2019-11-13, 07:33
Medlem
MadBalts avatar
Det utspelas ett propagandakrig för Cissis räkning där hennes anställda/fangirls/äktamän, nytorgsprinsessa och mensflytning övergett sitt försvar av CW här och flyttar sitt fokus till tråden om Camilla på bloggbevakning. Där lägger de tid på att förtala Camilla.

Det är intressant att de i en annan tråd tar till samma retorik för att beskriva Camilla som den de avskyr i denna tråd som beskrivning av CW.

Var CW och Camilla samarbetspartners tidigare?
Citera
2019-11-13, 08:04
Citat:
Ursprungligen postat av Chozo
Helt vanlig tjej god för en kvarts miljard, hotar folk som inte håller med henne till höger och vänster samt har världens största offerkofta. Jo jo

Fast det är ju bara lite mer än ett år sen Nordisk Film köpte Avalanche.

https://digital.di.se/artikel/nordis...s-i-jatteaffar

Så för två år sen var hon en vanlig tjej.

Det är ju jävligt mycket jante kring att hon numera har ett fuck off kapital och kommer klara att ta ett kåkstraff utan att böja sig.

På det sättet är Cissi jävligt G. Hon kommer ta sitt straff utan att försöka slira eller skylla ifrån sig.
Citera
2019-11-13, 08:21
Medlem
Glitterfeminists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa

Har du ändrat uppfattning nu?

Nej, drar du den slutsatsen av att jag länkar till BB? Stabilt underlag isf.

Personligen tror jag inte att Camilla skulle skriva något som antyder något så grovt utan fog för det i just det här läget.
Inte för att hon är en bra person (för det tycker jag inte) utan pga att hon har en ansvarig utgivare och redan sitter i skiten iom sin inblandning i Cissis fake-blogg.

Det känns som att Camilla försöker antyda att MF's skryt om att Cissi fått info från brunhögern stämmer, och att det som skrämde sambon var samarbetet nazister <---> galen narcissist i rage med ekonomiska resurser. Men jag vet ju inte.
Senast redigerad av Glitterfeminist 2019-11-13 kl. 08:46.
Citera
2019-11-13, 08:45
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadBalt
Det utspelas ett propagandakrig för Cissis räkning där hennes anställda/fangirls/äktamän, nytorgsprinsessa och mensflytning övergett sitt försvar av CW här och flyttar sitt fokus till tråden om Camilla på bloggbevakning. Där lägger de tid på att förtala Camilla.

Det är intressant att de i en annan tråd tar till samma retorik för att beskriva Camilla som den de avskyr i denna tråd som beskrivning av CW.

Nu låter du som en Glitterfeminist? Jag betackar mig för att klumpas ihop i ngt slags organiserad försvarsallians pga att jag inte deltar i erat drev. Rätt typiskt att de som vågar tänka utanför boxen åker på sådana anklagelser.

Att jag skrev några kommentarer i Camilla tråden beror på det som hände i hennes komnentarfält igår kväll . Passar bättre där än i den här tråden.

Övergett? Propagandakrig ? Jösses!
Citera
2019-11-13, 08:59
Medlem
Glitterfeminists avatar
Citat:
Nu låter du som en Glitterfeminist? Jag betackar mig för att klumpas ihop i ngt slags organiserad försvarsallians pga att jag inte deltar i erat drev. Rätt typiskt att de som vågar tänka utanför boxen åker på sådana anklagelser.
!

Men snälla, nu får du sluta projicera. Det var ju DU som kallade alla i den här tråden för "organiserade cissihaters".

Du är definitivt på en propaganda-quest, det är så tydligt. Bl.a för att du vägrar snudda vid det Cissi gjort som vi andra faktiskt diskuterar här (tappat bort pengar, anklagat minst två kvinnor för grov stöld, gått på anhöriga, hängt ut barn, hotat människor etc) och inte bemöter argument och frågor på dina patetiska försvarstal.

Det enda du gör är att upprepa att Cissi och Virtanen(?!) har goda och onda sidor, samt att förminska Cissis övriga offer genom att komma med förklaringar på att det ändå är deras eget fel att de blivit utsatta för Cissis sjuka attacker.
Senast redigerad av Glitterfeminist 2019-11-13 kl. 09:56.
Citera
2019-11-13, 09:03
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfeminist
Nej, drar du den slutsatsen av att jag länkar till BB? Stabilt underlag isf.

Personligen tror jag inte att Camilla skulle skriva något som antyder något så grovt utan fog för det i just det här läget.
Inte för att hon är en bra person (för det tycker jag inte) utan pga att hon har en ansvarig utgivare och redan sitter i skiten iom sin inblandning i Cissis fake-blogg.

Det känns som att Camilla försöker antyda att MF's skryt om att Cissi fått info från brunhögern stämmer, och att det som skrämde sambon var samarbetet nazister <---> galen narcissist i rage med ekonomiska resurser. Men jag vet ju inte.

Du missade nog det som utspelade sig på Camillas blogg igår kväll. Där outar hon själv ( i kommentarsfältet) sådant som inte legat ute på nätet tidigare. Sådant som rör Henkos familj . Hon fick rejält på skallen för detta.

Hon verkar inte ha koll på vad hon gör överhuvudtaget.
Citera
2019-11-13, 09:11
Medlem
Glitterfeminists avatar
Citat:
Du missade nog det som utspelade sig på Camillas blogg igår kväll. Där outar hon själv ( i kommentarsfältet) sådant som inte legat ute på nätet tidigare. Sådant som rör Henkos familj . Hon fick rejält på skallen för detta.

Nej jag missade inte det, jag länkade ju till inlägget. Vad menar du mer specifikt?
Jag tror personligen inte att CG skulle vara så dum att hon riskerade ännu mer skit än hon redan kommer att få pga sin inblandning i att din idol startade en fejkblogg för att förtala Virtanen och misskreditera UG, samt Lina M personligen.

Hon har antagligen på fötterna. Men har hon outat info utan tala med offren för Cissis attack och fått grönt ljus från dom; är detta givetvis helt sjukt. Det kan också vara så att hon vevar i panik? Från vad Nytorgsprinsessa kallar mitt "heltidsjobb" i somras:

Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfeminist
Råkade skicka innan jag hade skrivit färdigt. Wallin föraktar Camilla, alltså verkligen. Men hon inser att hon vinner på att hålla Camilla lugn med tanke på bloggbevaknings spridning. Eftersom Camilla är jagsvag GISSAR jag på att hon gillar Cissi. Detta baserar jag på faktumet att hon "gillar" alla som ger henne minsta invit eller positiv uppmärksamhet, då hon dels lever på det, dels definitivt inte är van att få det från andra än sin närmaste familj.

Publicistklubben var ett medvetet strategiskt drag, ett sånt som Camilla föraktar hos tex Blondinbella. Det möjliggjordes av perioden av rövslickeri på Cissi från Camillas sida.

Cissi sitter på en HEL DEL obekväma sanningar om CamCam, eftersom Cissi är instabil räknar jag med att de kommer fram snart trots att de har nått en överenskommelse som innefattar att Cissi får positiva inlägg mot sin tystnad. Ska bli kul.
Senast redigerad av Glitterfeminist 2019-11-13 kl. 09:30.
Citera
2019-11-13, 09:13
Medlem
Glitterfeminists avatar
Nytorgsprinsessa

Det är intressant att observera vilken typ av kommentarer du väljer att svara på, och vilka du ignorerar.

Allt som rör Cissi och som är så extremt att du inte kan förklara bort det utan att tappa målet bortser du ifrån, men du hugger på allt som på minsta sätt rör någon annan än Cissi. T.om konton här. Mitt exempelvis.

Det är väldigt tydligt att du har en häst i loppet.
Senast redigerad av Glitterfeminist 2019-11-13 kl. 09:18. Anledning: Edit, felcitering, felpost
Citera
2019-11-13, 09:19
Medlem
Jag undrar vad som föregår i hennes mans huvud. Tycker han inte att det är pinsamt det cissi håller på med? Uppenbarligen inte. Cissi är en fullblodspsykopat så hon har ett hårt grepp om honom.

Vad kan ens cissi erbjuda en man? Hon har ingenting förutom en jävla massa skelett i garderoben och en pluffsig kropp.

Ärligt talat, vad har hon som är så tilltalande för en man?
Att han lägger sig i hennes tjafs över allt på sociala medier och försvarar henne måste väl ändå tyda på att han anser att hon inte klarar sig själv, att hon gör bort sig, så han måste styra upp situationerna.

Pinsamt för cissi att inte kunna ta sina strider själv utan behöver hjälp av en man.
Hon är som ett barn som behöver en vuxen man som håller henne i handen påväg till skolan.

Snart är det rättegång och snart kan vi förhoppningsvis fira en fällande dom.
Citera
2019-11-13, 09:24
Medlem
Glitterfeminists avatar
Edit: Till Camillas försvar hjälpte hon Cissi att starta upp bloggen i god tro vad jag vet.
Senast redigerad av Glitterfeminist 2019-11-13 kl. 09:27.
Citera
2019-11-13, 09:28
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadBalt

Deras bidrag till tråden var väldigt synkade också. Något säger mig att mensflytning och nytorgsprinsessa känner varandra lite för väl och kunde diskutera sin bitterhet över att bloggbevaknings-Camilla inte höll tyst, över frukostbordet istället. Så uppenbart att de gör allt för att försöka flytta fokus från Cecilia, men i det här fallet så räcker varken hot eller inkopplade säkerhetsbolag. Hon är körd, snart kommer ingen vilja ta i henne ens med tång. Enda anledningen till att hon fick pris på mama-galan var att priset fastslogs för flera veckor sedan, omöjligt att dra tillbaka när tidningen med intervju redan gått i tryck.
Senast redigerad av Durochmoll 2019-11-13 kl. 09:31.
Citera
2019-11-13, 09:33
Medlem
muminfjants avatar
Citat:

Din jävla pappskalle, nu får du fan hålla käften. Camilla outar Cissi och plötsligt är du och psykfallet MF oerhört intresserade av Camilla och att trasha henne så gott det går. Oavsett vad Camilla gjort eller inte så är det är så jävla uppenbart vad NI håller på med.

Bär ni koppel också? Smiskar Cissi er om ni inte lyder?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in