2012-02-01, 05:13
Medlem
Ghostfittas avatar
Ska bli skönt att få skjuta hemlösa negrer
2012-02-01, 08:58
Medlem
Legendarys avatar
Har jag bladat ihop detta med driver 3(enda jag kan tänka mig?) när jag säger att man kan köra en bil, stanna till där polisen inte ser dig och gå ur bilen för att då ha kommit undan? Men om man kör en motorcykel/cab så blir man identifierad och det spelar ingen roll om man byter fordon?

Tänkte att det kan ha varit gta då jag vet att dom säger "suspects driving a bla bla" osv.
2012-02-01, 12:34
Medlem
VVCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostfitta
Ska bli skönt att få skjuta hemlösa negrer
Du är precis som min kompis, han kan gå ett hårt pass på gymmet sen efteråt säger han ALLTID:

"Ähh nu ska jag skjuta lita negrer på Gta Iv"

Han är inte rasist men säger det ändå :P
2012-02-01, 12:47
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legendary
Har jag bladat ihop detta med driver 3(enda jag kan tänka mig?) när jag säger att man kan köra en bil, stanna till där polisen inte ser dig och gå ur bilen för att då ha kommit undan? Men om man kör en motorcykel/cab så blir man identifierad och det spelar ingen roll om man byter fordon?

Tänkte att det kan ha varit gta då jag vet att dom säger "suspects driving a bla bla" osv.

Du tänker inte på Mafia 2 då?

Där blir ju bilen efterlyst via regplåt, så kan man byta bil och då är man inte efterlyst längre
2012-02-01, 13:03
Medlem
Legendarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Du tänker inte på Mafia 2 då?

Där blir ju bilen efterlyst via regplåt, så kan man byta bil och då är man inte efterlyst längre

Nej tyvärr inte, trevlig funktion dock!

Men det är antingen GTA, Driv3r eller något jag glömt bort! Som sagt, kör du t ex cab eller mc så ser dom ditt ansikte och det är kört.
2012-02-01, 13:12
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Nej tyvärr inte, trevlig funktion dock!

Men det är antingen GTA, Driv3r eller något jag glömt bort! Som sagt, kör du t ex cab eller mc så ser dom ditt ansikte och det är kört.

Nåt Gta kan jag inte tänka mig att det är och jag är ganska säker på att det inte är Driv3r...I dunno dude
2012-02-01, 19:35
Medlem
Legendarys avatar
Citat:
Nåt Gta kan jag inte tänka mig att det är och jag är ganska säker på att det inte är Driv3r...I dunno dude

Det är fan jobbigt sånt här alltså, haha!
2012-02-01, 20:36
Medlem
creteks avatar
Citat:

i gudfadern 2 spelet finns det ögonvittnen som ringer polisen om du begår ett brott.
2012-02-01, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cretek
i gudfadern 2 spelet finns det ögonvittnen som ringer polisen om du begår ett brott.
I GTA 4 också? Var så i San andreas också satt och tittade med en sniper på taket så såg jag en ringa och sa police typ men han panga han
2012-02-02, 01:45
Medlem
Legendarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cretek

Har dock inte spelat det:/
2012-02-02, 10:59
Medlem
Storblottarns avatar
Citat:
Spelar ju ingen roll om jag minns rätt, man kan ändå stå högst upp på Mount Chiliad och skjuta ett skott rakt upp i luften och på två röda kör det upp två polisbilar

Hoppas HOPPAS att dom fixar detta i nya Gta, låt oss för en gångs skull kunna stå i en gränd och döda en person utan att polisen dyker upp på 2 sekunder och börjar skjuta på en

Inga vittnen = Ingen polis
Precis. Något som "hade" kunnat vara riktigt skoj i GTA:IV var att leka seriemördare utan att polisen skulle reagera per automatik efter ett par kills. Jag tyckte det var riktigt kul att smyga runt i parker om nätterna och slakta ensamma med kniven.

Att kunna leka runt på det viset tycker jag dessutom skulle kunna förhöjas genom att de i GT:V också har dagstidningar som hela tiden håller sig uppdaterade kring vad som händer i världen. Tänk själva att i brist på annat smyga runt på nätterna och leka serialkiller, och sedan helt plötsligt se att tidningarna skriver om det hela. Att polisen söker en galning som dödar människor på nätterna.

Eller om man går på vandalturné på nätterna och smashar in skyltfönster och vevar sönder bilar på parkeringarna eller öppnar eld mot bilar som åker på gatorna. Det skulle ju vara skitkul att se hur tidningarna skriver om sånt.

Även att de har lite koll på hur man som kriminell avancerar.
2012-02-02, 14:41
Medlem
Pellenss avatar
Tre månader sen idag? Borde hände något snart..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in