Citat:
Ursprungligen postat av
Motvillig1.2
Wallin adderar Thorsten Flinck och TV4 till den onda sidan.
https://www.instagram.com/p/Bvc6S5ClG4g/?
Kan inte sova (skyller på bäbis, men är också för att så mycket bubblar upp). Kom plötsligt ihåg en sjuk grej som hände 2012. Ett möte med en av de där ”manliga genierna”, och hur jag blev livrädd. Jo, livrädd. Och kommer ihåg hur ingen i närheten varken skyddade mig, eller ifrågasatte honom.
Skriver att han skall ha hotat henne med stryk inför en massa personer på TV4. 2012.
Virtanen, Ramberg och nu Flinck. Aftonbladet, SVT, Dramaten och TV4. Börjar bli en ganska stor samling skurkar som hon är i luven på.
Jag tror fru Wallin slant på tangentbordet... ”Jag kom just ihåg en sjuk grej” ska egentligen vara ”Jag kom just på en sjuk grej”
Om det nu skulle ha hänt vad är oddsen för att hon inte skulle ha nämnt det tidigare(inte minst när hon gick in i fullskaligt krig med TV4). Låter knappast som något hon skulle ha ”glömt bort” eller låtit flyga obemärkt förbi.
Det är inte speciellt svårt att räkna ut att hon ”inspirerats” av dokumentären om Josefin Nilsson.
Det som hände JN var djupt tragiskt och en våg av ilska, sorg och sympati sköljde över landet. Och självklart ska Cissi hitta ett sätt att pressa sig in och sno åt sig en del av sympatikakan. Uttrycket ”att gå över lik” har sällan passat bättre.