2011-11-01, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Äntligen har trailern släppts! http://www.youtube.com/watch?v=RWCArLvhstU&NR=1

.... Den har nog länkats tre gånger redan.

Hoppas fortfarande på GTA London-stuk på det hela. Lite åt Lock, stock...-hållet.
2011-11-01, 17:42
Medlem
Fan något som skulle va kul , Polispatrull haha hundar och hela skiten
2011-11-01, 17:45
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oscar88
Fan något som skulle va kul , Polispatrull haha hundar och hela skiten
Jagad av hundpatrullen ute i skogen. Låter inte helt ointressant.
2011-11-01, 18:17
Medlem
LGDs avatar
Nu blev jag så jävla glad att jag var tvungen att dra en runk i all lycka över att första trailern ska komma ut . Ska bli riktigt smaskigt att få glo igenom, har spelat igenom hela GTA-serien så förväntningarna är höga. Det är klart att så fort något nytt kommer så försvinner det gamla. Till exempel övergången från GTA sa - GTA IV blev jag väldigt besviken över. Det var så himla mycket som togs bort och egentligen inte så mycket som lades till. Mer än spelkontrollern, spelkänslan och grafiken. Men annars så tyckte jag GTA IV var bra, men det bräcker inte GTA sa
2011-11-01, 18:52
Medlem
Ger inte mycket alls för den där 4chan smörjan, däremot det som postades på Kotaku gällande att man kommer få spela som flera olika karaktärer för första gången i serien känns väl inte helt otroligt.

LA känns däremot som set in stone.
2011-11-01, 19:00
Medlem
Ghost-Divisions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dip
Ger inte mycket alls för den där 4chan smörjan, däremot det som postades på Kotaku gällande att man kommer få spela som flera olika karaktärer för första gången i serien känns väl inte helt otroligt.

LA känns däremot som set in stone.
Säg någon riktig fakta som pekar mot LA. Jag märker bara att många älskade san andreas och verkar ha snöat in sig helt på att det blir ett nytt san andreas. Jag tror att chansen för det är liten. Älskade också san andreas men kom igen man vill ju ha något nytt för fan. Varför LA? Det enda jag sätt som någon kallar fakta är skrivet på 4chan eller en hemsida som säger att det blir LA bara för att de gjorde staden så detaljerad i L.A Noire så att de kommer vara slöa och använda det igen. Jag har Vice city som favorit och jag föddes i början av -90talet så jag tror att 70 talet skulle fungera också även fast många gta-spelare inte levde då.

Skulle inte förvåna mig om det blir Washington med tanke på att det är samma V som på en sedel och att det är presidenter och Washington motiv på sedlarna. Känns ju lite troligt att de försöker ge en ledtråd genom hur V:et ser ut. Eller så vill de bara lura oss
2011-11-01, 19:05
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost-Division
Säg någon riktig fakta som pekar mot LA. Jag märker bara att många älskade san andreas och verkar ha snöat in sig helt på att det blir ett nytt san andreas. Jag tror att chansen för det är liten. Älskade också san andreas men kom igen man vill ju ha något nytt för fan. Varför LA? Det enda jag sätt som någon kallar fakta är skrivet på 4chan eller en hemsida som säger att det blir LA bara för att de gjorde staden så detaljerad i L.A Noire så att de kommer vara slöa och använda det igen. Jag har Vice city som favorit och jag föddes i början av -90talet så jag tror att 70 talet skulle fungera också även fast många gta-spelare inte levde då.

Skulle inte förvåna mig om det blir Washington med tanke på att det är samma V som på en sedel och att det är presidenter och Washington motiv på sedlarna. Känns ju lite troligt att de försöker ge en ledtråd genom hur V:et ser ut.
Eller så vill de bara lura oss
Ingen av dom tidigare loggorna har haft nåt direkt med spelen att göra. Då menar jag själva "III" eller "IV".
2011-11-01, 19:07
Medlem
Ghost-Divisions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Ingen av dom tidigare loggorna har haft nåt direkt med spelen att göra. Då menar jag själva "III" eller "IV".
Som jag sa. De kan ju också ha med V:et för att lura in oss på något. Ger lite mer publicitet om folk försöker komma på vart det är.
2011-11-01, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost-Division

Skulle inte förvåna mig om det blir Washington med tanke på att det är samma V som på en sedel och att det är presidenter och Washington motiv på sedlarna. Känns ju lite troligt att de försöker ge en ledtråd genom hur V:et ser ut. Eller så vill de bara lura oss

Det skall vara städer som det går att göra något med också, NY är en "ikon" stad, Miami erhöll kultstatus under 80-talet, LA är alltid LA, det finns verkligen inte mycket med "DC" topografin är skittrist bokstavligen.

Och "Kotaku" brukar veta vad dom pratar om.
2011-11-01, 19:32
Bannlyst
Det skulle varit skoj om man kunde ha en egen radiostation med egen musik som man lägger in
2011-11-01, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlightDay
Det skulle varit skoj om man kunde ha en egen radiostation med egen musik som man lägger in

Det har funnits sen GTA III?
2011-11-01, 19:42
Medlem
wemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlightDay

Kunde man inte lägga in egen musik i IV?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in