:40
Medlem
Ass.Parades avatar
Har det inte släppts någon ny info än?
Var jävla länge sedan jag såg första trailern.
2012-06-07, 16:57
Medlem
Gords avatar
Kanske kommer ikväll på E3.
2012-06-07, 17:01
Medlem
creteks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kank
Så, vilka svenska tider (GMT +1) är det mest troligt att dom visar upp GTA V?
skrolla upp en halv sida så ser du

4:20PM = 01.20
5:00PM = 02.00
5:20PM = 02.20
2012-06-07, 22:49
Medlem
Ni som följer E3, har något sagts om att GTA skulle vara ett av dom hemliga spelen?
2012-06-07, 22:55
Medlem
creteks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MegamanX
Ni som följer E3, har något sagts om att GTA skulle vara ett av dom hemliga spelen?

nej, men man kan alltid hoppas.
2012-06-07, 22:55
Medlem
DIEXELs avatar
Det har väl redan bekräftat att GTA V är inte någon av de "hemliga" spelen.

http://www.youtube.com/user/E3

Kolla "Schedule: Upcoming events"

4:20PM - Forsaken Soul
5:00PM - Project P-100
5:20PM - Beyond
2012-06-07, 22:59
Medlem
creteks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIEXEL
Det har väl redan bekräftat att GTA V är inte någon av de "hemliga" spelen.

http://www.youtube.com/user/E3

Kolla "Schedule: Upcoming events"

4:20PM - Forsaken Soul
5:00PM - Project P-100
5:20PM - Beyond
fan då.
2012-06-08, 00:02
Medlem
Clarizos avatar
Hepp... Då hoppas jag att vi får något snart iallafall.
2012-06-08, 13:23
Medlem
Juicy Js avatar
Lite småroligt att nästan alla här verkar tro att Gta är som vilket spel som helst. Är det första gången ni väntar på ett Gta spel?

Ni måste förstå att Rockstar skiter fullständigt i när dem släpper trailer eller information. Dem är inte rädda att tappa kunder för att varenda jävel på denna tråd och alla andra Gtaspelare kommer att köpa spelet även om dem känner för att släppa det år 2014 tex. Gta är ett unikt spel som ger mååååånga speltimmar, kvalité, djupet i spelen ska vi inte ens gå in på. Kolla på Gta IV bara. Det har gått 4 år sen realeasen och folk spelar fortfarande som om den var nysläppt. Och då hade R* tom tagit bort en massa grejer som säkert kommer dyka upp i V och då kan ni ju föreställa er hur jävla sjukt V kommer bli.

Jag vet inte hur många fler än jag som har följt Gta serien sen nr1. Men ni som har vet vad jag pratar om. Ni andra pratar om Gta som om det var något jävla Cod, fifa eller något annat skitspel som släpps VARJE år med några nya förändringar och vilken tid det ska utspela sig i.

Med det sagt så kommer säkert information eller en ny trailer under sommaren eller efter. Jag gissar på trailer 2 någon gång snart men inget jag förväntar mig.
2012-06-08, 13:37
Medlem
Schmohawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juicy J
Ni måste förstå att Rockstar skiter fullständigt i när dem släpper trailer eller information. Dem är inte rädda att tappa kunder för att varenda jävel på denna tråd och alla andra Gtaspelare kommer att köpa spelet även om dem känner för att släppa det år 2014 tex. Gta är ett unikt spel som ger mååååånga speltimmar, kvalité, djupet i spelen ska vi inte ens gå in på. Kolla på Gta IV bara. Det har gått 4 år sen .

De, DE, DE!! Snälla! Missbruka inte det svenska språket
2012-06-08, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juicy J
Lite småroligt att nästan alla här verkar tro att Gta är som vilket spel som helst. Är det första gången ni väntar på ett Gta spel?

Ja, ja. Hörde en gång för länge sedan någon säga att man ska ta väl hand om sina kunder. Att släppa trailer 1, med en massa potentiella ledtrådar att följa upp för att sedan bli knäpptysta i över ett halvår kan jag inte se som något annat än idiotiskt.

Men visst fan kommer jag köpa V ändå. Men kommer vara bra mycket mindre taggad inför releasen än vad jag skulle vara om de hade haft ett bättre flöde på information till omvärlden.
Hade dom bara slängt upp lite screenshots och kanske släppt lite information om kartan eller vad fan som helst så skulle intresset fortfarande vara på topp hos folk, vilket jag tror många kan hålla med mig om att det absolut inte är längre.
2012-06-08, 14:56
Medlem
pttns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weesly
Ja, ja. Hörde en gång för länge sedan någon säga att man ska ta väl hand om sina kunder. Att släppa trailer 1, med en massa potentiella ledtrådar att följa upp för att sedan bli knäpptysta i över ett halvår kan jag inte se som något annat än idiotiskt.

Men visst fan kommer jag köpa V ändå. Men kommer vara bra mycket mindre taggad inför releasen än vad jag skulle vara om de hade haft ett bättre flöde på information till omvärlden.
Hade dom bara slängt upp lite screenshots och kanske släppt lite information om kartan eller vad fan som helst så skulle intresset fortfarande vara på topp hos folk, vilket jag tror många kan hålla med mig om att det absolut inte är längre.

Det är ju det dom gör så bra, skapar disskusioner och teorier, sen när det väl kommer någon info blir det hypat som fan direkt. Dom är genier dom gör det inte för att jävlas direkt..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in