2011-09-22, 05:18
Medlem
Dr0sters avatar
Problemet med Cissi Wallin är la att hon faktiskt inte har något att komma med...alls.
Hon har så gott som alltid inte något intressant att säga, men försöker säga någonting endå.
Citera
2011-09-26, 21:46
Medlem
Spiaccas avatar
Har Cissi och hennes kille gått isär? Står inget längre på hennes FB att hon är i ett förhållande
Citera
2011-09-26, 23:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spiacca
Har Cissi och hennes kille gått isär? Står inget längre på hennes FB att hon är i ett förhållande

Han tröttnade säkert på hennes dåliga andedräkt.
Citera
2011-09-27, 00:11
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steelbird
Han tröttnade säkert på hennes dåliga andedräkt.

Som hon fått efter att ha sugit för mycket mediakuk?

Jag önskar att jag vore tjej och född typ 1987, 1989. Då skulle jag också haft dålig andedräkt efter att ha snaskat för mycket presskotte, men å andra sidan vore jag självskriven på gästlistan i gubbrummet.
Citera
2011-12-03, 21:27
Medlem
Vem är denna människa? Ja, det behöver man ju inte undra, med tanke på att hon viker ut sitt liv fullständigt överallt och hela tiden. Hon är mycket underhållande!
Hon är, så vitt jag förstått:

Alkoholist,
Feminist,
Har ADHD,
Har blivit våldtagen,
Är en förebild,
Drabbad av näthat,

Kan nån fortsätta listan?

Ja det är väl bara en bråkdel av vad hon är, eller möjligen bara vad hon påstår sig vara. Narcissist tycks hon ju också vara förstås, med tanke på behovet att höras så mycket som möjligt hela tiden, oavsett vad det kostar henne själsligt, oavsett relevansen i hennes åsikter. Tycks driven av att skapa konflikter, ständigt på jakt efter saker att jaga upp sig, försöka skapa konflikter överallt och hela tiden. Det är en mycket mycket underhållande människa!
Citera
2011-12-03, 21:38
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mianlo
Vem är denna människa? Ja, det behöver man ju inte undra, med tanke på att hon viker ut sitt liv fullständigt överallt och hela tiden. Hon är mycket underhållande!
Hon är, så vitt jag förstått:

Alkoholist,
Feminist,
Har ADHD,
Har blivit våldtagen,
Är en förebild,
Drabbad av näthat,

Kan nån fortsätta listan?

Ja det är väl bara en bråkdel av vad hon är, eller möjligen bara vad hon påstår sig vara. Narcissist tycks hon ju också vara förstås, med tanke på behovet att höras så mycket som möjligt hela tiden, oavsett vad det kostar henne själsligt, oavsett relevansen i hennes åsikter. Tycks driven av att skapa konflikter, ständigt på jakt efter saker att jaga upp sig, försöka skapa konflikter överallt och hela tiden. Det är en mycket mycket underhållande människa!

En helt vanlig 80-talist.
Citera
2011-12-03, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utter
En helt vanlig 80-talist.

Som har så mycket behov av att synas att hon inte hinner fundera på varför eller hur det kommer påverka henne framöver?
Citera
2011-12-04, 00:18
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mianlo
Som har så mycket behov av att synas att hon inte hinner fundera på varför eller hur det kommer påverka henne framöver?

Jag syns alltså finns jag - generationen. Cissi Wallin är väl inte så mycket värre än andra jämnåriga, tvärtom snarare då hon gör sig en liten hacka på sitt blottande av det privata.
Citera
2012-01-12, 21:29
Medlem
http://catchup.radio1.se/catchup_rad...=32&type=audio

Kan nån radera hennes twitter från internet?
Citera
2012-02-06, 15:32
Medlem
Jag har tydligen blivit blockad av Cissi på Twitter. Jag vet inte varför egentligen. Jag har svarat henne några gånger på Twitter och nu är jag alltså blockad för att jag inte alltid tycker som hon. Det är uppenbart att människan bara vill ha fjäskande följare. Jag är feminist, tycker att det är en självklarhet med jämlikhet och jämställdhet, däremot har jag svarat henne att jag tycker att feministsnacket kring P3 Guld var totalt överdrivet, att kvotering inte alltid är rätt väg att gå, men tydligen var det för mycket för henne. Jag har aldrig varit nedlåtande mot henne, aldrig gått över gränsen, ändå blir jag blockad. Hon verkar vara totalt överkänslig och ha noll förmåga att ta människor som inte tycker som hon.
Citera
2012-02-06, 15:37
Medlem
Sir_Ks avatar
Stor hypokrit är hon också,
det är okej att vifta bort hennes sexistiskakommentar om att hon tyckte om när han tog av sig i TV (i ett program) som ett skämt...

Men nej, hon är ju inte sexist själv...
Citera
2012-02-06, 16:36
Medlem
kolvass avatar
Hon är helt klart en sjuk människa, troligtvis så lider hon av faderskomplex också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in