Vice City, det hade varit jävligt gött. GTA 4 och dess tillägg var jävligt bra, men nu hoppas jag iaf på lite mer humor i spelet. Såg i en intervju att teamet ville belysa vissa problematiska frågor med spelet och beröra politiken. Det blev lite för mycket sådant i fyran och humorn från förgående spel försvann helt (eller nästan). Den kom dock tillbaka något i TBOGT.
Annars håller jag väl med om att London vore något. Ta lite inspiration från Guy Ritchie-filmerna så vore det perfekt!
Tycker GTA: San Andreas var perfekt. Det fanns stora städer men ett jäkla stort countryside. Något som dom saknar är skog, avlägsna vägar som fortsätter i timtals. Nu är det kanske 4-5 minuter i detta spel men still, det saknade jag verkligen i GTA iv.
Tycker GTA: San Andreas var perfekt. Det fanns stora städer men ett jäkla stort countryside. Något som dom saknar är skog, avlägsna vägar som fortsätter i timtals. Nu är det kanske 4-5 minuter i detta spel men still, det saknade jag verkligen i GTA iv.
Samma här, det man saknade mest av allt faktiskt. Sen vill jag kunna köpa lägenheter och hus i större utsträckning! Så man har nåt att göra med alla pengarna!
Samma här, det man saknade mest av allt faktiskt. Sen vill jag kunna köpa lägenheter och hus i större utsträckning! Så man har nåt att göra med alla pengarna!
Och att man slipper hämta alla pengarna, jobbigt att hålla koll på.