2019-03-20, 02:22
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Är det inte lite obehagligt att hon går igenom alla virtanens likes och mer eller mindre hänger ut folk som gillar hans grejer?

Hon är helt uppenbart en stalker och hon är sinnessjukt fixerad vid Virtanen. Vad kommer hon att göra härnäst, börja koka kaniner?
Citera
2019-03-26, 06:33
Moderator
Motvillig1.2s avatar
Wallin adderar Thorsten Flinck och TV4 till den onda sidan.

https://www.instagram.com/p/Bvc6S5ClG4g/?

Kan inte sova (skyller på bäbis, men är också för att så mycket bubblar upp). Kom plötsligt ihåg en sjuk grej som hände 2012. Ett möte med en av de där ”manliga genierna”, och hur jag blev livrädd. Jo, livrädd. Och kommer ihåg hur ingen i närheten varken skyddade mig, eller ifrågasatte honom.

Skriver att han skall ha hotat henne med stryk inför en massa personer på TV4. 2012.

Virtanen, Ramberg och nu Flinck. Aftonbladet, SVT, Dramaten och TV4. Börjar bli en ganska stor samling skurkar som hon är i luven på.
Citera
2019-03-28, 01:01
Medlem
Hirvis avatar
Jag har verkligen ingen ambition att driva denna tråd. Men nu skriver hon på sin story om sveken när folk gillar virtanens inlägg igen men även om hur hon nästan dog (!!) när hon blev våldtagen.

Vaaaaaaaad är det här? Är nästa steg att få fram ett dolt minne om hur virtanen försöker ritualmörda henne?
Citera
2019-03-28, 06:36
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Jag har verkligen ingen ambition att driva denna tråd. Men nu skriver hon på sin story om sveken när folk gillar virtanens inlägg igen men även om hur hon nästan dog (!!) när hon blev våldtagen.

Vaaaaaaaad är det här? Är nästa steg att få fram ett dolt minne om hur virtanen försöker ritualmörda henne?

😂😂😂Fan vad jag garvade när jag läste ditt inlägg!
Kvinnan verkar totalt djävla sinnesjuk.
Citera
2019-03-28, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motvillig1.2
Wallin adderar Thorsten Flinck och TV4 till den onda sidan.

https://www.instagram.com/p/Bvc6S5ClG4g/?

Kan inte sova (skyller på bäbis, men är också för att så mycket bubblar upp). Kom plötsligt ihåg en sjuk grej som hände 2012. Ett möte med en av de där ”manliga genierna”, och hur jag blev livrädd. Jo, livrädd. Och kommer ihåg hur ingen i närheten varken skyddade mig, eller ifrågasatte honom.

Skriver att han skall ha hotat henne med stryk inför en massa personer på TV4. 2012.

Virtanen, Ramberg och nu Flinck. Aftonbladet, SVT, Dramaten och TV4. Börjar bli en ganska stor samling skurkar som hon är i luven på.

Jag tror fru Wallin slant på tangentbordet... ”Jag kom just ihåg en sjuk grej” ska egentligen vara ”Jag kom just på en sjuk grej”

Om det nu skulle ha hänt vad är oddsen för att hon inte skulle ha nämnt det tidigare(inte minst när hon gick in i fullskaligt krig med TV4). Låter knappast som något hon skulle ha ”glömt bort” eller låtit flyga obemärkt förbi.

Det är inte speciellt svårt att räkna ut att hon ”inspirerats” av dokumentären om Josefin Nilsson.
Det som hände JN var djupt tragiskt och en våg av ilska, sorg och sympati sköljde över landet. Och självklart ska Cissi hitta ett sätt att pressa sig in och sno åt sig en del av sympatikakan. Uttrycket ”att gå över lik” har sällan passat bättre.
Citera
2019-03-28, 12:03
Medlem
Citat:

Vart hittar man dessa stories?
Citera
2019-03-28, 12:14
Medlem
Hirvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
Vart hittar man dessa stories?
Hennes Instagram.
Citera
2019-03-28, 12:17
Medlem
Citat:
Hennes Instagram.
Jag kollade igenom hennes stories på instagram och hon måste verkligen vara väldigt förbannad och känna sig väldigt ensam i sin häxjakt på män. Likaså har hon en väldigt stor offerkofta på sig., "det är så synd om mig för jag är utsatt kvinna blaha blaha blaha".

Tyckte det var kul när hon blev nekad till att komma på mötet hos SVT
Citera
2019-03-28, 15:30
Medlem
Fast man måste ändå säga att Cissi Wallin är en av få som säger att kejsaren är naken. Att en massa kändisar i Stockholm är jättefega och bara bryr sig om sin egen mediakarriär. De gullar och kindpussar på precis vem som helst om de tror det kan gynna dem. Ingen ryggrad alls. Cissi Wallin har ju pengar och är inte längre beroende av en mediakarriär, så ur hennes mun får vi höra en hel del sanningar, även om det helt klart slår över för henne och hon blir helt fixerad vid vissa saker.
Citera
2019-03-28, 19:15
Medlem
Cobra Mk IIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Fast man måste ändå säga att Cissi Wallin är en av få som säger att kejsaren är naken. Att en massa kändisar i Stockholm är jättefega och bara bryr sig om sin egen mediakarriär. De gullar och kindpussar på precis vem som helst om de tror det kan gynna dem. Ingen ryggrad alls. Cissi Wallin har ju pengar och är inte längre beroende av en mediakarriär, så ur hennes mun får vi höra en hel del sanningar, även om det helt klart slår över för henne och hon blir helt fixerad vid vissa saker.

Men om Cissi varit på insidan, dvs tvärtemot den situation hon har idag, med många luckrativa tjänster och förmåner, hade hon agerat visselblåsare då?
Citera
2019-03-28, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cobra Mk III
Men om Cissi varit på insidan, dvs tvärtemot den situation hon har idag, med många luckrativa tjänster och förmåner, hade hon agerat visselblåsare då?

Ja vem vet, jag visste inte vem hon var innan hon blev rik instagramkändis så jag vet inte om hon visade sådana tendenser redan tidigare, eller var med i ryggdunkandet.
Citera
2019-03-28, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Ja vem vet, jag visste inte vem hon var innan hon blev rik instagramkändis så jag vet inte om hon visade sådana tendenser redan tidigare, eller var med i ryggdunkandet.

Cissi sa för många år sedan att anledningen till att det dröjde 4 år innan hon anmälde FV för våldtäkt var att hon inte ville förlora jobb pga det samt att hon vid den tiden var relativt ny inom media och "inte ville att folk skulle tro att hon anmälde och berättade om det för att få uppmärksamhet".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in