2020-01-31, 00:29
Medlem
Jag tror inte hon ljuger om vare sig ADHD eller albinismen. Mycket av hennes gränslösa beteende är ju typiskt för någon med nedsatta exekutiva funktioner, så det känns väl inte så avlägset? Sen att hon givetvis inte har äkta albinism utan i så fall någon form av leucism men inte vet eller bryr sig om skillnaden är väl inget märkligt? Ingen har väl anklagat henne för att vara påläst om nånting någonsin?
Citera
2020-01-31, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuchullain
Jag tror inte hon ljuger om vare sig ADHD eller albinismen. Mycket av hennes gränslösa beteende är ju typiskt för någon med nedsatta exekutiva funktioner, så det känns väl inte så avlägset? Sen att hon givetvis inte har äkta albinism utan i så fall någon form av leucism men inte vet eller bryr sig om skillnaden är väl inget märkligt? Ingen har väl anklagat henne för att vara påläst om nånting någonsin?

Det tror inte jag heller. Har träffat en riktigt blek person en gång som någon berättade var albino, hon är säkert något åt det hållet i alla fall.

Ärkehäxan Sakine Madon är lycklig nu när CW anställts på den skittidningen och har grattat henne på sociala medier. Sakine har jag dubbat till kvinnlig psykopat. Det är otäckt vilken känslokyla hon ger uttryck för i sina texter. Hon är typ tjejen som asgarvade när någon ramlade på skolgården. Och som stannat där, i den fasen av sin utveckling.
Senast redigerad av Ajara 2020-01-31 kl. 00:42.
Citera
2020-01-31, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajara
Det tror inte jag heller. Har träffat en riktigt blek person en gång som någon berättade var albino, hon är säkert något åt det hållet i alla fall.

Ärkehäxan Sakine Madon är lycklig nu när CW anställts på den skittidningen och har grattat henne på sociala medier. Sakine har jag dubbat till kvinnlig psykopat. Det är otäckt vilken känslokyla hon ger uttryck för i sina texter. Hon är typ tjejen som asgarvade när någon ramlade på skolgården. Och som stannat där, i den fasen av sin utveckling.

Lyckligtvis är kvinnliga psykopater som löss - äckliga, men ofarliga.
Citera
2020-01-31, 02:50
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo folk som hatar henne kommer gå in och läsa. Det är win-win för Expressen. Om folk bara slutade att läsa vad folk de hatar tycker om saker och ting.
Hey! Detta låter som mig! Finns en del användare på forumet som man kan ignorera, som kommer in i VARJE TRÅD, med samma trötta resonemang och får mothugg av ALLA.
Citera
2020-01-31, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuckthisworld91
Lyckligtvis är kvinnliga psykopater som löss - äckliga, men ofarliga.

Johanna Möller då? Eller Kristine Schyrer?

Men det är klart att kvinnor rent fysiskt oftast är underlägsna män. Men passa dig nu så du inte bara går CWs ärenden, som har fördomen att alla män vill trycka dit kvinnor, bland annat genom att angripa dem fysiskt.

Men jag håller fast vid att SM är psykopat, och tyvärr inte helt harmlös då hon som journalist har så stor plattform.

Ska ge ett exempel: hon hade precis fått nyheten att det gått illa för en konkurrent till henne, minns inte vad det gällde dock. Och då twittrade hon "Jag skrattade så jag sladdade med bilen". En sån mening säger en del. Vara vårdslös i trafiken och utsätta andra för fara är tydligen inga problem för henne. Hon är viktigast och går först även där. Oftast mycket ignorant, känslokylig och hård i sitt skrivande. Som gjord för Expressen med andra ord.
Senast redigerad av Ajara 2020-01-31 kl. 03:09.
Citera
2020-01-31, 05:58
Medlem
Herostratoss avatar
Undrar hur Expressen tänker när de anställer henne? Måste vara en jobbig typ att ha med på aw, men de kanske är jobbiga typer hela bunten på Bonnier.
Citera
2020-01-31, 06:14
Medlem
Wayaheads avatar
Cissi Wallin är en Linda Skugge 2.0 som verkligen symboliserar svenska kvinnan av idag, hatisk, olycklig och projicerande.
Citera
2020-01-31, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aki04
Dom 4 är nog världens äckligare männiksor, alla i en och samma avsnitt. Usch

Perhaps, kan hålla med om att dom är rätt jobbiga ibland men de har inte fel i det som säger iallafall.
De drar fram en hel del sann skit om människor som media inte vågar kritisera vilket jag gillar.
Citera
2020-01-31, 06:41
Medlem
ersattningsids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herostratos
Undrar hur Expressen tänker när de anställer henne? Måste vara en jobbig typ att ha med på aw, men de kanske är jobbiga typer hela bunten på Bonnier.

Dom anställer henne aldrig , går på frilans hos dom
Citera
2020-01-31, 07:09
Medlem
sillynamnams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElegantElefant
Precis min tanke. "Clickbait". Mjölka hennes förhöjda kändisskap tom strax hovrättsdomen. Det gör nog inte henne något heller. Hon är ju trots allt psykopat. Så win-win.

Jag vet att hon kommer köra spåret "näthat". Hela vår tråd är ju en guldgruva. Fritt att välja för henne utan möjlighet för oss att replikera. Det stärker hennes jag och sin identitet som martyr. Vad annat vettigt kan hon diskutera? Hennes instagram är ju den tröttaste trötta. Men hur går det med gardet då? Och dokumentären om polen? Projekt som fallit i glömska?
Det enda som kan ställa till det är en fängelsedom. Får man skriva krönikor från kvinnofängelset? Jag hade läst det!

Fängelse blir det inte, det kan du glömma. Det ska landsförräderi till för att någon ska få fängelse.
Citera
2020-01-31, 07:42
Medlem
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wayahead
Cissi Wallin är en Linda Skugge 2.0 som verkligen symboliserar svenska kvinnan av idag, hatisk, olycklig och projicerande.
Har CW en relation/ ett förhållande med vem i så fall?
Citera
2020-01-31, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wayahead

Ok, men de är riktigt fina och sexiga kvinns. Man behöver inte konversera med dem. Lite ögonfröjd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in