2013-01-03, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234512345
Jag tycker hon ar vardelos. Varfor ar den bara dessa talanglosa kvinnor utan utbildning som gor karriar inom media? Varfor tar de inte in en intelligent ung kvinna med ordentlig utbildning och allmanbildning i bagaget? Det finns ju hur manga som helst att valja pa med riktig utbildning som ar seriosa och kampar for att komma in i branchen.

Det där har jag också funderat över... Cissi har i och försig erfarenhet sen p3-tiden, men ändå.

Ett är iaf säkert, hon har inte jobbet på grund av sina bröst, så någon slags kompetens lär hon besitta även om vi lyssnare missat den totalt.
Citera
2013-01-04, 01:58
Medlem
"Vad betyder selektiv färgavel?" "Så din råtta har inte rabies..."
Citera
2013-01-15, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magban
Alltså, Cissis meritlista är underbar, hon har/är

*Varit mobbad
*utsatts för rasism (hennes mamma är ju polack)
*haft ätstörningar
*dyskalkyli
*ADHD
*alkoholist
*blivit våldtagen
*lider av post traumatisk stress
*lider av albinism
*mag/tarmproblem
*laktos intolerant
*gjort en "klassresa"
*tillbringat mycket tid i terapi.

Vegetarian har hen också varit, inget fel i det... Jag äter själv inga döda djur, men jag misstänker att Cissi var vegetarian av andra skäl än de etiska/hälsoargument.

Hen har även varit otrogen, vilket hen diskuterade i dagens program, under några månader. Virtanen?

Igår diskuterades "överklass" då Cissi anklagats för att vara "överklass" på sin julledighet. Cissi känner sig inte som överklass, men är inte säker på om hon är det eller inte.
Citera
2013-01-19, 15:06
Medlem
Vad har vi lärt oss idag? Jo, att Cissi onanerar och tar för sig av karlarna. Fan ta den som har en annan åsikt än Cissis egna för dagen. Eftersom hon vänder kappan efter vinden och får betraktas som både vilsen och osäker kan inringarens åsikt passa in bra i en annan sändning.
Att jämföra HEN och Aschberg blir en parodi och att Cissi vill ha samma lön som Robban får anses som lyteskomik från HENS sida.
Kärringen är en katastrof för sig själv och jag tillhör den skara som lyssnar av den anledningen att HEN är en djävla parodi på sig själv.
Tror att det är just det som drar lyssnare till HENS program då ingen vettig människa kan ta HEN på allvar. Här märks vilken duktig journalist Aschberg är då kontrasten blir abnorm då man lyssnar på pratkvarnen Cissi. Rätta mig om jag har fel men det blir väl våran Cissi själv som skaffar en alias och gör sig besväret. Eller någon tillfällig älskare för massagestaven kan inte skriva själv.
Citera
2013-01-19, 15:32
Medlem
rantaruntiringis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Vad har vi lärt oss idag? Jo, att Cissi onanerar och tar för sig av karlarna. Fan ta den som har en annan åsikt än Cissis egna för dagen. Eftersom hon vänder kappan efter vinden och får betraktas som både vilsen och osäker kan inringarens åsikt passa in bra i en annan sändning.

Att jämföra HEN och Aschberg blir en parodi och att Cissi vill ha samma lön som Robban får anses som lyteskomik från HENS sida.

Säg att du inte menar att hon sa just så i radio, säg att jag inte missade det live. Varför berättade hon det? Vad kan ha provocerat fram den delningen?
Citera
2013-01-19, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rantaruntiringi
Säg att du inte menar att hon sa just så i radio, säg att jag inte missade det live. Varför berättade hon det? Vad kan ha provocerat fram den delningen?
Här gäller det för dig att hänga med i sändningarna. Torsdagen den 18 januari både på dagen och reprisen på kvällen. Det jag avskyr mest med människan är att hon är så otrevlig mot inringare som inte tycker som hon och att hon skriker och avbryter folk när dom ger henne kritik. Personligen skulle jag aldrig upplysa svenska folket om hur mitt sexliv fungerar. Dessutom talade hon om att karlarna brukar berömma henne för att hon är så bra och företagsam i sänghalmen.
Citera
2013-01-19, 18:33
Medlem
rantaruntiringis avatar
Citat:
Här gäller det för dig att hänga med i sändningarna. Torsdagen den 18 januari både på dagen och reprisen på kvällen. Det jag avskyr mest med människan är att hon är så otrevlig mot inringare som inte tycker som hon och att hon skriker och avbryter folk när dom ger henne kritik. Personligen skulle jag aldrig upplysa svenska folket om hur mitt sexliv fungerar. Dessutom talade hon om att karlarna brukar berömma henne för att hon är så bra och företagsam i sänghalmen.

Det sista. Ångest/skam med påföljande självdöd.
Citera
2013-01-20, 21:02
Medlem
Citat:
Personligen skulle jag aldrig upplysa svenska folket om hur mitt sexliv fungerar. Dessutom talade hon om att karlarna brukar berömma henne för att hon är så bra och företagsam i sänghalmen.

Inte att förglömma att hon i fredagens program även berättade att hon brukade tömma kylskåpet på matvaror och experimentera med när hon var yngre och föräldrarna inte var hemma. Bland råkade en gurka illa ut...

Sen vad det gäller skvaller... Är det någon som vet hur det ligger till med bostadsrätten Cissi köpt för dyra pengar. Kollade upp adressen och lägenhetsnummer och fick fram till att det förutom Cissi tycks bo ytterligare tre personer där. Ett gift par på 37 respektive 38år samt en tjej på 26år.

Tänkte att det kunde vara fel i folkbokföringen att två lägenheter på samma plan har samma nummer, men en snabbkoll på övriga lägenhetsnummer visade på rätt normala familjer. Var lägenhetsnummret identiska var de ändå åtskilda av ett b, typ lgh 1304 och lgh B 1304.
Citera
2013-01-20, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magban
Inte att förglömma att hon i fredagens program även berättade att hon brukade tömma kylskåpet på matvaror och experimentera med när hon var yngre och föräldrarna inte var hemma. Bland råkade en gurka illa ut...

Sen vad det gäller skvaller... Är det någon som vet hur det ligger till med bostadsrätten Cissi köpt för dyra pengar. Kollade upp adressen och lägenhetsnummer och fick fram till att det förutom Cissi tycks bo ytterligare tre personer där. Ett gift par på 37 respektive 38år samt en tjej på 26år.

Tänkte att det kunde vara fel i folkbokföringen att två lägenheter på samma plan har samma nummer, men en snabbkoll på övriga lägenhetsnummer visade på rätt normala familjer. Var lägenhetsnummret identiska var de ändå åtskilda av ett b, typ lgh 1304 och lgh B 1304.
Cissi har sån fantasi att man inte vet vad som är sanning längre. Mytoman var det någon som skrev tidigare.
Citera
2013-01-21, 08:46
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Någon som har länk till programmet där hon snackar om sex?
Man kan undra vem som sätter på henne egentligen, gissar på hipsters.
Det tycker nog Cissi är coolt.

Såg någons lista om vad Cissi haft för beroenden. Inte illa för en sådan ung tjej.
Hon tycker nog det är coolt med massa olika diagnoser. Tycker att hon har levt ett hårt liv.
Patetisk är vad hon är.
Citera
2013-01-21, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Någon som har länk till programmet där hon snackar om sex?
Man kan undra vem som sätter på henne egentligen, gissar på hipsters.
Det tycker nog Cissi är coolt.

Såg någons lista om vad Cissi haft för beroenden. Inte illa för en sådan ung tjej.
Hon tycker nog det är coolt med massa olika diagnoser. Tycker att hon har levt ett hårt liv.
Patetisk är vad hon är.

Hon har ett förhållande med Lady Dahmers mans brorsa.
Citera
2013-01-21, 09:40
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edeis
Hon har ett förhållande med Lady Dahmers mans brorsa.

Okej, det säger nog allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in