2012-09-01, 18:18
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MindWalker86
Tror ni det lär komma i år?

På andra forum verkar många tro att det ska komma i oktober i år..

Finns det något som tyder på det?

Mvh MindWalker86

Att det skulle komma ut i Oktober i år är 99,9% uteslutet, det svär jag på haha.
Om det nu mot förmodan skulle komma ut i år så lär det inte bli förrän December men själv tror jag inte att det kommer ut förrän mars/april 2013

Men med tanke på hur det ser ut på informationsfronten så är det omöjligt att veta när det kommer att släppas
2012-09-01, 18:19
Medlem
MindWalker86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Det mesta tyder pa i mars/april/maj nasta ar. Tror inte det slapps en dag innan det!
Skulle det slappas till hosten/vintern sa hade vi fatt betydligt mer information tills nu av Rockstar.

Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Att det skulle komma ut i Oktober i år är 99,9% uteslutet, det svär jag på haha.
Om det nu mot förmodan skulle komma ut i år så lär det inte bli förrän December men själv tror jag inte att det kommer ut förrän mars/april 2013

Men med tanke på hur det ser ut på informationsfronten så är det omöjligt att veta när det kommer att släppas

Ok, det låter mer troligt tycker jag också..

Mvh MindWalker86
2012-09-01, 18:25
Medlem
kirewwe666s avatar
Säger verkligen inte att jag tror att det är så men posera följande scenario:

I morgon, eller inom några dagar bara släpps en ny trailer, grundläggande, tydlig, ganska lång. Den avslutas med texten: "October 28th, 2012!".

Förstår ni vilken jävla eufori som skulle skapas. Här på forumet skulle folk gråta av lycka och börja "älska R*". Spelet hade sålts som smör och alla hade vart glada.

Säger som sagt att jag inte tror på det, men det är ju ingen omöjlighet...
2012-09-01, 18:30
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirewwe666
Säger verkligen inte att jag tror att det är så men posera följande scenario:

I morgon, eller inom några dagar bara släpps en ny trailer, grundläggande, tydlig, ganska lång. Den avslutas med texten: "October 28th, 2012!".

Förstår ni vilken jävla eufori som skulle skapas. Här på forumet skulle folk gråta av lycka och börja "älska R*". Spelet hade sålts som smör och alla hade vart glada.

Säger som sagt att jag inte tror på det, men det är ju ingen omöjlighet...

Fast det har ju släppts löjligt lite info om spelet för att det ska släppas om två månader :/
Vet iof inte hur det såg ut inför Gta San Andreas släppet, någon som vet hur det var med tider mellan trailers/bilder etc?
2012-09-01, 18:36
Medlem
kirewwe666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Fast det har ju släppts löjligt lite info om spelet för att det ska släppas om två månader :/
Vet iof inte hur det såg ut inför Gta San Andreas släppet, någon som vet hur det var med tider mellan trailers/bilder etc?
Nä, jag menar att övrig info släpps i "den nya trailern". De skulle kunna göra det för att "jävlas", fast på ett positivt sätt. Alla som tvekat och tvivlat på R* skulle troligen ändra uppfattning!
2012-09-01, 18:39
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirewwe666
Nä, jag menar att övrig info släpps i "den nya trailern". De skulle kunna göra det för att "jävlas", fast på ett positivt sätt. Alla som tvekat och tvivlat på R* skulle troligen ändra uppfattning!

Då hade det verkligen behövt vara en lång och detaljrik trailer hehe
2012-09-01, 18:44
Medlem
Greedy Geniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Det har varit rykte om sånt sen efter GTA Vice City.

Sant, har ju rent av gått i annan riktning att man nu kan puffa in lite lätt av misstag i en polisbil utan att få nationalgardet efter sig. Vilket är helt rätt enligt mig.
2012-09-01, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
Gillade inte bilarna i GTA IV. Sitter och kollar på moddade bilar på youtbe. Fan vad coolt det skulle vara om R* skulle ha med riktiga bilar. Sitta och drifta i en risig 240 och sen hoppa in i en Bugatti typ. Lär ju aldrig hända men hoppas på mer varierade bilar och fler modeller i V.
finns både 240 och bugatti som mods till GTA IV
2012-09-01, 19:51
Bannlyst
Som några skrivit innan: GTA V borde ha skateboards med. Fast det borde vara sältsynt. 1 kanske man köper eller vinner, och typ 3 andra hittar man. Nåt sånt.

De borde också finnas en F1 bil med, fast bara i cheats, eller mod.
2012-09-01, 20:23
Medlem
Jeremy.Clarksons avatar
Skulle gärna vilja ha mer fokusering på fortskaffningsmedel i V:an. Los Angeles är ju trots allt bilstaden nummer 1 i USA. Hade varit kul med en tävlingsbana mitt i Los Santos eller ute på landsbygden där man kan köra motorcykel- och bilrace. En annan grej de borde ta med är återförsäljare av fordon, fanns ju i IV:an men skulle vilja ha något liknande Sunshine Autos i VCS där man kan köpa bilar, motorcyklar, tuning, styling osv.

Vill också ha mer motorcyklar, speciellt med sidovagn San Andreas hade ju Wayfarer och polismotorcykel. Skulle också gärna se Pizza Boy och dess uppdrag komma tillbaka. Samt sporthojar som inte spinner sönder när man lutar sig 1 grad framåt
2012-09-01, 20:37
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy.Clarkson
Skulle gärna vilja ha mer fokusering på fortskaffningsmedel i V:an. Los Angeles är ju trots allt bilstaden nummer 1 i USA. Hade varit kul med en tävlingsbana mitt i Los Santos eller ute på landsbygden där man kan köra motorcykel- och bilrace. En annan grej de borde ta med är återförsäljare av fordon, fanns ju i IV:an men skulle vilja ha något liknande Sunshine Autos i VCS där man kan köpa bilar, motorcyklar, tuning, styling osv.

Vill också ha mer motorcyklar, speciellt med sidovagn San Andreas hade ju Wayfarer och polismotorcykel. Skulle också gärna se Pizza Boy och dess uppdrag komma tillbaka. Samt sporthojar som inte spinner sönder när man lutar sig 1 grad framåt

Det fanns typ tre olika ställen i IV men det gick väl inte att köpa fordon eller minns jag fel?
Hade gärna haft med polismotorcyklar igen, dom är rätt snygga
2012-09-01, 20:51
Bannlyst
Hoppas på uåtar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in