2012-05-04, 00:24
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVC
Bara jag som skall gå in på ett dagis?

Hur skulle du lyckas med detta? R* kommer aldrig ha med barn i spelet
2012-05-04, 00:55
Medlem
schmuckens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Hur skulle du lyckas med detta? R* kommer aldrig ha med barn i spelet
på tal om det här. Nu när det finns så otroligt töntiga personer. Är det inte möjligt att modda så att det kommer verklighetstrogna barn med i spelet?
2012-05-04, 01:16
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schmucken
på tal om det här. Nu när det finns så otroligt töntiga personer. Är det inte möjligt att modda så att det kommer verklighetstrogna barn med i spelet?
"Otroligt töntiga personer" Vilka är detta personer? Det borde ju gå, ser egentligen inte varför det inte skulla vara möjligt, förutom det etiska i det.
2012-05-04, 10:20
Medlem
Det dör ju barn hela tiden i världen varför inte kunna ta in barn i GTA V?
2012-05-04, 10:42
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZAIKE
Det dör ju barn hela tiden i världen varför inte kunna ta in barn i GTA V?

För att det är motbjudande? Det våldtas kvinnor hela tiden också, och könsstympas, och djur knullas dagligen, ska R* ta in det i GTA V också?

Det är ett underhållningsspel, inte ett spel som syftar till att låta folk uppleva sina mörka fantasier.

Och JA, folk kommer så klart att mörda vuxna i spelet och tycka det är roligt, men det finns gränser för vad som är roligt, och när det slutar vara roligt och endast är motbjudande.
2012-05-04, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
För att det är motbjudande? Det våldtas kvinnor hela tiden också, och könsstympas, och djur knullas dagligen, ska R* ta in det i GTA V också?

Det är ett underhållningsspel, inte ett spel som syftar till att låta folk uppleva sina mörka fantasier.

Och JA, folk kommer så klart att mörda vuxna i spelet och tycka det är roligt, men det finns gränser för vad som är roligt, och när det slutar vara roligt och endast är motbjudande.
Det är roligt att mörda folk i GTA IV och våldta haa skulle vara tufft att göra det.
2012-05-04, 10:59
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZAIKE
Det är roligt att mörda folk i GTA IV och våldta haa skulle vara tufft att göra det.

Bra argument, har faktiskt inte tänkt på det på det sättet. Du borde maila info@rockstargames.com och skriva exakt det, jag är övertygad om att du lyckas få med dig även dom.

"rape haa would be cool to do that."

Lycka till!
2012-05-04, 12:35
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Bra argument, har faktiskt inte tänkt på det på det sättet. Du borde maila info@rockstargames.com och skriva exakt det, jag är övertygad om att du lyckas få med dig även dom.

Lycka till!

Haha tummen upp för ditt inlägg
2012-05-04, 16:35
Medlem
Har inte alls haft någon större koll på detta spel hittills. Har sett trailern men det är alltså inget annat officiellt som kommit ut ännu om GTA V?

Kommer ihåg innan IV då jag i nästan två år satt varje dag och sög åt mig allt som hade något med spelet att göra.
Var nästan så det blev för mycket då man vid releasedagen satt och tyckte det faktiskt inte höll ens överdrivna förväntningar, detta sagolika spel man hade suktat efter så länge.
Senast redigerad av MbNa 2012-05-04 kl. 16:40.
2012-05-04, 17:20
Medlem
TrenchcoatPandas avatar
Citat:

Lycka till!
Fick Tommy Wiseaus röst i huvudet när jag läste det
2012-05-04, 17:33
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MbNa
Har inte alls haft någon större koll på detta spel hittills. Har sett trailern men det är alltså inget annat officiellt som kommit ut ännu om GTA V?

Kommer ihåg innan IV då jag i nästan två år satt varje dag och sög åt mig allt som hade något med spelet att göra.
Var nästan så det blev för mycket då man vid releasedagen satt och tyckte det faktiskt inte höll ens överdrivna förväntningar, detta sagolika spel man hade suktat efter så länge.

Jag satt precis som du gjorde varje dag...

Än så länge har det inte kommit ut mer än trailern från Rockstar, det enda är spekulationer från olika samt lite "fake" grejer. Dom har sagt att dom ska släppa mer info så fort MP3 är ute, men jag tror dom kommer hålla på info tills antingen E3 eller i Oktober/November. Just nu tror jag spelet är minst ett år bort, förmodligen mer.
2012-05-04, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Jag satt precis som du gjorde varje dag...

Än så länge har det inte kommit ut mer än trailern från Rockstar, det enda är spekulationer från olika samt lite "fake" grejer. Dom har sagt att dom ska släppa mer info så fort MP3 är ute, men jag tror dom kommer hålla på info tills antingen E3 eller i Oktober/November. Just nu tror jag spelet är minst ett år bort, förmodligen mer.

Alright. Får ta och hålla ögonen öppna i framtiden och se om det kommer någon mer info!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in