2013-05-27, 15:54
Medlem
Gideon-Stures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Mja. Jag skulle nog vilja påstå att de karaktärerna är "Major Characters" snarare än minor eftersom de spelar ganska stora roller i spelets huvudhandling.
Visserligen, men jag tänkte mer att det var karaktärer som skulle kunna passa att "flytta" till Los Santos. Det finns inte en chans att till exempel maffiagubbarna, Mcrearys eller little Jacob skulle funka att ha med i V.

Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Haha, nej då. Jag utgick också ifrån att hon var tjejen med den rosa bilen innan jag läste på lite ytterligare.
Fast hon var ju med rätt mycket... både i gta IV och the ballad of gay Tony.
Senast redigerad av Gideon-Sture 2013-05-27 kl. 15:59.
2013-05-27, 15:57
Medlem
GolfWangs avatar
ja vill att de gör mindre tråkiga cutscenes i de här spelet
2013-05-27, 16:11
Medlem
M-9s avatar
Vilken sida ska man boka på för att få det dagen när spelet släpps?

Vet att när jag bokat spel på Webhallen tidigare så har det kommit någon dag senare, vilket suger.
2013-05-27, 16:15
Medlem
Legendarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M-9
Vilken sida ska man boka på för att få det dagen när spelet släpps?

Vet att när jag bokat spel på Webhallen tidigare så har det kommit någon dag senare, vilket suger.

Jag har fått en dag för tidigt och på releasedagen, 3 gånger från Webhallen!

Men jag skulle rekommendera Spelbutiken om dom har svikit dig!
2013-05-27, 16:36
Medlem
GosseN90s avatar
http://existenz.se/out.php?id=79545 en sammanfattning på det som man har fått reda på om Grand Theft Auto 5.
2013-05-27, 16:39
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Har det gått ut någon info ang nedladdning via xbox live?
2013-05-27, 16:49
Medlem
Någon som vet om man MÅSTE betala extra för att få dom extra bilarna och annat skit i spelet för att få det? Att förbeställa verkar vara det enda sättet för att få det i nuläget. Det skulle vara okej om man kunde jobba sig fram för att få allt, lite synd om Rockstar bara gör det till förköps skit som ingen som inte förköpt kan få.
2013-05-27, 17:01
Medlem
RAGEDs avatar
Vart förhandsbokar man Special Edition? Ser att spelbutiken.se har dock kan man inte förhandsboka av någon anledning?
2013-05-27, 17:11
Medlem
GolfWangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ETA-EA
Någon som vet om man MÅSTE betala extra för att få dom extra bilarna och annat skit i spelet för att få det? Att förbeställa verkar vara det enda sättet för att få det i nuläget. Det skulle vara okej om man kunde jobba sig fram för att få allt, lite synd om Rockstar bara gör det till förköps skit som ingen som inte förköpt kan få.

förbeställa får du en blimp att flyga i som ja tror man får ändå.. inge bilar eller så
2013-05-27, 17:35
Medlem
Phillyboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ETA-EA
Tror att man kommer kunna köpa det med microsoft points några månader efter, jag hoppas alla fall på det. Vem fan vill punga ut 1200kr extra för att få några bilar
Citat:
Ursprungligen postat av RAGED
Vart förhandsbokar man Special Edition? Ser att spelbutiken.se har dock kan man inte förhandsboka av någon anledning?
Verkar som att webhallen bara släpper vanliga och "collector" Hoppas de lägger till Special, men priset ska också vara rätt...
2013-05-27, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GolfWang
i spelet måste de göra all ai bättre.. om man tex kör bland folk så går de runt som blinda höns som inte fattar att de ska flytta på arselena.. o när man kör runt i trafiken så krockar folk hela tiden med bilarna.. och typ värst när man ska åka en taxi, helt sjukt vilka kassa taxiförare de e... o sen styrningen e ganska kass i gta4 så de lär ju bli bättre. sen en sista sak ja störde mig på som faen va när man köper hamburgare så får man vänta i typ 10 sek.. å när man åker tunnelbana, om man kollar klockan på mobilen så står tåget still på stationen i typ 10 min varje gång, lovar att de inte e så i verkligheten.

Det där med att bilar krockar i trafiken kan ju vara en liten parodi på att det är så i verkligheten. Du blir förbannad varje gång du kör, vilket du blir i verkligheten också. Ibland när man kör i typ 220 på motorvägen i spelet så är det alltid någon som får tanken att byta körfält helt ologiskt. Visar ju på att människorna i Liberty City är idioter, vilket de förvisso är.
2013-05-27, 18:25
Medlem
Exonis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phillyboy
Tror att man kommer kunna köpa det med microsoft points några månader efter, jag hoppas alla fall på det. Vem fan vill punga ut 1200kr extra för att få några bilar

Verkar som att webhallen bara släpper vanliga och "collector" Hoppas de lägger till Special, men priset ska också vara rätt...
Finns det någon butik som säljer special?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in