2012-05-15, 00:32
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Haha nej

Man kan komma körandes, krocka in i en bil som kommer körandes i motsatt riktning OCH med detta utan att varken nudda en person eller en polis/polisbil och bli efterlyst för detta.

Vet inte om jag kan uttrycka mig tydligare än så men konstigt om du aldrig har upplevt detta.

Nej. Jag har spelat ut VARTENDA GTA spel som släppts, spenderat säkert 180 timmar med GTA IV och dess episoder och klarat ut hela ps2 generationens gta spel 8-10 ggr var.

I Mafia 1 och 2 får man däremot polisen efter sig om man krockar eller bryter mot trafikregler. Inget GTA har nånsin haft denna funktion. Sluta trolla.
2012-05-15, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Nej. Jag har spelat ut VARTENDA GTA spel som släppts, spenderat säkert 180 timmar med GTA IV och dess episoder och klarat ut hela ps2 generationens gta spel 8-10 ggr var.

I Mafia 1 och 2 får man däremot polisen efter sig om man krockar eller bryter mot trafikregler. Inget GTA har nånsin haft denna funktion. Sluta trolla.

Du får polisen efter dig ibland då du krockar i andra bilar, precis som de innan skriver. Någon med PC som kan filma och lägga upp detta bevis? Har för tillfället inte GTA installerat.
2012-05-15, 00:47
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaJobb
Du får polisen efter dig ibland då du krockar i andra bilar, precis som de innan skriver. Någon med PC som kan filma och lägga upp detta bevis? Har för tillfället inte GTA installerat.
BULLSHIT

Jag har enligt Steam över 400 timmar i GTA IV och det där har aldrig hänt mig. Aldrig. Det enda snutarna gör är att köra en halv sirenrunda som "varning" när man gör tveksamma aktioner i närheten av en polisbil i trafiken. Förstår inte var ni får detta ifrån.
2012-05-15, 03:11
Medlem
Reggaemans avatar
Haha med tanke på att jag inte är den enda som sagt att detta kan hända så kan jag väl inte ha fel?

Jag vet med stor säkerhet att detta händer, väldigt ofta till och med men har det bara på PS3 (Gta ska bara spelas på konsoll, punkt) så kan tyvärr inte filma nåt :P
2012-05-15, 03:16
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Haha med tanke på att jag inte är den enda som sagt att detta kan hända så kan jag väl inte ha fel?

Jag vet med stor säkerhet att detta händer, väldigt ofta till och med men har det bara på PS3 (Gta ska bara spelas på konsoll, punkt) så kan tyvärr inte filma nåt :P
Skaffa bevis eller håll tyst
2012-05-15, 08:54
Medlem
ZoteXs avatar
Kan också tillägga att jag har spelat GTA serien så det räcker och blir över! Har säkerligen klarat ut GTA IV över 10 gånger vid det här laget.

Man får inte någon polis efter sig genom att köra som en idiot eller köra på andra bilar!

Så länge man inte skadar någon annan eller kör på själva polisbilen så klarar man sig.

dock kan dom varna genom att slå på sirenen i en bråkdels sekund
2012-05-15, 09:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
BULLSHIT

Jag har enligt Steam över 400 timmar i GTA IV och det där har aldrig hänt mig. Aldrig. Det enda snutarna gör är att köra en halv sirenrunda som "varning" när man gör tveksamma aktioner i närheten av en polisbil i trafiken. Förstår inte var ni får detta ifrån.

Kolla på wikin grabbar
http://gta.wikia.com/Police

Det stämmer som du antyder. Verkar bara gälla om man krockar med polisbilar
2012-05-15, 11:55
Medlem
edberg24s avatar
Jag tror jag får ändra mig, lirade lite EFLC igår och det hände inte då. Jag tror att jag hade fel, och tänkte på Mafia då jag satt och lirade det samtidigt som jag skrev.

Kan tillägga att jag har spelat GTA sen det första kom ut.
2012-05-15, 15:10
Medlem
FEFBGs avatar
Jaja, diskussionen är över. Vissa verkade bli väldigt upprörda
2012-05-15, 22:50
Medlem
Spelet kommer i December bekräftat!
2012-05-15, 22:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ZAIKE

Skriv alltid källa med ditt inlägg!

http://www.gamesthirst.com/2012/05/13/grand-theft-auto-v-launching-december-2012/

NICE!!! Synd att det är så jävla mycket som kommer ut bara
2012-05-15, 22:59
Medlem
Legolennarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZAIKE

Jasså? Länka källan då så vi andra får se det med egna ögon

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto