2012-05-21, 23:28
Medlem
Weeners avatar
Min bästa chansning är att på Torsdag smäller det med ny info då det i första trailern hintades på ett flertal sätt om att något kommer ske den 24/5. Vi får se vad som händer, men ställ in en iallfall liten förhoppning på Torsdag!

I annat fall får man väll spela om San Andreas
2012-05-22, 00:10
Medlem
r0starNs avatar
Antar att dom använder max payne 3 spelmotorn till gta V. Dyngsnygg grafik.
2012-05-22, 00:18
Medlem
FEFBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r0starN
Antar att dom använder max payne 3 spelmotorn till gta V. Dyngsnygg grafik.
Skulle nog bli ganska besviken i så fall, jag vill att GTA V ska vara nytt. Finns det några videos som demonstrerar MP3's motor? Har inte tittat så noga.
Senast redigerad av FEFBG 2012-05-22 kl. 00:26.
2012-05-22, 00:37
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FEFBG
Skulle nog bli ganska besviken i så fall, jag vill att GTA V ska vara nytt. Finns det några videos som demonstrerar MP3's motor? Har inte tittat så noga.

Av vad man såg från trailern blir det GTA IV's motor, dom kanske finjusterar lite saker men hoppas inte på något i form av Crysis 2 eller liknande.
2012-05-22, 10:19
Medlem
Tror de använder samma grafik motor som i 4an precis som i GTA 3 och San andreas .
2012-05-22, 11:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ZAIKE
Tror de använder samma grafik motor som i 4an precis som i GTA 3 och San andreas .

Du menar att inga förbättringar gjorts mellan GTA 3, San Andreas och IV? Är det verkligen det du hävdar?

Jämför bara GTA IV med RDR, eller L.A. Noire t.ex. Läste någonstans att de skulle pusha PS3:n till det absoluta maximumet. Tror vi alla är inne for a big surprise.
2012-05-22, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskolnjikov
Du menar att inga förbättringar gjorts mellan GTA 3, San Andreas och IV? Är det verkligen det du hävdar?

Jämför bara GTA IV med RDR, eller L.A. Noire t.ex. Läste någonstans att de skulle pusha PS3:n till det absoluta maximumet. Tror vi alla är inne for a big surprise.
Nej jag menar att de hade samma grafik i VICE CITY och San andreas, och la in mer grejer i San andreas.

GTA IV och V kommer ha samma grafikmoto!
2012-05-22, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZAIKE
Nej jag menar att de hade samma grafik i VICE CITY och San andreas, och la in mer grejer i San andreas.

GTA IV och V kommer ha samma grafikmoto!
Det tror jag med. Därför kommer inte 5:an få 10.0 i betyg.

Citat:

Det gjorde de väl redan med GTA IV. Förstår inte hur grafiken ska kunna bli så mycket bättre när hårdvaran är oförändrad. Dagens PS3-spel är väl inte direkt snyggare än de som kom för 3 år sen?
Senast redigerad av Kaymano 2012-05-22 kl. 16:16.
2012-05-22, 16:18
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Det tror jag med. Därför kommer inte 5:an få 10.0 i betyg.

Det gjorde de väl redan med GTA IV. Förstår inte hur grafiken ska kunna bli så mycket bättre när hårdvaran är oförändrad. Dagens PS3-spel är väl inte direkt snyggare än de som kom för 3 år sen?

Mja, Killzone 3 är redigt mycket snyggare än andra spel.
2012-05-22, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Mja, Killzone 3 är redigt mycket snyggare än andra spel.
Är friheten lika stor i det spelet?
Eller vad är haken.
2012-05-22, 16:27
Medlem
Energis avatar
Citat:
Hur gammal är du på riktigt?

Hur gammal är du egentligen? Det är samma grafikmotor i GTA IV, RDR och LA:Noire. Självklart görs det förbättringar men är fortfarande samma motor. Sluta dumförklara folk när det är du som har fel.
2012-05-22, 16:39
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Är friheten lika stor i det spelet?
Eller vad är haken.

Det är ju iof ett ganska linjärt FPS-lir men det jag ville komma fram till var att spel för 3 år sedan på PS3 är grafiskt sämre än spel för ett/spel i år. Killzone 3 är förmodligen det snyggaste spel jag har spelat på konsoll.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in