2010-05-23, 20:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DrDodge
Tjenare, någon som har nåra sköna psp spel, gillar adventure spel som God of War och Dantes Inferno etc.. Måste inte vara ett slasher spel. Ratchet and clank är också mysigt.
Genre spelar inte så stor roll, jag vill helst ha ett spel som jag kommer spela igenom. Alltså inget som GTA etc. Kommer inte orka spela igenom de utan att tröttna.

Daxter och Jak and Daxter: The Lost Frontier, sedan finns Tomb Raider: Legends och Lego spelen, har du spelat Secret Agent Clank också?

Citat:
Ursprungligen postat av Vicklo
Arbetslös, tänkte sätta mig in i ett MMO. Tips tack.

Ja, vad kan man säga, WoW och Age of Conan, har inte koll på dem senaste just där så.
Citera
2010-05-23, 20:40
Medlem
gisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrDodge
Tjenare, någon som har nåra sköna psp spel, gillar adventure spel som God of War och Dantes Inferno etc.. Måste inte vara ett slasher spel. Ratchet and clank är också mysigt.
Genre spelar inte så stor roll, jag vill helst ha ett spel som jag kommer spela igenom. Alltså inget som GTA etc. Kommer inte orka spela igenom de utan att tröttna.

Daxter kanske?
Citera
2010-05-23, 20:51
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hocus
Ett byggar-strida-fixa sorts spel. Typ Warcraft fast med postapokalyptiskt tema. Även ett fps-rpg med postapokalyptiskt tema som inte är Fallout 3.

På din andra fråga så, metro 2033
Citera
2010-05-23, 21:40
Medlem
milkmannenknas avatar
Minns ett spel från 90-talet.. Det börjar med ett brutalt bankrån och sen är man en agent och ska lösa en rad med olika brott.

Minns inte så mycket av spelet, men:
det var väldigt blodigt
man såg staden ovanifrån för att hoppa mellan de olika uppdragen
man var tvungen att agera på olika sätt och hitta olika saker för att kunna lösa de olika uppdragen
det var skicklig tecknat
man bor i en lägenhet
Citera
2010-05-23, 21:50
Medlem
gisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milkmannenkna
Minns ett spel från 90-talet.. Det börjar med ett brutalt bankrån och sen är man en agent och ska lösa en rad med olika brott.

Minns inte så mycket av spelet, men:
det var väldigt blodigt
man såg staden ovanifrån för att hoppa mellan de olika uppdragen
man var tvungen att agera på olika sätt och hitta olika saker för att kunna lösa de olika uppdragen
det var skicklig tecknat
man bor i en lägenhet

Hopkins FBI
Citera
2010-05-23, 21:58
Medlem
milkmannenknas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av giss
Hopkins FBI

Att du minns det! Sanslöst! Tack !
Citera
2010-05-23, 22:40
Medlem
Redbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicklo
Arbetslös, tänkte sätta mig in i ett MMO. Tips tack.

Eve online, otroligt komplicerat, men du har ju att göra
Citera
2010-05-23, 23:07
Medlem
mutations avatar
Jag söker ett spel (vilket som helst) som liknar Batman Begins eller The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay.
Jag är hemma hela nästa vecka pga operation, så det gör verkligen ingenting om spelet är långt med tanke på att jag kommer vara ganska uttråkad de kommande dagarna

Jag är riktigt sugen på den typen av spel, jag spelade båda på Xbox när de kom ut, dessvärre så blev aldrig Batman Begins släppt till PC.

Alla Riddick-torrents jag testat har det varit något litet irriterande fel på hittills så jag skippar nog det spelet.

Någon som har något bra tips?

EDIT; Värt att nämna - Mitt grafikkort är inte det bästa, så det gör inget om det är lite HALVkass grafik på spelen!
Citera
2010-05-23, 23:10
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutation
Jag söker ett spel (vilket som helst) som liknar Batman Begins eller The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay.
Jag är hemma hela nästa vecka pga operation, så det gör verkligen ingenting om spelet är långt med tanke på att jag kommer vara ganska uttråkad de kommande dagarna

Jag är riktigt sugen på den typen av spel, jag spelade båda på Xbox när de kom ut, dessvärre så blev aldrig Batman Begins släppt till PC.

Alla Riddick-torrents jag testat har det varit något litet irriterande fel på hittills så jag skippar nog det spelet.

Någon som har något bra tips?

EDIT; Värt att nämna - Mitt grafikkort är inte det bästa, så det gör inget om det är lite HALVkass grafik på spelen!

Batman Arkham Asylum?
Riddick Assault on Dark Athena? (Det funkar för mig)
Citera
2010-05-23, 23:19
Medlem
mutations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ja!
Batman Arkham Asylum?
Riddick Assault on Dark Athena? (Det funkar för mig)

Hur är Assault on Dark Athena jämfört med Escape from Butcher Bay?

Det där Batman spelet känner jag igen.. Fast jag har för mig att jag inte gillade det överdrivet mycket, Batman Begins var riktigt roligt. Tack för tipsen ändå

EDIT; Det var inte alls det Batman spelet jag trodde att det var.
Är inte säker på om mitt grafikkort klarar det dock.. Kan kanske spela på lägsta grafiken eller något.

NVIDIA GeForce 8500 GT har jag..
Senast redigerad av mutation 2010-05-23 kl. 23:25.
Citera
2010-05-23, 23:43
Medlem
Threedots-deads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutation
Hur är Assault on Dark Athena jämfört med Escape from Butcher Bay?

Det där Batman spelet känner jag igen.. Fast jag har för mig att jag inte gillade det överdrivet mycket, Batman Begins var riktigt roligt. Tack för tipsen ändå

EDIT; Det var inte alls det Batman spelet jag trodde att det var.
Är inte säker på om mitt grafikkort klarar det dock.. Kan kanske spela på lägsta grafiken eller något.

NVIDIA GeForce 8500 GT har jag..
Dark Athena är som Butcher Bay fast snyggare. Borde vara ungefär lika krävande som Arkham Asylum.
Det är alltså hand-to-hand combat du är ute efter?
Citera
2010-05-23, 23:53
Medlem
mutations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Threedots-dead
Dark Athena är som Butcher Bay fast snyggare. Borde vara ungefär lika krävande som Arkham Asylum.
Det är alltså hand-to-hand combat du är ute efter?

Jag vet inte riktigt vad du menar med hand-to-hand combat
men jag menar spel som Splinter Cell, Batman, Hitman, Manhunt osv.

Nu när jag tänker efter kanske inte Riddick hör till samma genre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in