2012-08-22, 21:36
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melacko
Ni som är väldigt insatta i spelvärlden, när TROR ni att GTA V lansersr? Vågar man hoppas på att sitta och spela på julafton?

Jepp du kommer att kunna spela på julafton. Om det blir i år eller något annat år kan ingen svara på i dagsläget...
2012-08-22, 21:39
Medlem
MrBraxs avatar
Rockstar kan ju vara det enda företaget som får en jättehypad över ett par bilder
2012-08-22, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BleAivano
Sony har hållit på med utveckling av PS4 i c:a 2 år.Förväntad säljstart julen 2013.
Så jag tror att GTA V kommer att vara ute på marknaden långt innan dess.

http://www.videogamer.com/news/sony_has_been_developing_playstation_4_since_augus t_2010.html
http://www.vg247.com/2012/04/02/playstation-4-sony-confident-of-pre-xbox-720-release/

Utvecklas, ja, självklart! Releasedatum, en officiell från Sony? Nej. Har vi fått se nåt teknikdemo? Nej.

PS4 dröjer nog längre än GTAV.
2012-08-22, 22:12
Medlem
Rabbadabs avatar
De här tre senaste bilderna gav mig nästan erektion, så jävla härligt ser det ut! Jag kan redan nu se mig själv komma farande på ställ i en dekadent Volvo 240-lookalike genom kurvan på grusvägen, som syns på bilden med fallskärmshopparen.
Gruset sprutar, motorn varvar, dammet ryker och ur de slitna bilhögtalarna dunkar det någon avdankad rockdänga från 70-talet. Längtar nästan ihjäl mig här!
2012-08-22, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbadab
De här tre senaste bilderna gav mig nästan erektion, så jävla härligt ser det ut! Jag kan redan nu se mig själv komma farande på ställ i en dekadent Volvo 240-lookalike genom kurvan på grusvägen, som syns på bilden med fallskärmshopparen.
Gruset sprutar, motorn varvar, dammet ryker och ur de slitna bilhögtalarna dunkar det någon avdankad rockdänga från 70-talet. Längtar nästan ihjäl mig här!

Så jävla bra. Helvete. Nu sitter jag där också.
2012-08-22, 23:05
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbadab

Haha, håller med till 1000!
Helvete vilken bild jag fick framför mig.
Hoppas på mycket bättre radiostationer än det som fanns i IV.

Jag hoppas på nya bilder denna vecka och mer info om spelet sig slutet av veckan eller en ny trailer.
Senast redigerad av Kaejko 2012-08-22 kl. 23:09.
2012-08-22, 23:08
Medlem
Citat:
Sony har hållit på med utveckling av PS4 i c:a 2 år.Förväntad säljstart julen 2013.
Så jag tror att GTA V kommer att vara ute på marknaden långt innan dess.

http://www.videogamer.com/news/sony_has_been_developing_playstation_4_since_augus t_2010.html
http://www.vg247.com/2012/04/02/playstation-4-sony-confident-of-pre-xbox-720-release/

Tror inte att Rockstar vill släppa ett av sina största spel och cirka 9 månader senare tillhör det den gamla generationen. Om nu inte PS4 blir försenad, men det finns inget lanseringsdatum för varken GTA V eller PS4.
2012-08-22, 23:15
Medlem
melackos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Jepp du kommer att kunna spela på julafton. Om det blir i år eller något annat år kan ingen svara på i dagsläget...

Jodå, det finns garanterat dom som kan svara på det. Du är dock inte en av dom, och de lär nog inte hittas på flashback heller. Dock hade jag hoppats på en kvalificerad gissning.
2012-08-22, 23:15
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesper.Delgado
Tror inte att Rockstar vill släppa ett av sina största spel och cirka 9 månader senare tillhör det den gamla generationen. Om nu inte PS4 blir försenad, men det finns inget lanseringsdatum för varken GTA V eller PS4.

Så det du vill säga är att du tror att Gta V kommer att släppas samtidigt som PS4?

--------------------------------------------------------------------------

Bara för att försöka få igång en diskussion så ställer jag mina frågor igen.

Bara jag som tycker att grafiken på huset/tennisplanen ser otroligt platt och kantigt ut, huset ser ju nästan suddigt ut?

Hoppas att Rockstar inte stressar fram utan att vara noggranna med detaljerna

De två första bilderna visade ju lite översikt över staden

De tre bilderna efter det visade fordon

De tre nya bilderna visar aktiviteter

Vad tror ni, kommer vi att få se lite mer detaljer i de tre kommande bilderna?
2012-08-22, 23:18
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesper.Delgado

Troligtvis skulle Sony som var de som tjänade mest på en release till PS4. GTAV skulle få folk att köpa en ny playstation. Men Rockstar tjänar mer cash på att sälja till nuvarande generation då fler kan köpa och spela spelet. På nextgen lär man dessutom kunna spela gamla spel också...
2012-08-22, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Så det du vill säga är att du tror att Gta V kommer att släppas samtidigt som PS4?

--------------------------------------------------------------------------

Bara för att försöka få igång en diskussion så ställer jag mina frågor igen.

Bara jag som tycker att grafiken på huset/tennisplanen ser otroligt platt och kantigt ut, huset ser ju nästan suddigt ut?

Hoppas att Rockstar inte stressar fram utan att vara noggranna med detaljerna

De två första bilderna visade ju lite översikt över staden

De tre bilderna efter det visade fordon

De tre nya bilderna visar aktiviteter

Vad tror ni, kommer vi att få se lite mer detaljer i de tre kommande bilderna?

Ja nu har vi som sagt fått Leisure och Transport bilder, tror att dom tre bilderna som kommer på fredag (förhoppningsvis) går under kategorin Weapons
2012-08-22, 23:21
Medlem
Kastrullhunds avatar
Citat:
Det kunde man ju till en viss del i Vice City, man åkte omkring med en glassbil
och när stannade till så kom folk fram och handlade. Stod man för länge
på samma plats som kom snuten.

Jo, det är ju iförsig sant. Men gillade mer systemet i Scarface isåfall, och jag menade mer att man liksom delar knark på gatan. Beror dock lite på vad det är för slags karaktär man spelar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in