2011-12-05, 10:21
Medlem
turbokillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FEFBG
http://pu.cdn.hub.nl/sites/pu.nl/files/pubeeld/gta3smartphone.jpg
http://screenshots.nl.sftcdn.net/nl/scrn/3332000/3332254/gta-v-trailer-06-700x314.jpg

Är det samma person?

Japp, han har blivit lite äldre och flyttat till LA
2011-12-05, 10:33
Medlem
Luposs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juicy J
Det är så rockstar jobbar. För varje gta generation börjar dem sakta men säkert. Man vill ju inte trycka i alla godsaker i ett enda spel för vad ska dem kommande gta spelen då innehålla?

Kolla gta iii, vice city, san andreas. Utvecklingen gick framåt tills San Andreas där man i stort sett kunde göra allt man kan göra på en ps2.

Samma sak händer nu på ps3. Först Gta IV sen Gta V osv.....

Se mönstret.
Kan bara hoppas att du har rätt även om jag är tveksam, tror inte att de håller inne på godsaker för att ha features kvar till kommande spel. Hoppas att Rockstar skapar lite mer djup denna gång, välja lägenhet, modda bilar och lite mer meningsfulla sidoaktiviteter vore trevligt men man verkar välja en annan filosofi.
2011-12-05, 11:04
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lupos
Kan bara hoppas att du har rätt även om jag är tveksam, tror inte att de håller inne på godsaker för att ha features kvar till kommande spel. Hoppas att Rockstar skapar lite mer djup denna gång, välja lägenhet, modda bilar och lite mer meningsfulla sidoaktiviteter vore trevligt men man verkar välja en annan filosofi.
Tror inte att dom håller igen utan snarare är det så att dom inte hinner färdigt med alla smågrejer. Exempel på det är biltvättarna i San Andreas, dom är där men går inte att använda. Finns fler såna exempel men min hjärna är tvättsvamp just nu.
2011-12-05, 17:03
Medlem
Juicy Js avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Tror inte att dom håller igen utan snarare är det så att dom inte hinner färdigt med alla smågrejer. Exempel på det är biltvättarna i San Andreas, dom är där men går inte att använda. Finns fler såna exempel men min hjärna är tvättsvamp just nu.

Jo dem håller igen, hur svårt är det att se?

Hinner inte göra klart småsaker? Du är medveten om att Rockstar har bollat fram och tillbaka med releasedatum tidigare? Biltvätten i San Andreas som du tog som exempel fanns med i spelet för syns skull inte för att användas.

Hade dem velat att den ska användas så hade den använts. Men den tog kanske upp plats på skivan istället för något annat kul.

Skulle aldrig få för mig att Rockstar stressar med ett GTA spel. Dem tar sin tid för att få det gjort rätt. Och alla recensioner hittils bevisar det.

Mvh
2011-12-05, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av turbokillen
Japp, han har blivit lite äldre och flyttat till LA
Japp och han har åldrats 10 år på drygt 30 år. Logiskt?
2011-12-05, 18:35
Medlem
Juicy Js avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hatasnigel
Japp och han har åldrats 10 år på drygt 30 år. Logiskt?

Sarkasten förstår inte sarkasmen själv

Förresten om vi ponerar att det är rätt... var fan fick du 30 år ifrån?
Det är bara 10 års skillnad mellan Gta V och Gta 3. Både i verkligheten och i speltid.
2011-12-05, 20:00
Medlem
Mr.Moustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majxstro
Skulle vilja att dem utvecklade saker lite mer, kunna gå in i fler hus/affärer och diverse. Kolla bara på nöjesfältet i GTA IV där dom inte ens hade gjort klart det... :P

Jag tror det kommer att komma ett helt nöjespark att gå på, kanske inte i GTA5 ...men, Rockstar överaskar alltid. De har ju gjort spelet om filmen "Warriors" ungefär 30 år för sent (kom ut på PS2 2006) som faktiskt är ett underskattat fightingspel. Kom väl ut som ett "lågbudget"-spel.

Ett av minispelen är en Double Dragon hyllning, med grafik/fysikmotor... http://www.youtube.com/watch?v=sL7kS0CmKZY

Ett minispel... tar kanske 40 min att spela igenom. Som en hyllning till Double Dragon 2, främst...
2011-12-05, 20:31
Medlem
Mr-Zods avatar
Citat:

Hinner inte göra klart småsaker? Du är medveten om att Rockstar har bollat fram och tillbaka med releasedatum tidigare? Biltvätten i San Andreas som du tog som exempel fanns med i spelet för syns skull inte för att användas.

Hade dem velat att den ska användas så hade den använts. Men den tog kanske upp plats på skivan istället för något annat kul.

Skulle aldrig få för mig att Rockstar stressar med ett GTA spel. Dem tar sin tid för att få det gjort rätt. Och alla recensioner hittils bevisar det.

Mvh

Snälla läs vad som står på hemsidan först:
http://www.rockstargames.com/newswire/article/19471/grand-theft-auto-v-official-announcement.html

Developed by series creator Rockstar North, Grand Theft Auto V heads to the city of Los Santos and surrounding hills, countryside and beaches in the largest and most ambitious game Rockstar has yet created

Jag tror inte riktigt att dem kommer att hålla inne på detaljer precis, det kommer som sagt att vara det mest ambitiösa spelet genom gta historien vilket betyder mer detaljer än något tidigare gta spel. Inget illa menat men läs gärna igenom vad rockstar säger innan man börjar påstå saker
2011-12-05, 20:38
Medlem
Allaks avatar
Citat:
Det är så rockstar jobbar. För varje gta generation börjar dem sakta men säkert. Man vill ju inte trycka i alla godsaker i ett enda spel för vad ska dem kommande gta spelen då innehålla?

Kolla gta iii, vice city, san andreas. Utvecklingen gick framåt tills San Andreas där man i stort sett kunde göra allt man kan göra på en ps2.

Samma sak händer nu på ps3. Först Gta IV sen Gta V osv.....

Se mönstret.

Ett mönster är något som upprepas, typ , men du har inte gett exempel på ett mönster eftersom du bara har en generation att gå efter.
2011-12-05, 20:53
Medlem
Tristramns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Zod
Snälla läs vad som står på hemsidan först:
http://www.rockstargames.com/newswire/article/19471/grand-theft-auto-v-official-announcement.html

Developed by series creator Rockstar North, Grand Theft Auto V heads to the city of Los Santos and surrounding hills, countryside and beaches in the largest and most ambitious game Rockstar has yet created

Jag tror inte riktigt att dem kommer att hålla inne på detaljer precis, det kommer som sagt att vara det mest ambitiösa spelet genom gta historien vilket betyder mer detaljer än något tidigare gta spel. Inget illa menat men läs gärna igenom vad rockstar säger innan man börjar påstå saker
Tack för den infon. Nu blev jag väldigt sugen på GTA V.
2011-12-05, 23:48
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:

Mvh
Jag menar inte att dom stressar med någonting. Min uppfattning är att det för det första tar oerhört mycket tid att bygga upp en GTA-motor och att rensa bort buggar. Innan det är "klart" kan dom inte lägga så mycket energi på detaljer.

Bollat med releasedatum håller jag inte riktigt med om, men det beror på hur man ser på saken.
2011-12-05, 23:51
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Tror inte det är allt för lång tid kvar nu innan vi får se ännu en nedräkning

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in