2013-05-26, 21:16
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GolfWang
bekräftat var?
Inte officiellt bekräftat, men Jill von Crastenburg är en karaktär som bara omtalas i GTA IV (Minor character), och hennes familjenamn syns på hotellet i bakgrunden av en bild som släpptes relativt nyligen: http://i.imgur.com/sVuH4s1.jpg
2013-05-26, 23:09
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Inte officiellt bekräftat, men Jill von Crastenburg är en karaktär som bara omtalas i GTA IV (Minor character), och hennes familjenamn syns på hotellet i bakgrunden av en bild som släpptes relativt nyligen: http://i.imgur.com/sVuH4s1.jpg

Hur gammal är den bilden? Aldrig sett förut
2013-05-26, 23:38
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Hur gammal är den bilden? Aldrig sett förut
Den dök upp den 2:a maj för att vara exakt.
2013-05-27, 02:37
Medlem
GolfWangs avatar
i spelet måste de göra all ai bättre.. om man tex kör bland folk så går de runt som blinda höns som inte fattar att de ska flytta på arselena.. o när man kör runt i trafiken så krockar folk hela tiden med bilarna.. och typ värst när man ska åka en taxi, helt sjukt vilka kassa taxiförare de e... o sen styrningen e ganska kass i gta4 så de lär ju bli bättre. sen en sista sak ja störde mig på som faen va när man köper hamburgare så får man vänta i typ 10 sek.. å när man åker tunnelbana, om man kollar klockan på mobilen så står tåget still på stationen i typ 10 min varje gång, lovar att de inte e så i verkligheten

Citat:

ok så inget bekräftat då.. henne har ja aldrig sett
2013-05-27, 07:24
Medlem
albrt99s avatar
En grej jag tycker är konstigt är att en av dom som sjunger låten i franklins trailer heter ochså lamar,
samma som franklins vän. Men det kanske är ett vanligt namn, i L.A.
2013-05-27, 14:39
Medlem
GolfWangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av albrt99
En grej jag tycker är konstigt är att en av dom som sjunger låten i franklins trailer heter ochså lamar,
samma som franklins vän. Men det kanske är ett vanligt namn, i L.A.

wow shit va siiiick mannen!!

vill ni ha kvar de som i ballad of gay tony att man får olika % fr hur duktig man varit på uppdragen?
2013-05-27, 14:41
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
ok så inget bekräftat då.. henne har ja aldrig sett
Först trodde jag att hon var bruden man kidnappade men när man grävde i minnet så kom man fram till att det kanske var hon som man skulle skjutsa till en plats och sedan ge pengar eftersom hon hade berättat en snyfthistoria i bilen.
(En av främlingarna man hittar på gatan)
2013-05-27, 14:57
Medlem
Gideon-Stures avatar
Hoppas även jag på några återkommande karaktärer från IV, men tror att e den mån det e några med så e det troligare att det e personer från de nerladdningsbara delarna snarare än från "huvudspelet".
Många av dem antingen dog eller e alldelles för förknippade med Liberty City för att kunna passa att ha med i Los Santos.

Jag menar t.e.x Johnny, Politikern, Gay Tony, den rike araben (glömt vad han heter) skulle mycket väl kunna vara med på nåt hörn i V.
2013-05-27, 15:00
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
vill ni ha kvar de som i ballad of gay tony att man får olika % fr hur duktig man varit på uppdragen?
Procenten bryr jag mig inte riktigt om. Jag vill dock gärna kunna gå tillbaka och spela om valfritt uppdrag närsomhelst som man kan i BoGT.

Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Först trodde jag att hon var bruden man kidnappade men när man grävde i minnet så kom man fram till att det kanske var hon som man skulle skjutsa till en plats och sedan ge pengar eftersom hon hade berättat en snyfthistoria i bilen.
(En av främlingarna man hittar på gatan)
Jag läste någonstans att hon aldrig syns till i spelet, utan bara är en karaktär man hör talas om eller ser på reklamer.
Bilden på wiki-sidan är förmodligen tagen från LCPDs databas.

EDIT:
Citat:
Ursprungligen postat av Gideon-Sture
Hoppas även jag på några återkommande karaktärer från IV, men tror att e den mån det e några med så e det troligare att det e personer från de nerladdningsbara delarna snarare än från "huvudspelet".
Många av dem antingen dog eller e alldelles för förknippade med Liberty City för att kunna passa att ha med i Los Santos.

Jag menar t.e.x Johnny, Politikern, Gay Tony, den rike araben (glömt vad han heter) skulle mycket väl kunna vara med på nåt hörn i V.
Mja. Jag skulle nog vilja påstå att de karaktärerna är "Major Characters" snarare än minor eftersom de spelar ganska stora roller i spelets huvudhandling.
Senast redigerad av PUSClFER 2013-05-27 kl. 15:12.
2013-05-27, 15:07
Medlem
Autoziones avatar
Enligt Webhallen är Collectors Edition nu fullbokad, skönt att man fick tag i ett exemplar. Lite lustigt dock att jag mailade kundtjänst i fredagskväll och fick svar idag om att de inte visste hur många de skulle få eller om Rockstar ens hade satt någon begränsning
2013-05-27, 15:25
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Jag läste någonstans att hon aldrig syns till i spelet, utan bara är en karaktär man hör talas om eller ser på reklamer.
Bilden på wiki-sidan är förmodligen tagen från LCPDs databas.
Minnet sviker mig igen
Men trodde faktiskt att någon av dom skulle ha varit henne.
Kunde ha varit pgd av att båda var blonda men är man verkligen så ytlig?
2013-05-27, 15:29
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Minnet sviker mig igen
Men trodde faktiskt att någon av dom skulle ha varit henne.
Kunde ha varit pgd av att båda var blonda men är man verkligen så ytlig?
Haha, nej då. Jag utgick också ifrån att hon var tjejen med den rosa bilen innan jag läste på lite ytterligare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in