Citat:
Ursprungligen postat av GolfWang
vill ni ha kvar de som i ballad of gay tony att man får olika % fr hur duktig man varit på uppdragen?
Procenten bryr jag mig inte riktigt om. Jag vill dock gärna kunna gå tillbaka och spela om valfritt uppdrag närsomhelst som man kan i BoGT.
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Först trodde jag att hon var bruden man kidnappade men när man grävde i minnet så kom man fram till att det kanske var hon som man skulle skjutsa till en plats och sedan ge pengar eftersom hon hade berättat en snyfthistoria i bilen.
(En av främlingarna man hittar på gatan)
Jag läste någonstans att hon aldrig syns till i spelet, utan bara är en karaktär man hör talas om eller ser på reklamer.
Bilden på wiki-sidan är förmodligen tagen från LCPDs databas.
EDIT:
Citat:
Ursprungligen postat av Gideon-Sture
Hoppas även jag på några återkommande karaktärer från IV, men tror att e den mån det e några med så e det troligare att det e personer från de nerladdningsbara delarna snarare än från "huvudspelet".
Många av dem antingen dog eller e alldelles för förknippade med Liberty City för att kunna passa att ha med i Los Santos.
Jag menar t.e.x Johnny, Politikern, Gay Tony, den rike araben (glömt vad han heter) skulle mycket väl kunna vara med på nåt hörn i V.
Mja. Jag skulle nog vilja påstå att de karaktärerna är "Major Characters" snarare än minor eftersom de spelar ganska stora roller i spelets huvudhandling.