Tyckte faktiskt att det kunde bli sjukt irriterande att knuffa undan folk bara för att man var ute och gick, förstörde realismen lite jag eftersökte när man gick på trottoaren och helt plötsligt puttar ner 4st på gatan för att man stötte till dem. Bara dumt
Jag tror inte detta har postats i tråden tidigare, men här är lite information gällande prologen till spelet, samt lite information som man har samlat på sig från spelsessionen;
Citat:
Prologue takes place in north yankton, at a robbery, michael gets shot and left for dead. Start off playing franklin, first mission is repossessing with lamar, used as a tutorial for the cover system. The part in the trailer where franlin says we cant repo something from a dead person is the first mission. Looked for grove street and found it,grove street is has been taken over by ballas,cj's house is up for rent, no indication if you can obtain it, yet. Cop pulled over someone near grove street, ballas react to cops by shooting the cop dead. Walked up to a new,tow truck and its driver talking another NPC, NPC with broken down car felt threaten, called the cops on you, and got a wanted level. Cops attempt PIT maneuver when chasing you in a car, YES, collision matters,cover system matters, NPC aim is a lot better. Radio stations are available depending on the county, popular stations are available map wide. NPCs will react with more context, gangters will deter you from entering their area by pushing and shoving you. Finally,freeways are more dangerous than ever especially on foot. Cops attempt PIT maneuver when chasing you in a car as well as actually doing work, puling people over. Also, cars don't catch fire or blow up when they are upside down.
Information gällande vilka sorters poliser det finns:
Citat:
There's park police, chp, and then city/government/private police including sherrif, deputies, swat, fib, security firms, and K9 units
Felfri logik där. Så du menar att bara för att bilkrascherna inte ser verkliga ut så betyder det i dina ögon även att det inte går att förstöra bilarna?
Som jag sa tidigare; den osynliga väggen finns även i Grand Theft Auto IV om du går tillräckligt långsamt. För att knuffa omkull någon räckte det med att du stod tillräckligt nära personen och slog mot den. Istället för att karaktären slår så knuffar han istället.
Sluta bete er som ett gäng 8-åringar som inte vill smaka på något ni aldrig ens hört talas om tidigare. Ge spelet en ärlig chans. Om det sedan finns något där ni inte gillar; kom med konstruktiv kritik istället för att bara gnälla för det leder ändå ingenstans.
Fel logik där. Jag menade vad jag skrev. Jag menar att det inte ska bli som i tsdu 2, då det verkar som att 200 knyck i en vägg inte resulterar i mer än en motorhuv som flyger av. Tror din logik faller på att du antar vad jag menar så betyder det i dina ögon att spelet ska bli försenat och inte komma till xbox 360 längre?
Jag tror inte detta har postats i tråden tidigare, men här är lite information gällande prologen till spelet, samt lite information som man har samlat på sig från spelsessionen;
Information gällande vilka sorters poliser det finns:
Låter riktigt schysst!! Tycker det gnälls för mycket på kartan den kommer vara enorm när man väl börjar lira. Både staden och countryside är gigantiska.
Fel logik där. Jag menade vad jag skrev. Jag menar att det inte ska bli som i tsdu 2, då det verkar som att 200 knyck i en vägg inte resulterar i mer än en motorhuv som flyger av. Tror din logik faller på att du antar vad jag menar så betyder det i dina ögon att spelet ska bli försenat och inte komma till xbox 360 längre?
Nu hänger jag inte riktigt med längre, så jag väljer att inte kommentera gällande logiken.
Låter riktigt schysst!! Tycker det gnälls för mycket på kartan den kommer vara enorm när man väl börjar lira. Både staden och countryside är gigantiska.
Håller med, först blir alla hypade så inni h-vete, sedan ska det sågas vid fotknölarna när kartan + gameplay läkt ut, kom igen, spelet har inte ens släppts ännu! men jag kan redan nu lova att GTA IV inte har en chans jämfört med detta mästervärk
Håller med, först blir alla hypade så inni h-vete, sedan ska det sågas vid fotknölarna när kartan + gameplay läkt ut, kom igen, spelet har inte ens släppts ännu! men jag kan redan nu lova att GTA IV inte har en chans jämfört med detta mästervärk
Precis!! Detta spel kommer knäcka allt som tidigare gjorts!!