Flashback bygger pepparkakshus!
2021-07-02, 11:20
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikpwb
Hon har i o försej varit öppen med att hon har ADHD, det kanske kan vara anledningen
Jag har själv adhd, beter mig inte som hon. Hon skulle nog må bra av lite medicinering (ngt jag inte tror hon har). Bara för att man har adhd behöver man inte vara en dryg översittare…
Citera
2021-07-02, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Branogbitter
Jag har själv adhd, beter mig inte som hon. Hon skulle nog må bra av lite medicinering (ngt jag inte tror hon har). Bara för att man har adhd behöver man inte vara en dryg översittare…
Jag har också det och jag var lite av en översittare när jag var liten. Beror nog på hur olika människor är
Citera
2021-07-02, 11:23
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Jag har också det och jag var lite av en översittare när jag var liten
CW är inte liten. Hon är en vuxen kvinna.
Citera
2021-07-02, 11:25
Medlem
Citat:
CW är inte liten. Hon är en vuxen kvinna.
Hahaha när sa jag det? Dom flesta människor är olika
Citera
2021-07-02, 11:26
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Bevis på att hon har borderline? Jag hoppas inte du har sagt det till dom?
Är det inte i ett avsnitt av Psykpodden som hon berättar både om diagnosticerad och icke diagnosticerad problematik och hur hon lärt sig leva med den?
Citera
2021-07-02, 11:57
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Hahaha när sa jag det? Dom flesta människor är olika
Du skrev angående att hon var en översittare att du var det när du var liten…jag menar att många barn är lite översittare, men att vuxna bör veta bättre. Om du väljer att tolka mina inlägg på simplaste sätt får det stå för dig.
Citera
2021-07-02, 11:58
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Är det inte i ett avsnitt av Psykpodden som hon berättar både om diagnosticerad och icke diagnosticerad problematik och hur hon lärt sig leva med den?
”Lärt sig leva”, ja det kan man ju…är ju lite värre för alla runt omkring som också måste lära sig leva med alla hennes brister…
Citera
2021-07-02, 13:08
Moderator
Motvillig1.2s avatar
Citat:
Vad säger du då om dom 2 andra tjejerna som vittnade i rätten 2019 om vad Fredrik gjort mot dom. Fantiserade dom också ihop det?
Vad vittnade de om? Om det var något brottsligt, hur gick det med deras polisanmälningar? Metoo"rörelsen" har inte saknat påhittade övergrepp.
Citat:
Och vem är denna charlatan då?
Skrivs om henne lite högre upp i tråden. Se tex:
(FB) Skvaller om Cissi Wallin (Rubrik ändrad/Mod)
Citera
2021-07-02, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motvillig1.2
Vad vittnade de om? Om det var något brottsligt, hur gick det med deras polisanmälningar? Metoo"rörelsen" har inte saknat påhittade övergrepp.
[/url]
Dom vittnade om sexuella övergrepp som Fredrik har gjort mot dom men dom fick typ inte säga så mycket av sina versioner. Angående polisanmälningar blev dom väl säkert också nedlagda i brist på bevis precis som förundersökningen mot Fredrik Virtanen 2011 lades ner av samma anledning
Citera
2021-07-02, 13:58
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Jag håller med dig här. Jag har träffat CW i slutet sammanhang (privat) och uppfattar henne som överlägsen och hetsig. Blev störd på hennes sätt att nästan hoppa på stolen om någon annan än hon syntes eller hördes, typisk person som inte står ut om hon inte får vara i centrum. Håller helt med om borderline, är inte omöjligt.
Ganska exakt så var hon när jag träffade henne. Dessutom med en stor gnutta "Jag är minsann kändis"-attityd.
Citera
2021-07-02, 14:42
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Ganska exakt så var hon när jag träffade henne. Dessutom med en stor gnutta "Jag är minsann kändis"-attityd.
Verkligen, ganska pinsamt. Särskilt när hon var ”bland vänner”, dvs privat och egentligen inte hade behövt hävda sig alls…
Citera
2021-07-02, 14:45
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Verkligen, ganska pinsamt. Särskilt när hon var ”bland vänner”, dvs privat och egentligen inte hade behövt hävda sig alls…
Hon bor ju själv här på Södermalm, ett tag i lägenheten bredvid mig till och med, så hon vet ju att jag träffar/ser betydligt mer kända människor än henne hela tiden. Men jag skulle visst vara imponerad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in