2010-12-21, 12:11
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av takidababy
Källa på det

Hade du läst tråden hade sett den här länken: https://www.flashback.org/t783676
Citera
2010-12-21, 13:52
Medlem
OBERIUs avatar
Tror också att det är Fr*dr*k V*rt*n*n. Att trycka in kuken på sovande flickor är lite av hans modus operandi. Källa: en kompis kompis som vaknat upp av FV's drule i sin mun medan han yttrat de bevingade orden ''Sug, sug''. Detta förklarar också varför Q**tz*l* Bl*nc* hånat Wallin på sin blogg efter hennes inlägg. QB har väl haft ihop det med FV och har, enligt vad jag läst på flashback, mycket att tacka honom för då det gäller hennes karriär.
Citera
2010-12-21, 16:31
Medlem
Cobra Mk IIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OBERIU
Tror också att det är Fr*dr*k V*rt*n*n. Att trycka in kuken på sovande flickor är lite av hans modus operandi. Källa: en kompis kompis som vaknat upp av FV's drule i sin mun medan han yttrat de bevingade orden ''Sug, sug''. Detta förklarar också varför Q**tz*l* Bl*nc* hånat Wallin på sin blogg efter hennes inlägg. QB har väl haft ihop det med FV och har, enligt vad jag läst på flashback, mycket att tacka honom för då det gäller hennes karriär.

Jaha, vem är:
Q**tz*l* Bl*nc*

Fan va tramsigt med dessa maskerade namn. Hallå alla! Det är fredrik Virtanen som misstänks. Jisses. Har ni sett kvällspressen maskera namnen med stjärnor ngngng?
Citera
2010-12-22, 13:18
Medlem
Inte så förvånande. Han är själva sinnebilden av ful gubbe. Hade han inte varit framgångsrik "journalist" så hade han säkert stått och blottat sig utanför nån skolgård.
Citera
2010-12-22, 16:39
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cobra Mk III
Jaha, vem är:
Q**tz*l* Bl*nc*
Quetzala Blanco såklart:
https://www.flashback.org/t391722

Citat:
Fan va tramsigt med dessa maskerade namn. Hallå alla! Det är fredrik Virtanen som misstänks. Jisses. Har ni sett kvällspressen maskera namnen med stjärnor ngngng?
Särskilt tramsigt med QB:s namn. Hon undertecknar själv sina texter med just detsamma. Som denna, där hon relativt genomtänkt bemöter Cissi Wallins återupplivande av fallet Virtanen:

http://nyheter24.se/blogg/quetzala-b...ammen-tystnar/

Jag tror inte att hon skyr uppmärksamhet.
Senast redigerad av Sven-Gustaf 2010-12-22 kl. 16:46.
Citera
2011-01-22, 01:47
Medlem
dryopteriss avatar
Kan ändå inte låta bli att röra om lite i Wallin-grytan. Kan vara bra att känna till att när hon blev "utsatt" av Virtanen så var dom ett par och dessutom var hon het på kola. Okaj, kan man ju vara, fattar bara inte hur en person som defenierar sig som feminist beter sig lika ruttet som shariaförespråkare. Hon skulle gärna gräva en grop för Virtanen och tillsammans med s.k. Feminister stena honom. Fan, det är nästan så att en saknar Per Ström...
Citera
2011-03-17, 11:00
Medlem
MEOW.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dryopteris
Kan ändå inte låta bli att röra om lite i Wallin-grytan. Kan vara bra att känna till att när hon blev "utsatt" av Virtanen så var dom ett par och dessutom var hon het på kola. Okaj, kan man ju vara, fattar bara inte hur en person som defenierar sig som feminist beter sig lika ruttet som shariaförespråkare. Hon skulle gärna gräva en grop för Virtanen och tillsammans med s.k. Feminister stena honom. Fan, det är nästan så att en saknar Per Ström...

så du menar att en tjej på kola inte kan bli våldtagen, eller för den delen sexuellt utnyttjad, av sin pojkvän?
Citera
2011-03-17, 15:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dryopteris

Alla dessa feminister verkar först hora sig till saker och sedan när de blivit ett namn ska de hämnas på Anna Ardin / Julian Assange-manér
Citera
2011-05-13, 23:50
Medlem
Jaha, då har även jag hittat den lilla linslusen. Har sett både Tjenare kungen och läser Metro men sorterar automatiskt bort tvångsmässiga synas-i-media-till-varje-pris bloggare, speciellt från 80-talet. Lite synd, för nu när jag läst in mig på tjejen verkar hon rätt skön. Läste om henne på Resumé och om bråket med snattaren Quetzala Blanco (i hård konkurrens med artikeln om "vårkukarna"). Wallin har alltså gått ut med att hon blivit våldtagen av en "mediaprofil" (ok, det var ett tag sen). Det är naturligtvis starkt att gå ut och berätta om det, inget snack om det.

Det som får henne att hamna helt på plussidan är hur hon tacklar denna tråd om henne själv. Det är väl inte särskilt många som kommenterat sin egen skvallertråd? Gillar att hon, som sig bör, tar tråden med en stor nypa salt och samtidigt nyper tillbaka, med humor och självdistans. En tjej som viker ut sig så mentalt på eget bevåg konkurrerar ut varje skvallertråd, det finns ingen i den här tråden som berättar en tiondel om henne än vad hon själv berättar. Sen gillar jag lite avvikande personer, bilden av henne med boleron är rätt cool. Så fräck, frän, rabiat och cooool? Ja, faktiskt.
Citera
2011-05-14, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MEOW.
så du menar att en tjej på kola inte kan bli våldtagen, eller för den delen sexuellt utnyttjad, av sin pojkvän?
Helt korrekt.
Citera
2011-06-17, 23:13
Medlem
Arbetarbroders avatar
Lite inofficiell topic på den här tråden nu, Cissi Wallin är numera främst radiopratare på satsningen från MTG - Radio1.
Lyssnade på hennes program under tidiga kvällen. Cissi Wallin var programledare med två panelmedlemmar som jag inte kände igen. Den här Wallin gjorde allt vad hon kunde för att få "fredagskänsla" i programmet. Det var så ansträngt att det kändes pinsamt... Riktigt pinsamt.
Kan tänka mig hur hennes chef från MTG pratat med henne och velat få in så mycket fredagskänsla som möjligt.
Och visst ansträngde hon sig, lite för mycket bara.

Trodde hon var nån 18-årig bloggare men när jag googlade fram bilder så ser hon betydligt äldre ut än så.

EDIT: Tål att nämnas att hon nämdes i Fredrik & Filips podcast när de pratade om Radio1.
Citera
2011-09-21, 22:59
Medlem
ambisckos avatar
Av en slump råkade jag höra en del av hennes program i Radio 1 idag. Den pladdrande HBT-liberalen talade om att hon anser det råder en allmän "hets" och "besatthet" (!) i dagens samhälle att skaffa egna barn. Som modern kvinna ser hon adoption som "förstahandsalternativet" om hon väljer att skaffa barn eftersom hon dels "inte vill" behöva stå ut med att vara gravid och dels för att hon ser det som en "solidarisk tanke" att hjälpa någon negerunge och samtidigt slippa sprida sina enligt hennes egen utsago defekta gener (ADHD, alkoholism och någon annan ärftlig sjukdom). Inte nog med det, hon vill dessutom att adoptioner ska ses som ett naturligt val, ett normalt sätt att skaffa barn, förmodligen så att den moderna västerländska kvinnan kan fokusera på sitt narcissistiska hedonistiska självförverkligande utan att behöva göra några oglamourösa mänskligt grundläggande uppoffringar för sitt folks överlevnad. Cissi Wallin är på många sätt ett symptom på en sjuk samhällskropp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in