2010-01-09, 18:28
Medlem
gronbuskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gants
Nää den var inte först utan det fanns ju en 1an också

Bland spelen??? Jag tror två tornen var först...
Citera
2010-01-09, 18:31
Medlem
loafmasters avatar
Dom släpptes ungefär samtidigt.

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Lord_of_the_Rings:_The_Fellowship_of_the_Ring_ %28video_game%29
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Lord_of_the_Rings:_The_Two_Towers_%28video_gam e%29
Citera
2010-01-09, 18:53
Medlem
Roliga spel till mac.

Jag söker ett roligt spel som jag kan spela på min mac då jag tröttnat på WoW.

Tack på förhand
Citera
2010-01-09, 19:16
Medlem
pygmyshrews avatar
Söker efter ett spel där man styr över flertalet planeter, eller ivarjefall börjar med en planet för att sedan utvidga sitt imperium.
Får gärna innehålla: utforskning av kringliggande system, handel, strider, forskning om ny teknik etc. etc. Jag vill helt enkelt ut i universum!

Gärna skjyst grafik också ^^
Citera
2010-01-09, 19:17
Medlem
Sixfeetunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pygmyshrew
Söker efter ett spel där man styr över flertalet planeter, eller ivarjefall börjar med en planet för att sedan utvidga sitt imperium.
Får gärna innehålla: utforskning av kringliggande system, handel, strider, forskning om ny teknik etc. etc. Jag vill helt enkelt ut i universum!

Gärna skjyst grafik också ^^

"Spore"?
Citera
2010-01-09, 19:21
Medlem
pygmyshrews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sixfeetunder
"Spore"?

Nja... inte riktigt det jag söker efter. Mer seriöst, spore känns för ullgulligt, vill ha humanoider också, inte nån konstig blob som har femton händer.
Citera
2010-01-09, 20:04
Medlem
folioboys avatar
https://www.flashback.org/showthread.php?t=484058

i värsta fall byt till pc
Citera
2010-01-09, 20:23
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pygmyshrew
Nja... inte riktigt det jag söker efter. Mer seriöst, spore känns för ullgulligt, vill ha humanoider också, inte nån konstig blob som har femton händer.

Vet inte riktigt hur gameplay ser ut i Sins of a Solar Empire och Homeworld, men de borde vara något liknande det du söker.
Citera
2010-01-09, 20:25
Medlem
darko.alexanders avatar
Tja, är sjukt sugen på Mass Effect 2 just nu så jag behöver något spel för att värma upp lite :P
Söker alltså kort och gott något spel där man lallar runt ute i rymden. Minns att jag verkligen tyckte om Microsofts Freelancer för några år sedan. Något åt det hållet skulle vara uppskattat.
Citera
2010-01-09, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Du borde kolla in Overlord II.
Tack för tipset men söker ett mer "realistiskt" spel. För "WoW"ig grafik för mig.
Några andra tips? Börjar närma sig
Och till er som fortfarande spelar ps2 kan jag tipsa Way of the Samurai. Bästa spelet!
Citera
2010-01-09, 20:33
Medlem
KythErs avatar
Sitter nu och letar desperat efter något MMO som man kan få prova på. Helst magi-inspirerat (nämn inte World of Warcraft). Spelar inte roll om det kostar eller ej, bara att man kan få prova det.

Spel som redan är testade (som jag kommer ihåg).

- Warhammer online
- Lord of the rings online
- World of Warcraft
- Everquest 2
- Dark age of camelot
- The chronicles of spellborn

Jag vet att det jag frågar efter kanske inte finns, men förhoppningsvis finns det.

MVH!
Citera
2010-01-09, 20:45
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KythEr
Sitter nu och letar desperat efter något MMO som man kan få prova på. Helst magi-inspirerat (nämn inte World of Warcraft). Spelar inte roll om det kostar eller ej, bara att man kan få prova det.

Aion?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in