Citat:
Ursprungligen postat av Silvermex
Ja, det låter ju väldigt rimligt.
Jag är också fundersam på hur skiftningen i uppdragen kommer att se ut, kanske kommer det finnas något som man faktiskt får spela ur allas perspektiv, det måste ju inte bara vara samarbete från början till slut alltid.
Jag tänker diamantaffären på museet från GTA:IV.
I en gammal intervju på typ 10 sidor från gameinformer tror jag det var så "levde" karaktärerna sina egna liv medan man inte spelade dem. Det vill säga, att när du vill byta karaktär så kan det vara så att du helt plötsligt är mitt inne i en jakt, under beskjutning eller bara går runt helt random. Allt beroende på vad karaktären gjorde då!
Det är inte direkt samarbete utan hur karaktären agerar i situationen. Ett uppdrag tror jag skulle vara i ett höghus, sedan skulle en karaktär skydda med sniper medan de två andra var inne i byggnaden. Om du vill sitta bakom siktet eller vara där inne där all action sker är upp till dig. Meningen är att man mer eller mindre alltid skulle kunna välja att vara där det roliga händer. Man kan alltid välja att byta karaktär. Därav vi har tre helt olika karaktärer som kommer handla olika i varje situation.
Typ Trevor skjuter på polisen som väntar utanför medan Michael och Franklin roffar åt sig diamanter. Bara att välja vem du vill vara.
btw, tycker att Trevor är lite för mycket ibland. Men litar på Rockstar.
EDIT: Verkar vara 1:02 i Michael trailern som vi får se uppdraget med krypskytten. Vet dock inte om de andra två karaktärerna är där inne :/