2008-06-17, 00:40
Medlem
_indees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lordo
Colin McRae 2005?
Toca:Race Driver-serien kanske är något också...

Citat:
Ursprungligen postat av magnne
Rallisport Challenge 2 kanske kan vara nåt?

Har faktiskt aldrig spelat igenom 2005an! Så det blir till att tanka.
Jag har hållt på och köra igenom TOCA3 på senaste tiden, och blivigt torsk på bilspel.

Säker på att Rallisport 2 finns till PC?
Citera
2008-06-17, 02:51
Medlem
magnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _indee
Har faktiskt aldrig spelat igenom 2005an! Så det blir till att tanka.
Jag har hållt på och köra igenom TOCA3 på senaste tiden, och blivigt torsk på bilspel.

Säker på att Rallisport 2 finns till PC?

Hoppsan, va helt övertygad om att det fanns till PC men verkar visst som bara 1an kom till PC. =(
Citera
2008-06-17, 02:54
Medlem
Shejkens avatar
Jag söker inget specifikt spel, men jag vill ha tips på spel som är likt Supermario RPG. Spelen får gärna vara till Nintendo DS eller PSP.
Citera
2008-06-17, 13:56
Medlem
alroberts avatar
Hej jag sitter o lanar o vi kommer inte på nåt att spela så då kom jag på o fråga er kära fb:are

helt nåt man kan sitta i timmar med asså nåt att klara, jag vet att serious sam är sjukt kul att lana i men det har jag redan klarat i lan .. sånna spel är roliga och spel som wow man går omkring med en gubbe och fixar nya svård o sånt, ingen strategi eller nåt sånnt. tack i förhand skulle va väldigt glad

ps : vet att stavningen och allt är helt fuckad men är trött :P
Citera
2008-06-17, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alrobert
Hej jag sitter o lanar o vi kommer inte på nåt att spela så då kom jag på o fråga er kära fb:are

helt nåt man kan sitta i timmar med asså nåt att klara, jag vet att serious sam är sjukt kul att lana i men det har jag redan klarat i lan .. sånna spel är roliga och spel som wow man går omkring med en gubbe och fixar nya svård o sånt, ingen strategi eller nåt sånnt. tack i förhand skulle va väldigt glad

ps : vet att stavningen och allt är helt fuckad men är trött :P

Finns massor... Diablo 2 tar ett tag att ta sig igenom alla svårighetsgrader, tror att Halo har co-op mode på pc, dungeon siege rollspel, eller så kan du kolla här där alla spel med co-op mode finns: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_cooperative_video_games
Citera
2008-06-17, 18:25
Medlem
Megalomanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shejken
Jag söker inget specifikt spel, men jag vill ha tips på spel som är likt Supermario RPG. Spelen får gärna vara till Nintendo DS eller PSP.
Likt på vilket sätt? RPG med humor? Enkel svårighetsgrad? Eller hur menar du?
Citera
2008-06-17, 18:55
Medlem
Emokaninens avatar
Söker ett rpg som är "likt" Fallout 1/2

Det jag vet är att det är tyskt och de enda man kunde ladda ner var tyska versioner, men man kunde ladda hem Engelska språkfiler. Man kan även åka bil i det, en hummer tror jag det är
Citera
2008-06-17, 19:07
Medlem
Hejsan! Jag söker ett spel som jag hade till PC, detta va runt 1998.
Jag ska försöka beskriva det så gott jag kan.

Man var typ i ett rymdskepp, och åkte runt i banor och sköt andra typ robotor. Man skulle kunna beskriva det som ett halo fast där man var ett rymskepp istället för Master Chief, och man vyn var innefrån cockpiten.

tack på förhand
Citera
2008-06-17, 19:12
Medlem
defyras avatar
Söker efter en bilsimulator, typ stadstrafik mm. Ska vara laglig körning. Har 3D driving school men gasen funkar inte där för mig..
Citera
2008-06-17, 20:41
Medlem
Megalomanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fritz
Hejsan! Jag söker ett spel som jag hade till PC, detta va runt 1998.
Jag ska försöka beskriva det så gott jag kan.

Man var typ i ett rymdskepp, och åkte runt i banor och sköt andra typ robotor. Man skulle kunna beskriva det som ett halo fast där man var ett rymskepp istället för Master Chief, och man vyn var innefrån cockpiten.

tack på förhand
Inte så mycket att gå på i din förklaring men med tanke på årtalet så är det nog Descent eller någon av uppföljarna du söker.
Citera
2008-06-17, 21:27
Medlem
Emokaninens avatar
Eftersom jag är för seg på "Ändra" knappen så får jag göra såhär

Det jag vet är att det är tyskt. Men man kunde ladda hem Engelska språkfiler. Man kan även åka bil i det, en hummer tror jag det är. I sista zonen eller bland dom sista "mainquesten" så är fienderna ganska svåra och dom tar en med så gott som ett eller två skott, man måste vara väldigt taktisk av sig.

Man kan ha kompanjoner med sig, vet inte riktigt hur många men kan säga mellan 2-6

Det är alltså turbaserat rpg
Citera
2008-06-18, 01:40
Medlem
Cum*s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emokaninen
Eftersom jag är för seg på "Ändra" knappen så får jag göra såhär

Det jag vet är att det är tyskt. Men man kunde ladda hem Engelska språkfiler. Man kan även åka bil i det, en hummer tror jag det är. I sista zonen eller bland dom sista "mainquesten" så är fienderna ganska svåra och dom tar en med så gott som ett eller två skott, man måste vara väldigt taktisk av sig.

Man kan ha kompanjoner med sig, vet inte riktigt hur många men kan säga mellan 2-6

Det är alltså turbaserat rpg
Det är inte polskt? För i så fall är det nog rätt stor chans att det är Afterfall. http://afterfall.pl/

Vad jag minns så var det tal på en engelsk version samt att det fanns en engelsk del på deras forum men det verkar vara slopat nu. Synd.

Edit: Efter en snabb sökning så ser jag att det såklart måste vara The Fall du menade. Troligen även det jag menade när snackade om stycket här ovan.

http://www.the-fall.com/
Senast redigerad av Cum* 2008-06-18 kl. 01:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in