2012-01-13, 00:18
Medlem
KNAPDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dip
Allt är proven fake sedan typ 2 månader tillbaka, förutom att Ned Luke kommer spela Albert Da Silva.
då vet jag det! postade bara det som jag tyckte var relativt
2012-01-13, 02:07
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KNAPD
Dead island verkar ballt. men rätt så rak story-line tycker jag.. eller är det så?
haha, jo men om det skulle vara så som du säger med sågklinga och ca 1000 skott/mag så skulle det vara en helt jävla idiotisk idé till GTA V. Låter som gears of war och fallout, tillsammans.

My point exactly
2012-01-13, 19:41
Medlem
CoachWades avatar
När släpps spelet nu då? Har dom kommit med något konkret ännu?
2012-01-13, 20:50
Medlem
DIEXELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoachWade
När släpps spelet nu då? Har dom kommit med något konkret ännu?

Det finns inget konkret men har läst att det spekuleras om julen 2012.
2012-01-13, 23:17
Medlem
DIEXEL: och var har du hört det ? :O det har ju inte spekuleras ett skit om att det släpps vide julen ! det som det spekuleras om är ju endå maj och augusti !
2012-01-14, 14:50
Medlem
Mr-Zods avatar
Ha ha den som posta dem här rykterna, inget illa menat men sidan säger emot sig själv, första länken säger:
- The lead will be a 30 something black man

Andra länken säger:
The protagonist's name is Ray, age 53, father of 2 children, divorcee, and an ex-con from upstate Liberty. Ray moved to Los Santos recently and was served with a divorce weeks later. Due to his criminal background, this prevented him from having custody of his children, thus giving full custody to his ex-wife instead.

Va ska spelet komma så sent som slutet av 2012 till början av 2013, är detta sant vet jag f*n om det är värt att vänta på spelet. Sedan traiern kom för 2-3 månader sedan har R* inte gjort annat än varit alldeles för tysta börjar snart tro att detta är ett skämt R* gjort för att hålla planerna för nåt annat spel hemligt...
2012-01-14, 15:12
Medlem
Poazys avatar
Jag hoppas verkligen att Rockstar har tagit till sig nya förslag från folk som har erfarenhet av gta spelen och verkligen anstränger sig för att göra ett så bra spel som möjligt.

Har spenderat säkert 300 timmar i gta iv sammanlagt,grejen med gta är ju att efter man klarat av alla uppdrag ska man kunna underhålla sig med att free roama som det kallas. Därför hoppas jag på ännu större karta och mer möjligheter i detta spel
2012-01-14, 15:48
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poazy
Jag hoppas verkligen att Rockstar har tagit till sig nya förslag från folk som har erfarenhet av gta spelen och verkligen anstränger sig för att göra ett så bra spel som möjligt.

Har spenderat säkert 300 timmar i gta iv sammanlagt,grejen med gta är ju att efter man klarat av alla uppdrag ska man kunna underhålla sig med att free roama som det kallas. Därför hoppas jag på ännu större karta och mer möjligheter i detta spel

Det känns som att väldigt många tycker att Gta IV är astråkigt :S
Fysiken i IV gör ju allt så mycket roligare, det är tack vare den som man i många timmar efter att man har klarat spelet kan underhålla sig med enklare saker som att krocka med bilar eller köra över människor i timtal
2012-01-14, 18:58
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChoppaJr

Haha ja, men håll med om att det är jävligt roligt att komma körandes i 100 km/h och köra på människorna i slowmotion
2012-01-15, 04:23
Medlem
Jag har inte läst alla sidorna i tråden så jag vet ej om någon redan har sagt eller nämnt detta men
på youtube finns det en bra kanal under namnet GTA5Videos, dom har gjort av trailern so kallade"alla detaljer förklarade"där dom försöker skapa sig en bild av spelet, de intressantaste grejerna de har hittat hitintills är väll att det kanske skall finnas husdjur(man har sett 2 hundar, en som går efter 2 mäniskor och en som sitter i en bur vid ett radhus)de har också upptäckt saker på rånarnas(de i trailern)vapen som ljuddämpare etc, kanske kan man sätta på tillbehör på sina vapen, det finns en man i trailern som säljer sitt hus, kanske kan man köpa hus, i GTA IV fick man bara ärva hus till ex.I Red Dead Redemption kunde man köpa ett 10 tal hus/bostäder/sovplatser.

Men vill ni veta saker checka GTA5Videos på youtube.

Det låter som jag gör mitt bästa för att göra reklam för dem men jag har inget delägarskap elller något, bara ett tipps för oss RockstarGames fans.

Själv har jag följande spel från rockstar games som nog har inspirerat GTA V i grafik och ide, till ex ansikterna i trailern ser ut att använda samma teknologi som i L.A noire etc.

L.A noire, Gta IV, GTA IV episodes from liberty city, (LostAndDamned och TheBalladOfGayTony) RedDeadRedemption.

Tack för mig.
Senast redigerad av HighweedTroll 2012-01-15 kl. 04:26.
2012-01-15, 15:06
Medlem
Mr-Zods avatar
Jag, hoppas att dessa saker ska vara med:

-Man kan köpa och sälja hus/bostäder. Har man tillgång till parkeringsplats t.ex garage uppfart vore det roligt att bestämma vilket fordon som ska spawnas där, inget måste men det vore kul.

-Gym träning, även typ hemma gym vore kul att kunna ha.
-Man borde kunna välja mellan en massa olika klädstilar och frisyrer/skägg tatueringar etc. Många olika klädaffärer (inte som i IV: an att det finns två perseus, en modo och en russian store, utan typ 10+ olika affärer med minst 2-3butiker var som har olika sortiment, med tanke på kartans storlek vore detta inte så svårt)

-Bilar, man borde kunna köpa bilar och även kunna modifiera dem till sitt eget tycke. Typ så här:
http://www.youtube.com/watch?v=eRgKXdLtr6o
Man borde även kunna sälja bilar, inget måste där heller, man borde däremot kunna köpa bilar från annonser på nätet eller från tidningar. Detta gäller inte bara bilar utan även flygfordon, tror dock att det dröjer länge innan det blir möjligt men ändå...

-Många nya flygfordon, man borde kunna köra lika många flygfordon som man kunde i san andreas inte bara 2-3 olika helikoptrar utan flygplan också.

Ryktet om enkla hemma gjorda vapen är också intressant, det vore kul om man kunde har för mig att man kunde göra egna molotov cocktails i chinatown wars, genom att ta en tomflaska och fylla med bensin och sätta i en trasa.

-En gigantisk vapen arsenal typ som i san andreas, många vapen borde kunna vara silenced.
2012-01-15, 15:53
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Zod
Jag, hoppas att dessa saker ska vara med:

-Man kan köpa och sälja hus/bostäder. Har man tillgång till parkeringsplats t.ex garage uppfart vore det roligt att bestämma vilket fordon som ska spawnas där, inget måste men det vore kul.

-Gym träning, även typ hemma gym vore kul att kunna ha.
-Man borde kunna välja mellan en massa olika klädstilar och frisyrer/skägg tatueringar etc. Många olika klädaffärer (inte som i IV: an att det finns två perseus, en modo och en russian store, utan typ 10+ olika affärer med minst 2-3butiker var som har olika sortiment, med tanke på kartans storlek vore detta inte så svårt)

-Bilar, man borde kunna köpa bilar och även kunna modifiera dem till sitt eget tycke. Typ så här:
http://www.youtube.com/watch?v=eRgKXdLtr6o
Man borde även kunna sälja bilar, inget måste där heller, man borde däremot kunna köpa bilar från annonser på nätet eller från tidningar. Detta gäller inte bara bilar utan även flygfordon, tror dock att det dröjer länge innan det blir möjligt men ändå...

-Många nya flygfordon, man borde kunna köra lika många flygfordon som man kunde i san andreas inte bara 2-3 olika helikoptrar utan flygplan också.

Ryktet om enkla hemma gjorda vapen är också intressant, det vore kul om man kunde har för mig att man kunde göra egna molotov cocktails i chinatown wars, genom att ta en tomflaska och fylla med bensin och sätta i en trasa.

-En gigantisk vapen arsenal typ som i san andreas, många vapen borde kunna vara silenced.

Jag tycker att allt det där ska vara med, men även valmöjligheten att välja på om man vill ha silencer eller inte, Saints Row 3 t.ex kan man ju inte välja när man väl har låst upp lvl 4 på vissa vapen, samt att det alltid är dual, vilket jag hatar. Vill även ha lite roligare fusk som i SA, egentligen skulle jag vilja ha ett GTA San Andreas "2".

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in