2013-02-04, 10:05
Medlem
Helvetespoets avatar
Hon sitter nu i "Efter Tio" med Malou von Sivers och berättar om en våldtäkt som ska ha skett när hon var 21 år gammal, av en branschkollega, FV?
Citera
2013-02-04, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Hon anmälde FV flera år senare men fallet lades ned. Dom såg väl hur slampig hon är och insåg att den först nämnda var offret. Cissi gillar att ha sex och är gärna otrogen vilket hon skryter över i sitt program.

Så man kan inte bli våldtagen om man gillar sex?
Citera
2013-02-04, 12:23
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Och nu är hon gäst hos Malou på fyran där hon talar ut om våldtäkten....

Det verkar vara ett "måste" för alla kvinnliga tyckare att ha ADHD, anorexia och blivit våldtagna för att överhuvudtaget få framföra sina "expert" åsikter i media!
Citera
2013-02-04, 13:18
Medlem
man kan riktigt höra maluo:

-cissi, du har ju själv blivit våldtagen; hur var det?

#prataomdet
Citera
2013-02-05, 19:44
Medlem
Ytterligare en sak jag retar mig på är hur Cissi allt som oftast i början av sina program berättar att hon äter lunch och att det är därför hon smaskar och tuggar. Att det inte är normalt behöver man knappast diskutera. Undrar mest om någon kan komma med ett enda exempel där programledaren glider in och äter lunch istället för att sköta sitt program?

Fan, människan arbetar 2h/dag... Kan man inte äta lunch då man är ledig? Vet att Cissi påstår sig arbeta mer än 2h/dag då frågan kommit upp tidigare, men då hon påstår sig förbereda och bedriva research inför kommande program vet man att det inte riktigt är verkligheten.
Citera
2013-02-05, 19:45
Medlem
Gillar förövrigt att Cissi släppt tanken på att hon är överklass och numer titulerar sig övre medelklass....
Citera
2013-02-05, 22:29
Medlem
Vi får inte glömma att Cissi är en övermänniska som kan och vet allt. Om någon säger emot så måste det gå fort så att pausen kan träda i kraft.Föraktfull och dryg mot dom flesta ringare.
Ifall Cissi blev drogad av FV så var det väl för att hon skulle hålla käften i några minuter.
Citera
2013-02-06, 01:48
Medlem
Vad är det som provocerar flashbackanvändarna så med denna tjej? Det är rätt intressant.
Citera
2013-02-06, 15:32
Medlem
eastdulwichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karestan
Vad är det som provocerar flashbackanvändarna så med denna tjej? Det är rätt intressant.

Orsaken är nog att hon har en åsikt om allt, upplevt allt samt har massa åkommor som endast finns i fantasin(antalet tänker jag på).

Min personliga åsikt om människan är kluven, jag vet inte riktigt var jag har henne dock är hon alldeles för PK för mig.......

Kanske?
Citera
2013-02-06, 17:19
Medlem
Citat:

Hon provocerar inte mig det minsta, men hon irriterar mig enormt då det är väldigt, väldigt sällan hon har vettiga argument för det hon kläcker ur sig. Tycker det är förbannat trist då hon i mina ögon har vettiga åsikter i mångt och mycket. Hon är som ett öppet mål. Dessutom generaliserar hon galet mycket utan att förstå det, trots att lyssnare till hennes program ofta påpekar det...

Sen har hon en förbannat skev självbild, alltså fram tills nyligen ansåg hon sig vara överklass, nu är hon övre medelklass. Jag ser liksom bara en otroligt svag människa framför mig när jag tänker Cissi, en människa utan vare sig själviskt eller självkänsla. Lyssnar på hennes program då hon ofta har gäster med genuina åsikter om saker och ting.
Citera
2013-02-06, 20:26
Medlem
Jag gillar inte henne för att jag rent allmänt inte heller gillar folk som ska SKRIKA en massa åsikter rakt upp i ansiktet utan att man inte ens hinner tänka efter vad människan sagt utan att nästa helt osammanhängade åsikt kommer på samma sätt. Jag hatar gapiga människor överlag, speciellt sådana som henne, usch.
Citera
2013-02-06, 20:53
Medlem
Cobra Mk IIIs avatar
Citat:

Provocerar skulle jag inte tro.

Det handlar om lyteskomik helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in