Upptäckte precis denna, och den styrker min teori helt
http://gamingbolt.com/gta-5-trailer-analysis-unseen-hints-you-may-have-missed-out-on
...och en hel del andra på samma tema, många verkar dock ha missat det faktum att det står Las Venturas på minst en bil och San Andreas på minst en bil.
Dessutom är jag mycket skeptisk till att de skulle ha flera bildrutor på olika vägskyltar med specifika mål eller riktningar utan att ha någon baktanke. Om man gör en såhär kort och koncis trailer som alla väntar på så kan man anta att ALLT är av värde. Och att man då har med de reg.skyltarna och road signs med east, north etc på vägar som finns eller efterliknas så tycker jag det verkar vara på något vis rimligt.
Jag fick upp en liten tanke som jag inte vet om den är orimlig.
Ponera att man har 3 skivor - Los Santos, San Fierro och Las Venturas.
Flygplan eller bil in till en "zon" där du byter skiva och kör vidare, alternativt sparar det på hårddisken.
Ps3 kanske klarar ett stort informationsflöde tack vare Bluray, men... Xbox gör det inte, så det kommer att vara en begränsande faktor. Kan man därför gissa att om vi ser ett nytt San Andreas, och Los Santos är så detaljrikt som i filmen, så är det sannolikt på något vis uppdelat eller förminskat.