Citat:
Ursprungligen postat av
Glitterfeminist
Tillåt mig tvivla. Jag förstår att någon som anser att Cissi har varit någon sorts viktig fögrundsfigur och ledare för den feministiska kampen tror att feminismen skadas av att Cissi faller, men din "feminism" är en (två med Claeson?) persons narcissistiska självförverkligande, verkligen b a r a det.
Vi klarar oss bra utan dig och de tiotusentals kärringar som är för lata för att sätta sig in i vad feminism är och nöjer sig med buzzwords och grovt förenklade förklaringar på en narcissists instagramkonto…..
Hur du ser på feminismen framgår rätt tydligt när man läser dina alla dina hundratals kommentarer i den här tråden (och andra som handlar om Cissi). Är inte direkt förvånad över ditt språkbruk och att du tar upp Linnea Claesson nu. Allt annat hade överraskat mig.
När argumenten tryter för dig så är allt som återstår invektiv. Luder, kärringar och liknande. Noterar också du i tid och otid använder pronomet Vi. Det är just narcissim och hybris eller vilka är det som du tror dig vara taleskvinna(eller man) för?
Sen så framställer du det som ett hot när jag undrar om bakgrunden till att du lägger ner all denna tid på att hata Cissi på Flashback. Plus att du anklagar de som inte håller med dig för att vara "styrda" av Cissi eller rent av vara i hennes tjänst.
Att som en papegoja bara upprepa hat,hat,hata bidrar inte till diskussionen eller samtalet,