2019-11-07, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vargtrojan
Någon som kan förklara för mig hur det skulle gynna Cissi Wallin att offentligt förnedra en persons familj? Det här är så efterblivet så att jag inte ens kan förstå poängen.

Man får väl tacka Mensflytning för att hen berättar vad agendan är. Helt ofattbart dumt.
Försöka tysta i första skedet och sedan hindra andra från att gå emot henne... citat från mensflytnings inlägg som gör det ganska klart
"Däremot vet jag att det här handlade om att få bli lämnad ifred ifrån människor som hon uppfattade trakassera henne.*"

Men nu har nog Cissi kalkylerat fel, detta slår mest mot henne själv
Citera
2019-11-07, 14:41
Medlem
banjoduells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heninisten
Vänta nu, har pojkflickan Wallin efter att blivit granskad för sitt totala skitbeteende, otaliga lögner och hyckleri i samtliga hennes woke-feminist projekt som finansierats med tiggeri, nu svarat med att dra in personliga angelägenheter mot personen som granskar henne? Inte nog med detta, hennes soyboy benrangel och förvuxna bebis till man är också med och bråkar med granskarna, dom har till och med hyrt in andra för gräva skit på Henrik och sedan sprida detta i olika kanaler. Fy fan vilka patetiska människor detta är!

Cissi har gjort hela sin karriär på att vara en kämpe för kvinnor personer från lägre samhällsklasser, men nu när någon för första gången granskar denna självutnämnda hjältinna och finner att hon pissar folk rakt i ansiktet och kliver över lik, så kontrar hon med detta? Och hennes patetiska ursäkt till man bara hänger på? Vilka grymt obehagliga människor och rena ärkesvin det är. Med deras moral, konsekvenstänkande och oförmåga att stå för sina egna handlingar så kommer deras söner att växa upp och bli sjukt obehagliga människor också, om inte deras svartavlönande nannys lyckas få in lite sunda värderingar då vill säga.

Det här inlägget summerar precis allting på ett perfekt sätt. Cissi Wallin har visat sig vara en genomvidrig människa. Ett jävla avskum.
Citera
2019-11-07, 14:42
Medlem
Citat:
Det är otroligt jobbigt för Cissi att Henrik och Haveristerna har granskat alla hennes projekt och uttalanden, och kommit fram till att Cissi mer eller mindre ljuger om allt och inte har några problem att hugga gamla bekanta i ryggen för att rädda sitt eget skinn, till och med hennes egen svägerska. Eftersom hon inte längre kan försvara sig mot kritiken, som nu får anses vara bekräftad som sann, så måste hon försvara sig på andra sätt och det är genom att attackera granskaren istället för uppgifterna som dom kommer med.

Henrik sade i senaste avsnittet att många dom pratat med hade mycket dom ville berätta om Cissi, men många vågade inte för hon är totalt jävla CP i huvudet, och nu förstår man vad dom menar.

Men det här måste ju vara sämsta möjliga taktik isåfall? Det är som jag skulle ha klamydia och istället för att bota den så skaffar jag tre-fyra könssjukdomar till.

Inget blir bättre för Cissi Wallin om hon gör så här.
Citera
2019-11-07, 14:52
Medlem
Fan vad skönt att Flashback finns ändå och där Cecilia Wallin kan diskuteras anonymt och där det samtidigt inte finns en chans för henne att påverka innehållet nämbart eller skrämma författarna till tystnad. Hör du det Cissi, för jag vet att ett narcissistiskt svin som du läser den här tråden, det måste vara otroligt jobbigt för dig att så många nu har genomskådat dig och dina psykopatiska övertramp och att det kan läsas i detalj här. Alla vet att Flashbacktrådar läses vidare och bredare än vad som erkänns. Jag önskar dig inget gott.
Citera
2019-11-07, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vargtrojan
Men det här måste ju vara sämsta möjliga taktik isåfall? Det är som jag skulle ha klamydia och istället för att bota den så skaffar jag tre-fyra könssjukdomar till.

Inget blir bättre för Cissi Wallin om hon gör så här.

Cissi hoppas väl på att hon lyckas vara tillräckligt obehaglig och jobbig för Henrik så att han och Haveristerna lägger ner sin granskning av henne? Konsekvenstänk är inte hennes starka sida, och hon och hennes man som visar klassisk nyrik överklassmentalitet, tror sig stå över den heder och moral som resten av samhället försöker förhålla sig till och verkar inte ha någon eftertanke på att dra in Henriks familj i konflikten. Till och med smutsen ute i förorterna som lever som yrkeskriminella har vett att hålla sina konflikter mellan berörda parter och lämna familjen utanför. Tänk att brushor i adidasdress som lever på att sälja hasch har högre moral än Cissi och Linus, det är fan inte illa att sjunka så lågt.

Det enda detta kommer leda till är att Cissi bränner sina sista broar. Jag tror inte det finns en feminist kvar i Sverige som vill förknippas med henne, inget mediaföretag heller för den delen.
Citera
2019-11-07, 14:58
Medlem
muminfjants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mensflytning
Vem bryr sig? Oj oj. Du har ingen tjej va?

Ponera att hon kanske inte är så pigg på att Henrik poddar med någon som han varit otrogen med och sen inte berättat om på snart tre år och dessutom åkt ner till Stockholm och krökat med regelbundet (december 2016 till nu, du läser eller räknar illa befinner du dig i affekt eller något?)

Jag kan ge dig en maskad version från i måndags.

https://minfil.com/9ep0g0A9n9/Herik03_png

Det är klart att jag inte ljuger om att allting finns dokumenterat.

Samtidigt har jag ingen direkt sida i den här historian utöver lojalitet till min uppdragsgivare och att jag tycker att det är oerhört barnsligt allting alla inblandade sysslar med, man ska visa hänsyn och inte sitta och skrika åt varandra på internet. Det skapar ett dåligt samhällsklimat.

Haveristerna gjorde för övrigt en stor sak av att skaffa Instagram och börja lusa ner diverse feministers kommentarfält.

Du är dåligt underrättad och du verkar ha svårt att ta in det här.

Oerhört komprometterande att läsa om en man som erkänt för sin sambo att han varit otrogen. Verkligen. Detta är en privatsak dem emellan och att du som ”anställd” har fått tillåtelse att, mot Henriks önskan, publicera en högst privat konflikt publikt säger mycket mer om Cissi än om Henrik och hans sambo. Det bevisar om inte annat att Cissi är precis den sortens maligna narcissist som vi alla redan misstänkt.

Ska du inte publicera sambons namn och adress medan du ändå håller på? Bild kanske?

Jävla psykopat.
Citera
2019-11-07, 15:00
Medlem
Citat:
Cissi hoppas väl på att hon lyckas vara tillräckligt obehaglig och jobbig för Henrik så att han och Haveristerna lägger ner sin granskning av henne? Konsekvenstänk är inte hennes starka sida, och hon och hennes man som visar klassisk nyrik överklassmentalitet, tror sig stå över den heder och moral som resten av samhället försöker förhålla sig till och verkar inte ha någon eftertanke på att dra in Henriks familj i konflikten. Till och med smutsen ute i förorterna som lever som yrkeskriminella har vett att hålla sina konflikter mellan berörda parter och lämna familjen utanför. Tänk att brushor i adidasdress som lever på att sälja hasch har högre moral än Cissi och Linus, det är fan inte illa att sjunka så lågt.

Det enda detta kommer leda till är att Cissi bränner sina sista broar. Jag tror inte det finns en feminist kvar i Sverige som vill förknippas med henne, inget mediaföretag heller för den delen.

Ja om det här inte är att visa sitt rätta ansikte och bränna sina broar så vet jag inte vad som är. Det är lustigt hur CW:s totala fittighet spårade ur i samma veva som hennes man blev rik på att sälja sitt företag. Då sporrades hon att bete sig totalt maktgalet och verkligen ge sig hän att krossa sina meningsmotståndare på ett äckligt sätt. Total överklassmentalitet. Hur kan någon som påstår sig ha ett vänsterperspektiv vilja ta i henne med tång igen? Det ska bli intressant att se vad hon gör om ett år.
Citera
2019-11-07, 15:01
Medlem
Chozos avatar
Vad jag vet har Henrik skyddad identitiet med, så det är extra lågt att ge sig på honom privat på det här viset.
Citera
2019-11-07, 15:06
Medlem
Cissi kanske vill att vi ska gräva i antalet horor hennes man har köpt under sin livstid? Finns gott om dessa
Citera
2019-11-07, 15:06
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mensflytning
hon brukar svara folk som ställer direkta frågor till henne har jag sett så jag får hänvisa dit så att säga.

Nej, tack. I bästa fall blockar hon en och i värsta fall anlitar hon ett säkerhetsbolag för att gräva fram skit om en.
Allt din uppdragsgivare bevisar är att hon är precis det slags psykfall som skulle kunna hitta på en våldtäkt. Igen, well played Cissi din jävla kaninkokerska.
Citera
2019-11-07, 15:11
Medlem
Chozos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Nej, tack. I bästa fall blockar hon en och i värsta fall anlitar hon ett säkerhetsbolag för att gräva fram skit om en.
Allt din uppdragsgivare bevisar är att hon är precis det slags psykfall som skulle kunna hitta på en våldtäkt. Igen, well played Cissi din jävla kaninkokerska.
Ja, efter den senaste tiden känner jag att det inte finns tillräckligt med belägg för att tro henne om det faktiskt. Jag tvekar inte på att Virtanen betett sig svinigt tidigare och det fanns ju många andra som bekräftade det. Men att han skulle drogat och våldtagit henne som Cissi beskriver går helt enkelt inte att tro på längre för min del, det skulle kunna förhålla sig hur som helst precis som med annat hon bevisligen ljugit om.
Citera
2019-11-07, 15:12
Medlem
Det lustiga är ju att jag och många med mig har svängt i åsikt angående Cissi Wallin och Fredrik Virtanen efter att det har visat sig mer och mer hur hon behandlar människor och hur hon ljuger och manipulerar. Jag är nu övertygad om att hon inte talar sanning i fallet Virtanen, och jag tror att fler har insett detta.

Det är nästan imponerande hur hon har kunnat få så stor del av Sveriges befolkning att tycka så illa om henne och känna sån misstro mot henne på så kort tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in