2023-03-25, 12:40
Medlem
Cissis musik sprider en underbar Loreen-aura, som ger en rysningar under huden och då snackar vi rysningar av den goda sorten. Fick gåshud och började gråta lite när jag hörde hennes låt, exakt samma känsla som när jag hörde Loreens Euphoria och Tattoo första gångerna!
Citera
2023-03-25, 12:43
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Om Daddy Blomberg lägger lite stålar på marknadsföring, typ anställer folk som spammar på sociala medier om hur bra låten är, så kanske den kan få lite speltid på radio.
Citera
2023-03-25, 14:15
Medlem
Rasselaunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenMagiskaTaurtan
Lol. Ett enda inlägg och det var detta? Jag undrar jag...

Hmm något inlägg är alltid ens första. Jag tycker inte att man ska dra för höga växlar på den saken, jag tycker också att låten var väldigt bra!

Är det någon som vet om det finns mer musik av Cissi att lyssna på nånstans? En sådan röst kan man inte ha gömt för världen i så många år, måste finnas många inspelningar
Citera
2023-03-25, 17:34
Medlem
Har hon tagit bort sig eller
Citera
2023-03-25, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rasselaunt
Hmm något inlägg är alltid ens första. Jag tycker inte att man ska dra för höga växlar på den saken, jag tycker också att låten var väldigt bra!

Är det någon som vet om det finns mer musik av Cissi att lyssna på nånstans? En sådan röst kan man inte ha gömt för världen i så många år, måste finnas många inspelningar

Cissimusic släpper sin andra singel i april - Så ha lite mer tålamod så kommer din väntan vara mödan värd.
Citera
2023-03-25, 18:17
Citat:
Haha, din nolla. Jag sväljer inte ditt bete och jag vet vad du håller på med. Låten är skit och alla kan se det. Cissis "musikkarriär" är över innan den ens börjar, alla tusentals kronor som kommer plöjas in i den till trots. Varför? För att hon i botten är talanglös och obehaglig och alienerar alla som inte är på hennes direkta payroll.

*TRIGGER : RACIST JOKE UP AHEAD*

Jajaja. Jag tycker det saknas lite... soul?
Citera
2023-03-26, 20:42
Medlem
Ibland önskar man att dagarna kunde flyta på snabbare - speciellt när man väntar på nästa singel av Cissi Wallin, då känns timmarna som dagar och dagarna som eviga.
Citera
2023-03-26, 21:41
Citat:
Vad fan pratar ni om? Det är ju överproducerad melodramatisk eurovisionskit. Det låter precis som det skulle göra om en narcissist med en övertro på sin förträfflighet skulle betala ett gäng studiomusiker hundra tusen med instruktionerna att skapa en generisk radiohit.
Generisk radiohit? Vad innebär det? Jag vet vad generisk betyder men
Citera
2023-03-27, 16:23
Medlem
Xons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMH
Generisk radiohit? Vad innebär det? Jag vet vad generisk betyder men

Det innebär nog att Taurtan inte kom på något bättre att klaga på, därför hävde hen ur sig något obegripligt, höll andan och hoppades på medhåll. Taurtan uppfann precis ett generiskt klagomål.
Citera
2023-03-27, 16:28
Medlem
Kul.i.Knutsbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vice.President
Cissimusic släpper sin andra singel i april - Så ha lite mer tålamod så kommer din väntan vara mödan värd.

Citat:
Ursprungligen postat av johmar81
Ibland önskar man att dagarna kunde flyta på snabbare - speciellt när man väntar på nästa singel av Cissi Wallin, då känns timmarna som dagar och dagarna som eviga.

Härliga nyheter, en uppföljare så snart hade jag inte vågat hoppas på!
Citera
2023-03-27, 20:55
Medlem
Är hennes Instagram borta?
Citera
2023-03-29, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johmar81

Har haft en så hemsk dag - tack!😂 Nu måste jag nästan lyssna men bara nästan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in