2013-09-12, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt-Beritz
Men i ett spel som detta, så vill man naturligtvis se krascher som ser verkliga ut, inte som i typ tsdu 2...Och varför har man valt att det ska vara en osynlig vägg när man ska gå mot personer? det betyder ju i mina ögon att det inte går att slå någon då det finns en osynlig vägg ivägen...

Det finns ingen vägg i vägen... Det handlar (nog) bara om att de inte kunde ha dynamisk ragdoll fysik i alla npc:s, förmodligen var de tvugna att dra ner lite på såna saker för att kunna göra så mycket nytt.
2013-09-12, 12:09
Medlem
WizKhalifass avatar
Senare idag eller inatt kommer man att kunna spela.
2013-09-12, 12:17
Medlem
Costanza101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WizKhalifas
Senare idag eller inatt kommer man att kunna spela.
Vad pratar du om?
2013-09-12, 12:24
Medlem
För er som sett filmen där en bil kraschar i en vägg. Är det bara jag eller finns det ingen förare i bilen? Har JSticks fått tag på någon developerversion?
2013-09-12, 12:31
Medlem
WizKhalifass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stepdub
För er som sett filmen där en bil kraschar i en vägg. Är det bara jag eller finns det ingen förare i bilen? Har JSticks fått tag på någon developerversion?

Det är en förare i bilen.
2013-09-12, 12:31
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt-Beritz
Men i ett spel som detta, så vill man naturligtvis se krascher som ser verkliga ut, inte som i typ tsdu 2...Och varför har man valt att det ska vara en osynlig vägg när man ska gå mot personer? det betyder ju i mina ögon att det inte går att slå någon då det finns en osynlig vägg ivägen...
Felfri logik där. Så du menar att bara för att bilkrascherna inte ser verkliga ut så betyder det i dina ögon även att det inte går att förstöra bilarna?

Det går f.ö. att slå personer:

Som jag sa tidigare; den osynliga väggen finns även i Grand Theft Auto IV om du går tillräckligt långsamt. För att knuffa omkull någon räckte det med att du stod tillräckligt nära personen och slog mot den. Istället för att karaktären slår så knuffar han istället.

Sluta bete er som ett gäng 8-åringar som inte vill smaka på något ni aldrig ens hört talas om tidigare. Ge spelet en ärlig chans. Om det sedan finns något där ni inte gillar; kom med konstruktiv kritik istället för att bara gnälla för det leder ändå ingenstans.
2013-09-12, 12:32
Medlem
Fan vad folk klagar
Själv tycker jag att spelet ser riktigt grymt ut speciellt bilkörningen, lite mer som need for speed vilken uppskattas av mig
2013-09-12, 12:34
Medlem
WalterSullivans avatar
Bilfysiken kanske inte var den bästa men skiter jag fan i, kommer fortfarande vara skitroligt att köra bil.

Fan vad snygg fightingen är också, Frank slår verkligen skiten ur negern här http://vinebox.co/u/wiTSAJpbo55/wsiYCJOp8Do
2013-09-12, 12:38
Medlem
cepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione

2013-09-12, 12:39
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ardbeg-och-LSD
Det som störde mig mycket från ett av klippen han la ut var:

Jag ångrar inte att jag såg de små snuttarna av gameplaysen som läkt ut, nu har man fått tillräckligt mycket info för att slippa känna sig överhypad, bara skönt enligt min mening
2013-09-12, 12:53
Medlem
cepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aqualani
Jahopp då var "confirmat" då, bilkörningen är totalt värdelös, de finns ingen dynamisk damage som i GTA IV, dvs du kan köra i 200 rakt in i en vägg och det enda som går sönder är motorhuven som lossnar lite lätt, du kan int gå in i folk utan det är som en osynlig vägg runt omkring alla personer

Fan va ledsen jag blev nu

2013-09-12, 12:57
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ardbeg-och-LSD
Det som störde mig mycket från ett av klippen han la ut var:

Tyckte faktiskt att det kunde bli sjukt irriterande att knuffa undan folk bara för att man var ute och gick, förstörde realismen lite jag eftersökte när man gick på trottoaren och helt plötsligt puttar ner 4st på gatan för att man stötte till dem. Bara dumt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in