Tror inte man behöver oroa sig för att krascherna ska vara dåliga. Så mycket tid och pengar som lagts ner kan inte resultera i att några simpla saker inte funkar.
Dessutom finns det huuuur mycket som helst att göra så om en grej är mindre bra så lär man inte bry sig om det efter några minuter.
Senast redigerad av HestDrickaCola 2013-09-12 kl. 15:01.
Dom läckta gameplay klippen är borttagna. Någon som hunnit ta backup tro?
De finns fortfarande kvar på youtube, inte av samma kille som laddade upp dom först men av andra, kikade precis och det fungerar fortfarande. Nog för att spelet släpps inom 5 dagar så det spelar inte så stor roll om någon tagit backups
På något sätt var det nog ändå bra att jag såg några av de läckta filmerna. Efter att ha sett Lifeinvader var jag through the roof hypemässigt, nu är det mer nere på normala nivåer som inför vilket spel som helst. Man kommer inte att vara nöjd med allt, så är det bara. Det kan ju ändå inte vara sämre körkänsla och skademodell än Just Cause 2, ett av mina absoluta favoritspel.
Var är recensionerna!? Senast jag såg emot ett spel såhär mycket var 2010, med RDR. Vill ha lite åsikter om spelet, från dom som spenderat ett X antal timmar med det iaf.
Nu ska jag bara läsa recensioner fram tills jag har spelet i min PS3, och jag skapat en egen uppfattning.
Har redan kollat igenom för många "spoiler" länkar. Vi ses igen efter den 17:e september.
Mja, lite besviken får man väl allt säga att man är.
Just den där väggen som finns runt NPCs är väl liknande som i fyran har jag för mig, verkar nästan som att det är lite värre i femman?
Bilkraschen var ju helt åt helvete, hände ju inte ett skit med bilen. Motorhuven flög upp lite bara.
Ja det är jävligt deprimerande i och med att det var snyggare i fyran. Där trycktes i alla fall fronten in och blev bucklig osv.
Edit: Det sitter ju ingen bakom ratten när han krockar in i väggen?
Har pausat flera gånger, ser bara två tomma säten.
Något lurt är det, eller så är inte detta den slutgiltiga produkten.
Senast redigerad av SilentVictory 2013-09-12 kl. 15:49.
Var är recensionerna!? Senast jag såg emot ett spel såhär mycket var 2010, med RDR. Vill ha lite åsikter om spelet, från dom som spenderat ett X antal timmar med det iaf.
Nu ska jag bara läsa recensioner fram tills jag har spelet i min PS3, och jag skapat en egen uppfattning.
Har redan kollat igenom för många "spoiler" länkar. Vi ses igen efter den 17:e september.
Undrar samma sak. Jag vill ha en objektiv bedömning av spelet. Tänker inte gå å köpa grisen i säcken.
Our GTA 5 review embargo will be going live soon so now seems like a good time to find out what you want to know about the PS3 version. Ask us a question in the comments below and well answer it in our review video, it’s as simple as that.