2012-07-18, 22:30
Bannlyst
Inga nya rykten? Jag menar ni flashbackare är ju proffs på att snoka och komma fram med rykten, nått borde väl finnas?
2012-07-18, 22:50
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qnekten
Inga nya rykten? Jag menar ni flashbackare är ju proffs på att snoka och komma fram med rykten, nått borde väl finnas?

Vill du ha rykten så är hela internet fullt med dom, annars är jag mer sugen på info från Rockstar själva, är trött som fan på alla dessa rykten och falska infosläpp
2012-07-18, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Vill du ha rykten så är hela internet fullt med dom, annars är jag mer sugen på info från Rockstar själva, är trött som fan på alla dessa rykten och falska infosläpp

Precis, man vill ha fakta, inga rykten.
Straight from the source.
2012-07-19, 14:05
Medlem
Kastrullhunds avatar
Det här ser jag riktigt fram emot, minns när man åkte runt ute i skogen i San Andres, var hur roligt som helst. GTA IV gillar jag, men just det att åka runt runt i bara en stor stad blir oerhört långtråkigt, på det sättet ser jag verkligen fram emot GTA V.
2012-07-19, 17:09
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kastrullhund
Det här ser jag riktigt fram emot, minns när man åkte runt ute i skogen i San Andres, var hur roligt som helst. GTA IV gillar jag, men just det att åka runt runt i bara en stor stad blir oerhört långtråkigt, på det sättet ser jag verkligen fram emot GTA V.
Det var tider lyssna på Pearl Jam och åka runt på landet med sin Harley Davidson var riktigt fint och att man kunde göra en massa grejer där ute som massaker leka torped osv.
2012-07-19, 21:57
Medlem
Hoppas det kommer ut snart, orkar inte vänta GTA IV är ganska tråkigt, finns inte så mycket att göra när man har klarat ut hela spelet.
2012-07-20, 02:58
Medlem
BlaZeeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yesw
Hoppas det kommer ut snart, orkar inte vänta GTA IV är ganska tråkigt, finns inte så mycket att göra när man har klarat ut hela spelet.
Spela online och trolla folk med C4 Kör "Free Mode" med FF av och lägg på folks bilar sen vänta tills ett bra läge och spräng. Om du har tur så tror personen att det var någon helt annan och du kan kolla när han ska hämnas på den.
Kanske inte låter så kul. Men jag tycker det!
2012-07-20, 03:41
Medlem
mrdoktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlaZeed
Spela online och trolla folk med C4 Kör "Free Mode" med FF av och lägg på folks bilar sen vänta tills ett bra läge och spräng. Om du har tur så tror personen att det var någon helt annan och du kan kolla när han ska hämnas på den.
Jag asvkyr dig, och alla andra som förstör free mode genom att döda varandra.

Jag hoppas innerligt att konsol också får någon form av in-game chat i GTA 5 om det är möjligt. Det är jobbigt att inte kunna be personen som dödar mig och de andra jag spelar med att sluta förstöra för oss när vi lirar.
2012-07-20, 08:05
Medlem
Continental Ops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlaZeed
jag tyckte det roligaste var när man lyckats spränga en sån där mitsubishi EVO-liknande som de måste hämta på andra sidan stan, ett bra trick är att ta en vanlig sportbil, aston/corvette variant. köra upp bredvid tönten med Evon o låtsas som att man vill rejsa sen lallar man runt lite med dem o sen släpper man en granat när man står stilla bredvid eller hoppar ur o skjuter snabbt med granatkastarn, helst så att man spränger sin egen bil oxå
2012-07-20, 20:09
Medlem
_Samuelsson_s avatar
Nu börjar man bli bra sugen på femman. Undrar hur det går för dom Jag ser verkligen fram emot spelet, jag tror på en rejäl hit !
2012-07-20, 20:36
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Det är dags att släppa MER BILDER!

haha man får ju abstinens...

Jag skulle gärna se som föregående skribenter att man kan ha en husbil så man kan ha ett safehouse "överallt"

Sen vettefan hur man ska klara sig undan att köra sönder den osv men det är en annan femma...

Fan grabbar fattar ni hur mycket bättre miljö detta kommer bli än 4an?

STOR öppen värld där man kan flyga farkoster, och dessutom har vi sett på bilderna att det verkar vara vara riktigt färgglatt och ljust! Ingen tråkig deprimerande gråskala spelet igenom...

Det här kommer bli det bästa spelet NÅGONSIN so far om ni frågar mig!

Jag vet, sjukt höga förväntningar men jag är ganska övertygad om att Rockstars kommer att leverera
Om det hade funnits husbil hade jag gjort av mig med den direkt!
2012-07-20, 22:06
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvadratNegerBoll
Om det hade funnits husbil hade jag gjort av mig med den direkt!

Why?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in