2012-05-04, 22:17
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Jag satt precis som du gjorde varje dag...

Än så länge har det inte kommit ut mer än trailern från Rockstar, det enda är spekulationer från olika samt lite "fake" grejer. Dom har sagt att dom ska släppa mer info så fort MP3 är ute, men jag tror dom kommer hålla på info tills antingen E3 eller i Oktober/November. Just nu tror jag spelet är minst ett år bort, förmodligen mer.

+ att dom har gått ut med att Los santos är den enda av de tre större städerna från San Andreas som kommer att vara med i GTA V och att detta är det största Gta dom någonsin skapat
2012-05-05, 19:34
Medlem
Let it be let it be speaking word of wisdom let it be.

GTA 5 vill jag se flygplan jag vill se landsbygd snö att man kan köpa hus en massa roliga fusk inga kommatecken och roliga uppdrag.
2012-05-06, 05:42
Medlem
Cubicles avatar
Jag tror nästan rockstar gör ett misstag som låter oss vänta såhär länge utan info
2012-05-06, 09:51
Medlem
Cubicles avatar
http://www.gametrailers.com/video/grand-theft-blueprint/729863

Ingen ny trailer tyvärr men nån form av spekulations video typ
2012-05-06, 10:00
Medlem
DeepForests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cubicle
Jag tror nästan rockstar gör ett misstag som låter oss vänta såhär länge utan info

Huruvida dem väljer att släppa info inom kort eller om ett halvår, kommer inte påverka försäljningen. Faktum är att dem kan välja att skita i info helt och hållet, folk kommer ändå inhandla det vid och efter release.
2012-05-06, 16:31
Medlem
edberg24s avatar
Kan detta vara något möjligtvis?

http://www.inentertainment.co.uk/20120506/best-yet-to-come-with-gta-5-multiplayer/

Ser bra spännande ut iallafall.
2012-05-06, 18:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Kan detta vara något möjligtvis?

http://www.inentertainment.co.uk/20120506/best-yet-to-come-with-gta-5-multiplayer/

Ser bra spännande ut iallafall.

"Looking over an article here there will be two types of crews, these are private and Rockstar-created crews. The former will allow you and your friends to create and to customize your crews to your own personal taste and will consist of up to 250 member, while the latter is open to all and the numbers will be unlimited."
Tack för länken. Sen är källkritik något viktigt att ta upp men jag hoppas på att innehållet stämmer.
Om det stämmer, finns det goda alternativ till att skapa en MC klubb som i GTA IV
Goda nyheter.
2012-05-06, 20:16
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adutrumque
"Looking over an article here there will be two types of crews, these are private and Rockstar-created crews. The former will allow you and your friends to create and to customize your crews to your own personal taste and will consist of up to 250 member, while the latter is open to all and the numbers will be unlimited."
Tack för länken. Sen är källkritik något viktigt att ta upp men jag hoppas på att innehållet stämmer.
Om det stämmer, finns det goda alternativ till att skapa en MC klubb som i GTA IV
Goda nyheter.

Jo, jag saxade det från Facebook. Är lite skeptisk till allt som inte Rockstar själva går ut med för tillfället dock.
2012-05-08, 07:49
Medlem
megagulds avatar
Undrar om dem kommer släppa gta V till Xbox 360 och ps3?
Eller kommer dem göra en ny konsol som släpps samtidigt som realeasen av Gta V?

Bara en fundering.
2012-05-08, 08:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av megaguld
Undrar om dem kommer släppa gta V till Xbox 360 och ps3?
Eller kommer dem göra en ny konsol som släpps samtidigt som realeasen av Gta V?

Bara en fundering.

http://www.ign.com/games/grand-theft-auto-v/xbox-360-20587

Kanske blir det så att när 720 och PS4 släpps (om det nu blir 2013 eler 2014) så kommer en sexa - eller kanske bara en omgjord version. Jag tror 5:an slinker igenom i vilket fall.
2012-05-08, 08:17
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwwqq
Let it be let it be speaking word of wisdom let it be.

GTA 5 vill jag se flygplan jag vill se landsbygd snö att man kan köpa hus en massa roliga fusk inga kommatecken och roliga uppdrag.

Vore ju extremt underligt med snö då det är bekräftat att det kommer att utspela sig i Los Santos, alltså Los Angeles.

Kanske på ett väldigt högt berg men troligtvis inte.
2012-05-08, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Vore ju extremt underligt med snö då det är bekräftat att det kommer att utspela sig i Los Santos, alltså Los Angeles.

Kanske på ett väldigt högt berg men troligtvis inte.
Det kommer snö vart 40 år ju var det 2006 om jag kommer ihåg rätt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in