Citat:
Ursprungligen postat av
vargtrojan
Men det här måste ju vara sämsta möjliga taktik isåfall? Det är som jag skulle ha klamydia och istället för att bota den så skaffar jag tre-fyra könssjukdomar till.
Inget blir bättre för Cissi Wallin om hon gör så här.
Cissi hoppas väl på att hon lyckas vara tillräckligt obehaglig och jobbig för Henrik så att han och Haveristerna lägger ner sin granskning av henne? Konsekvenstänk är inte hennes starka sida, och hon och hennes man som visar klassisk nyrik överklassmentalitet, tror sig stå över den heder och moral som resten av samhället försöker förhålla sig till och verkar inte ha någon eftertanke på att dra in Henriks familj i konflikten. Till och med smutsen ute i förorterna som lever som yrkeskriminella har vett att hålla sina konflikter mellan berörda parter och lämna familjen utanför. Tänk att brushor i adidasdress som lever på att sälja hasch har högre moral än Cissi och Linus, det är fan inte illa att sjunka så lågt.
Det enda detta kommer leda till är att Cissi bränner sina sista broar. Jag tror inte det finns en feminist kvar i Sverige som vill förknippas med henne, inget mediaföretag heller för den delen.