2012-05-14, 09:33
Medlem
Jag tror Gta5 blir i samma klass som Vice city och San Andreas altså toppklass inge snack om saken!!
2012-05-14, 13:34
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Nej, snuten bryr sig inte om du kör på en annan bil än deras, tro mig. De bryr sig inte heller om man kör sönder precis allting på trottoaren heller. De reagerar endast om man skadar fotgängare.

Haha nej?
Om du kör på en bil med en förare i precis bredvid en polis så kommer du få polisen efter dig, det får jag iallafall
2012-05-14, 13:49
Medlem
FEFBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Haha nej?
Om du kör på en bil med en förare i precis bredvid en polis så kommer du få polisen efter dig, det får jag iallafall
Inget händer om man krockar med en vanlig bil. Att det händer dig går liksom inte ihop, eftersom det inte är något man kan ställa in.
2012-05-14, 14:26
Bannlyst
Jag tror GTA V kommer bli ett lika stort hopp från IV som GTA 3 till San Andreas. När man spelar IV idag känner man sig lite begränsad. Även om det är mycket liv så vill man ha ett bättre AI och mer aktivitet i omnejden såsom affärer, discon, restauranger, byggnader.

Detaljer är nyckeln till ett lyckat GTA.
2012-05-14, 14:30
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FEFBG
Inget händer om man krockar med en vanlig bil. Att det händer dig går liksom inte ihop, eftersom det inte är något man kan ställa in.

Men det händer mig också? Så jag antar att du har fel.
2012-05-14, 15:49
Medlem
htsolna08s avatar
Snart den 24 maj

Vad tror ni händer då?

Skulle gissa på att nästa trailer släpps..
2012-05-14, 16:17
Medlem
FEFBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Men det händer mig också? Så jag antar att du har fel.
Exakt vad händer? Du krockar med en bil bredvid en polisbil och du blir efterlyst?
2012-05-14, 16:22
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FEFBG
Exakt vad händer? Du krockar med en bil bredvid en polisbil och du blir efterlyst?

Ja, jag kan damma in i en personbil om det står en polis brevid och bli efterlyst. Jag förstår inte varför det inte händer dig, spelade lite nyss och fick en stjärna för att köra in i en bil.
2012-05-14, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Ja, jag kan damma in i en personbil om det står en polis brevid och bli efterlyst. Jag förstår inte varför det inte händer dig, spelade lite nyss och fick en stjärna för att köra in i en bil.

Märkligt, detta är inget jag någonsin har upplevt trots mitt gedigna GTA-spelande. Det jag kan tänka mig är att du samtidigt som du krockat med bilen antingen också nuddar polisbilen eller skadar någon person i närheten.
Annars har polisen aldrig brytt sig om hur man kör, bara man inte krockar med dem eller kör på någon fotgängare.
2012-05-14, 20:22
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MbNa
Märkligt, detta är inget jag någonsin har upplevt trots mitt gedigna GTA-spelande. Det jag kan tänka mig är att du samtidigt som du krockat med bilen antingen också nuddar polisbilen eller skadar någon person i närheten.
Annars har polisen aldrig brytt sig om hur man kör, bara man inte krockar med dem eller kör på någon fotgängare.

Haha nej

Man kan komma körandes, krocka in i en bil som kommer körandes i motsatt riktning OCH med detta utan att varken nudda en person eller en polis/polisbil och bli efterlyst för detta.

Vet inte om jag kan uttrycka mig tydligare än så men konstigt om du aldrig har upplevt detta.
2012-05-14, 20:30
Medlem
sneakydudes avatar
Detta var mycket besynnerligt må jag säga. Spelar du på pc?
2012-05-14, 20:58
Medlem
FEFBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Haha nej

Man kan komma körandes, krocka in i en bil som kommer körandes i motsatt riktning OCH med detta utan att varken nudda en person eller en polis/polisbil och bli efterlyst för detta.

Vet inte om jag kan uttrycka mig tydligare än så men konstigt om du aldrig har upplevt detta.
Det jag kan tänka mig är att du krockar i såpass hög hastighet att föraren i den andra bilen dör.
Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Detta var mycket besynnerligt må jag säga. Spelar du på pc?
Du citerade ingen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in