2020-02-02, 14:56
Medlem
skinkzorros avatar
Jag tycker Cissi är het
Citera
2020-02-02, 17:46
Medlem
Cissi Wallin = Sveriges blekaste kvinna ?
Citera
2020-02-02, 17:52
Medlem
Det är fantastiskt roligt att Cissi lever på sin man samtidigt som hon låtsas försörja sig på att skriva artiklar i Gardet och låtsasgråter över skadeståndet som hennes man redan har betalat.

Material till stand up-komiker? Vart är du Aron Flam?
Senast redigerad av M4STERM1ND 2020-02-02 kl. 18:00.
Citera
2020-02-02, 22:13
Medlem
CissiWallins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M4STERM1ND
Det är fantastiskt roligt att Cissi lever på sin man samtidigt som hon låtsas försörja sig på att skriva artiklar i Gardet och låtsasgråter över skadeståndet som hennes man redan har betalat.

Material till stand up-komiker? Vart är du Aron Flam?

Skitsnack, inget skadestånd har betalats. Domen är överklagad till hovrätten.
Citera
2020-02-02, 22:36
Medlem
LA8PVs avatar
CW är helt ok. FV en buffel som tagits ner på jorden.
Om man använder f_ttan som verktyg så kan det gå lite snett.
Ouppräkneliga exempel.
Citera
2020-02-03, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XaoqcH
Cissi Wallin är fru till miljonären Linus Blomberg (troligen god för några hundra miljoner), som grundade spelstudion Avalanche, och då blir det såklart svårt att jobba ett tråkliv som socionom. Hon skulle kunna arbeta gratis för Expressen och ändå leva ett liv i lyx.

Då förstår jag varför hon försöker verka så "cool" när hon uttalar sig om domen. Ekonomiskt oberoende, annars vore det nog gråt och hur missförstådd hon är. Hyckleri på högsta nivå.
Citera
2020-02-03, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sillynamnam
Fängelse blir det inte, det kan du glömma. Det ska landsförräderi till för att någon ska få fängelse.

Inte när du får villkorligt. Vilket hon fick. Och har igen upprepat massa namn.
Citera
2020-02-03, 09:14
Medlem
Cissi wallin mytomanernas mytoman, äcklig människa som trodde hon kunde k*ulla sig uppåt. Men insåg att FV inte gick med på det och anmälde honom då istället för våldtäkt. Rimmar illa med att hon direkt efter själva sexet ( som förövrigt aldrig ägt rum, enligt FV gjordes fumliga försök men pga högre halter av alkohol intw fick till det ) fnittrigt skröt för en vän att hon legat med FV, vilket vännen även vittnat om.
Citera
2020-02-03, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -cupcake-83
Cissi wallin mytomanernas mytoman, äcklig människa som trodde hon kunde k*ulla sig uppåt. Men insåg att FV inte gick med på det och anmälde honom då istället för våldtäkt. Rimmar illa med att hon direkt efter själva sexet ( som förövrigt aldrig ägt rum, enligt FV gjordes fumliga försök men pga högre halter av alkohol intw fick till det ) fnittrigt skröt för en vän att hon legat med FV, vilket vännen även vittnat om.

Det är riktigt skrämmande hur dessa kvinnor beter sig. Och värre är det att dom har tusentals följare som köper allt dessa manshatande feminister skriver. En kollega till mig från Spanien fick en anmälan på sig om sexuella trakasserier då kan kramade om och kindpussade en av dessa följare till Cissi. Hur jävla sjukt är inte det? Som tur var så avskrev polisen ärendet omeddelbums.

Hur sjukt är det inte när en sydeuropeisk man inte ens kan hälsa på en kvinna i sverige längre utan att riskera en polisanmälan.
Citera
2020-02-03, 15:02
Medlem
Rastades avatar
Hela rättegången finns ju ute mellan Cissi wallin Fredrik som man kan lyssna på på Youtube.
Citera
2020-02-03, 15:04
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynami
Det är riktigt skrämmande hur dessa kvinnor beter sig. Och värre är det att dom har tusentals följare som köper allt dessa manshatande feminister skriver. En kollega till mig från Spanien fick en anmälan på sig om sexuella trakasserier då kan kramade om och kindpussade en av dessa följare till Cissi. Hur jävla sjukt är inte det? Som tur var så avskrev polisen ärendet omeddelbums.

Hur sjukt är det inte när en sydeuropeisk man inte ens kan hälsa på en kvinna i sverige längre utan att riskera en polisanmälan.
Det finns alltid konstiga anmälningar, det sjuka hade varit om ärendet gått vidare om din kollegas uppgifter stämmer.
Citera
2020-02-03, 16:20
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skinkzorro
Jag tycker Cissi är het

Okej.
Jag beklagar din uppenbara synskada.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera