2011-11-06, 19:30
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rethen
Du har nog inte postat rätt länk antar jag, det är ju trailer analys

Och sedan kanske något hästuppdrag, haha...

Jag tror på boskaps djur och "tama" t.ex hundar och katter i spelet den här gången. Barn kommer dock aldrig dyka upp i serien, vilket är lite tråkigt men ganska uppenbart.

Jag har redan börjat få abstinens inför det här...
2011-11-06, 19:31
Medlem
therifs avatar
Ta det lugnt nu grabbar. Om Rockstar nu har med hästar i GTA V kommer man med största sannolikhet inte kunna rida på dessa. Jag har i alla fall svårt att tänka mig den funktionen i en Grand Theft Auto utgåva. Hade i för sig varit rätt kul att rida runt i centrala Los Santos, eller placera fanskapet på tågrälsen så den blev brutalt mördad av tåget.

Citat:
Jag tror på boskaps djur och "tama" t.ex hundar och katter i spelet den här gången. Barn kommer dock aldrig dyka upp i serien, vilket är lite tråkigt men ganska uppenbart.

Nej, det tror inte jag heller. Men visst finns det en viss möjlighet att det kanske dyker upp någon unge vid någon scen inför ett uppdrag. Men som du skriver, barn kommer vi aldrig se promenera runt på gatorna. Hade kanske varit rätt kul att kidnappa en ung jävel, eller brutalt mörda inför morsan.
Senast redigerad av therif 2011-11-06 kl. 19:34.
2011-11-06, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deprimeradekillen
Hallå, va? GTA IV laggar ingenting på xbox eller ps3, det vill säga konsolerna spelet är tänkt att skapas för och släppas till. Inte nån jävla dator. Datorspelande idioter är dom absolut sämsta spelarna som aldrig kan göra någonting utan sitt jävla tangentbord och mus. Spelen laggar dessutom. Fyfan. Sen släpptes GTA IV 2008 och då var det jävligt nice. Självklart kan du inte jämföra GTA IV med t ex Black Ops? Då är du ju bara efterbliven.

Bara för att spelet var tänkt att skapas till konsoler som byggdes under stenåldern så ändrar inte det faktumet att spelet släpptes till dator, och om man köper ett spel till dator förväntar man sig att det funkar.

Sen att du tycker att datorspelare är dom sämsta spelarna? anlednigen till att man inte har crossplatform multiplayer är ju att konsolerna har så otroligt dålig kontroll om man jämför med dator. Samtidigt som många som spelar dator använder kontroll i spel som det är bättre för.
2011-11-06, 19:43
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Klart att Rockstar aldrig kommer ta med ungar i spelet, det skulle dom aldrig våga. Dvärgar och kanske hundar, men inte barn. Man får vackert fortsätta att fantisera om att köra över en 10 åring med fräknar Kanske kan man skapa medborgarna på egen hand i framtiden, eller åtminstonde några av dom.

Nu får dom snart tala om när trailer 2 kommer, tålamodet är slut!
2011-11-06, 20:03
Medlem
BaiskeliPampus avatar
Grabbar!
Kom ni ihåg när den här listan kom ut, på påstådda GTA V Karaktärer

Citat:
Ursprungligen postat av BaiskeliPampu
Det ryktas om att man hittat casting-listan till vad som kan vara GTA V.

Mitch Hayes – 38 yrs old – Annoying, wise cracking, highly successful FBI agent. In great shape. Does triathlons, drinks low cal beer, but still has a sense of humor.

Miguel Gonzalez – 25 yrs old – Young Mexican American FBI agent, caught between a few mob bosses. Very clean cut

Clyde – 23 yrs old – Moronic, almost inbred and creepy white trash hillbilly. Very naïve but in a creepy ‘it’s only incest sort of way’

Brother Adam – 50 yrs old – Welsh monk, cult leader, yoga teacher, very lithe, very into exploring your personal tension through gripping massage. Needs Welsh accent.

Mrs Avery – 48 yrs old – Neurotic soccer mom, home maker, anxious and addled on pain killers. Very angry at neighbor MRS Bell.

Mrs Bell – 45 yrs old – Swinger, and mellow Californian divorcee. Ugly but comfortable with self.

Eddie – 47 yrs old – Weed evangelist, guy who started smoking at 30, and is now a leading proponent of marijuana’s fantastic properties. White, awkward.

Ira Bernstein – 56 yrs old – publicist for an actress known as America’s newest sweetheart who just so happens to love animals, orphans, drugs and sex. He’s always trying to hide her latest indiscretion.

Kevin De Silva – 18 yrs old – Albert’s fat, FPS playing gamer son. Smokes a lot of weed, has anxiety issues and a card for a bad back, very soft, very opinionated. Into making racist comments while playing online.

Harut Vartanyan – 42-52 yrs old – Armenian car dealer, moneylender, would be Fagin and would be bully. Heavily connected to the underworld, but irritates people so much no one likes him.

Nervous Jerry – 48 yrs old – paranoiac living in the sticks, near Simon, completely paranoid, and terrified of Simon.

Calvin North – 55 yrs old – clapped out FBI agent who now mostly works offering advice on TV shows – whose only claim to fame turns out to be entirely false – but a decent guy in other ways. Badly dressed. Divorced. Putting on weight.

Jerry Cole – 53 yrs old – disabled IT expert and criminal information vendor.

Rich Roberts – 35 yrs old – English hardman actor, who acts tough but who wants to do serious work – the only problem is he can’t quite read the words.

Alex – 52 yrs old – white, loosie goosie hippy rich guy who has lost his money and is getting desperate but trying not to.

Scarlet – 45-52 yrs old – unshaven female spiritualist and hippy with a love of exploring the wilderness. Very into journeys.

Chad – 29 yrs old – pretty boy misogynist Beverly Hills party boy. Made money, but not as cool as he thinks he is.

Tae Wong – 39 yrs old – somewhat incompetent Chinese mobster, loves doing ecstasy, going to raves.

Taes Translator – 45 yrs old – VERY STRAIGHT LACED Chinese translator, terrified of his boss’s dad. Male, awkward. Needs to speak Chinese.Om vi nu antar att det här är karaktärerna, så kan vi väll börja gissa lite.
2011-11-06, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vike22
På wikipedia står det ett annat releasedatum: http://sv.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_Auto_(spelserie)

Står att spelet släpps: Grand Theft Auto V, (Release Q3 2012, Playstation 3, Xbox 360)

Ursäktar om ni redan tagit upp det då jag inte orkar läsa igenom 200+ sidor.. Men enligt wiki ska alltså gta v släppas kvartal 3 2012?
Å andra sidan, dem vet förmodligen mindre än oss..

Och enligt wikipedia så är Iron Maiden med i Rock and Roll Hall of Fame .

Nä men wikipedia är inget att lita på eftersom vem som helst kan redigera skiten.
2011-11-06, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ununoctium
Och enligt wikipedia så är Iron Maiden med i Rock and Roll Hall of Fame .

Nä men wikipedia är inget att lita på eftersom vem som helst kan redigera skiten.
Neger, snälla... Wikipedia kontrollerar allt. Och nej, vem som helst kan inte redigera. Det är nämligen så att om man går loss för mycket och sprider falsk information så blir man blockad.
2011-11-06, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hatasnigel
Neger, snälla... Wikipedia kontrollerar allt. Och nej, vem som helst kan inte redigera. Det är nämligen så att om man går loss för mycket och sprider falsk information så blir man blockad.

wikipedia kontrollerar absolut inte allt, speciellt inte på den svenska delsidan (vilket var sidan som citerades ovan).
2011-11-06, 21:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hatasnigel
Ja det är väl tal om någon vecka eller två. Dock så hävs väl blocken när man fått en annan IP av sin ISP? Har för mig att jag iaf har fyra-fem publika addresser från Bredbandsbolaget. Så det är väl bara att koppla in ett par routrar och switchar om man får lust för det.
Senast redigerad av PerZerk 2011-11-06 kl. 21:19.
2011-11-06, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerZerk
Ja det är väl tal om någon vecka eller två. Dock så hävs väl blocken när man fått en annan IP av sin ISP? Har för mig att jag iaf har fyra-fem publika addresser från Bredbandsbolaget. Så det är väl bara att koppla in ett par routrar och switchar om man får lust för det.
varför snackar ni wikipedia när tråden handlar om GTA ?
2011-11-06, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oscar88
varför snackar ni wikipedia när tråden handlar om GTA ?

du tycker kanske inte det är relevant att bedöma sannolikheten på något som skrivs om GTA på just wikipedia?

varför snackar du om vad andra snackar om när tråden handlar om GTA?
2011-11-06, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaiskeliPampu
Grabbar!
Kom ni ihåg när den här listan kom ut, på påstådda GTA V Karaktärer

Redan postad IGEN flera gånger, och ja det är GTA V karaktärer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in