2011-10-26, 13:45
Medlem
DIEXELs avatar
http://www.youtube.com/watch?v=M80K51DosFo

Vem minns inte den när den kom? Satan va bra den var.

Hoppas dom kan överträffa den!
2011-10-26, 13:52
Medlem
cazt0rs avatar
Hela gangstaprylen känns ju sjukt passé, skulle förvåna mig storligen om dom släpper nåt nytt på det temat...
2011-10-26, 13:56
Medlem
shadow666s avatar
Trailer nu, spelet om 1år minst :P
2011-10-26, 14:12
Medlem
hedinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av token12
Maffia 2 var JÄVLIGT BRA!
Lite kort dock.. :/

Yeah, håller med dig . Tror det tog ½ dag för mig att spela igenom spelet
2011-10-26, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DIEXEL
Det kommer DEFINITIVT inte att utspela sig i D.C.

Vet du något som vi andra inte vet?

Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Skulle inte "V:et" kunna stå för Vice City..?

Det kan det naturligtvis göra. Kopplingen till D.C. som en del gör verkar vara att det påminner om V:et på ett 5-dollarsilvercertifikat och att det amerikanska myntverket ligger i D.C. Långsökt? Kanske.
2011-10-26, 14:48
Medlem
Nihilators avatar
Hoppas de behåller funktionen att man kan gå ut och dricka sig full, alternativt ta droger.

Skulle dock va roligare om man själv kunde bestämma mängden och om man drack/tog för mycket får man en blackout och vaknar på ett random ställe, exempelvis taket på ett hus eller i någon annans sovrum

Fan vad jag längtar!!!
2011-10-26, 14:48
Medlem
Crackbacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taiga
Det kan det naturligtvis göra. Kopplingen till D.C. som en del gör verkar vara att det påminner om V:et på ett 5-dollarsilvercertifikat och att det amerikanska myntverket ligger i D.C. Långsökt? Kanske.

Så GTA V kommer utspela sig på ett myntverk? Fan, jag som hoppades på en stor öppen värld att utforska.
2011-10-26, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crackbacon
Så GTA V kommer utspela sig på ett myntverk? Fan, jag som hoppades på en stor öppen värld att utforska.

Det kanske är ett jävligt stort myntverk?
2011-10-26, 14:55
Medlem
Vet inte om det nämnts tidigare men själv hoppas jag på att världen blir mer lik den i i Just Cause 2! Helt fantastisk enligt mig, otroligt stor, grym blandning av olika miljöer
2011-10-26, 15:14
Bannlyst
hört rykten om att man är en trailertrash från början o göra massa ströjobb sen blir erbjuden till högre instans då man räddar rätt person
2011-10-26, 15:18
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shadow666
Trailer nu, spelet om 1år minst :P
Säg inte det, vi kan mycket väl se det ute i butik redan innan sommaren.
2011-10-26, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nihilator
Hoppas de behåller funktionen att man kan gå ut och dricka sig full, alternativt ta droger.

Skulle dock va roligare om man själv kunde bestämma mängden och om man drack/tog för mycket får man en blackout och vaknar på ett random ställe, exempelvis taket på ett hus eller i någon annans sovrum

Fan vad jag längtar!!!

Haha, det hade varit grymt om man super ner sig totalt i Los Santos och vaknar upp på ett hotellrum i Las Venturas:P(Om det nu kommer att utspela sig i San Andreas). Eller ännu värre, mitt ute i skogen, utan något att åka tillbaka med.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in